The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Tsemiä, kyllä se iltaa kohden helpottaa!
Kiitos.
Parin tunnin päästä pitäis ottaa vielä vieraitakin vastaan, tosin onneks ne on miun omat porukat ja tietävät että eilen on menny myöhään.:)


Ihan jäätävä väsymys, en tiiä onko siinä sitten ripaus ihan rehellistä krapulaakin vaikka vettä lipittelin jo baarissa ja pitkin (aamu)yötä ku heräilin..

Vaan kahvia tässä vähäsen ja jos pitsaa kokeilis syödä..
 
IhQ
Tosi harvoin miekään telkkaa katon, ne vähät ohjelmat mitä seuraan, menee nauhalle boxille ja sieltä sit kuhan jossain vaiheessa ehdin. No tvofin katon mahdollisuuksien mukaan mieluiten suoraan telkusta.
 
Ei ole mitään netfliksiä tai tallentavaa boxia. Esim. C.S.I. on kiva mutta tulee lian myöhään. Arkisin tulee jotain kivaa alkuillasta. Osa niistä on uusintoja.
Netflix maksaa 7,99€/kk, jos sitä kattoo vaan yhestä näytöstä, mutta meilläkin saattaa pojat kattoo telkkarista ja mä samaan aikaan tietokoneelta, niin maksan siitä 8,99€/kk.

Mun mielestä toi on pieni hinta siitä, että siellä on leffoja ja sarjoja, vaikka muille jakaa. Meepä vuokraan 2 leffaa vaikka makuunista, niin se hinta oliki jo melkein siinä.
 
IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30647245:
Netflix maksaa 7,99€/kk, jos sitä kattoo vaan yhestä näytöstä, mutta meilläkin saattaa pojat kattoo telkkarista ja mä samaan aikaan tietokoneelta, niin maksan siitä 8,99€/kk.

Mun mielestä toi on pieni hinta siitä, että siellä on leffoja ja sarjoja, vaikka muille jakaa. Meepä vuokraan 2 leffaa vaikka makuunista, niin se hinta oliki jo melkein siinä.
Eiks se oo tuon kalliimpi?! Mie oon kuvitellu et se maksaa enempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30647245:
Netflix maksaa 7,99€/kk, jos sitä kattoo vaan yhestä näytöstä, mutta meilläkin saattaa pojat kattoo telkkarista ja mä samaan aikaan tietokoneelta, niin maksan siitä 8,99€/kk.

Mun mielestä toi on pieni hinta siitä, että siellä on leffoja ja sarjoja, vaikka muille jakaa. Meepä vuokraan 2 leffaa vaikka makuunista, niin se hinta oliki jo melkein siinä.
Pitää harkita. En tiedä pystynkö hankkimaan jostain syystä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä