The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onneks sanoit täyspäivänen - et täyspäinen. Sellasta yrittäjää ei olekaan :D

Mulla on tuos yrityksen kaverina nyt ollu kokeilussa myös vieraan palkkalistoilla norkoilu ja muutama yliopiston kurssi. Sit lupauduin heikkona hetkenä yhden tyttöfutisjoukkeen valmentajaks - ei o ollu vapaa-ajan ongelmia...
Kyl saa vähän vintillä viskoa joo, ei oo yhtään pahitteeks.:D

No ei tosiaan ole vapaa-ajan ongelmia sulla.:O Teräsmimmi oot!

Jo pelkästään harrastusten (omien ja lasten) liittäminen tuntui olevan haaste. Ekaks ajattelin että luovun omistani, mutta onnistuin jo viikon verran ujuttamaan ne mukaan joten bueno homma, ehkä näillä mennään.
 
Kyl saa vähän vintillä viskoa joo, ei oo yhtään pahitteeks.:D

No ei tosiaan ole vapaa-ajan ongelmia sulla.:O Teräsmimmi oot!

Jo pelkästään harrastusten (omien ja lasten) liittäminen tuntui olevan haaste. Ekaks ajattelin että luovun omistani, mutta onnistuin jo viikon verran ujuttamaan ne mukaan joten bueno homma, ehkä näillä mennään.
No en kuitenkaan mikään teräs :D lähinnä pehmeä päästä kun jokapaikkaan tunkee ja lupautuu.

Mä en edes yritä muuta harrastaa kun jokusen kerran viikossa kun pääsee lenkille niin se riittää tähän tilanteeseen.

Nyt mä meen sohvalle odottamaan pimeetä viinaa ja pikku suolasta :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä taidan lähteä saunaan pieksemään itteeni.:p

Hetken ajan perästä, Lipsun kunto on jälleen terästä.:D

Saatte saunan jlk. raportin kumpi vasta on parempi.

Olkaa tuhmasti!:kiss:

:wave:
 
Toi poikalan tyttökoulu näyttää tulevan tarpeeseen!!!
Tämähän on varsinainen paheen pesä. Nytkin ryypätään korikaupalla kaljaa, lonkeroa/siideriä, pimeetä viinaa, suunnitellaan pyrstönheilutukseen lähtöä ja ollaan koko ajan joko menossa pahantekoon tai tulossa sieltä.

Minä taas :saint: kiltisti keittelen teetä, kirjoittelen muksuille sähköposteja, syön iltapalaksi puolukkaruisleipää ja kattelen tori.fi kirjahyllyvalikoimia.
 
Toi poikalan tyttökoulu näyttää tulevan tarpeeseen!!!
Tämähän on varsinainen paheen pesä. Nytkin ryypätään korikaupalla kaljaa, lonkeroa/siideriä, pimeetä viinaa, suunnitellaan pyrstönheilutukseen lähtöä ja ollaan koko ajan joko menossa pahantekoon tai tulossa sieltä.

Minä taas :saint: kiltisti keittelen teetä, kirjoittelen muksuille sähköposteja, syön iltapalaksi puolukkaruisleipää ja kattelen tori.fi kirjahyllyvalikoimia.
Ja ollaan alasti viinipänikän kanssa :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
:wave:
Taasko ketjussa tuhmaillaan ?
Hyi hyi teitä ( heristää sormea tiukka ilme kasvoilla ja nuttura päässä ) :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä