Sä oot iha hassuWoW, täs todella on jotakin sellasta.:O
Oot tainnu ottaa yksityistunteja salaa, etkä meille oo puhunu mitään.:stick:
Sä oot iha hassuWoW, täs todella on jotakin sellasta.:O
Oot tainnu ottaa yksityistunteja salaa, etkä meille oo puhunu mitään.:stick:
Kyl saa vähän vintillä viskoa joo, ei oo yhtään pahitteeks.Onneks sanoit täyspäivänen - et täyspäinen. Sellasta yrittäjää ei olekaan
Mulla on tuos yrityksen kaverina nyt ollu kokeilussa myös vieraan palkkalistoilla norkoilu ja muutama yliopiston kurssi. Sit lupauduin heikkona hetkenä yhden tyttöfutisjoukkeen valmentajaks - ei o ollu vapaa-ajan ongelmia...
Turha yrittää koveerata, kakista ulos vaan!Sä oot iha hassu
No en kuitenkaan mikään teräs lähinnä pehmeä päästä kun jokapaikkaan tunkee ja lupautuu.Kyl saa vähän vintillä viskoa joo, ei oo yhtään pahitteeks.
No ei tosiaan ole vapaa-ajan ongelmia sulla.:O Teräsmimmi oot!
Jo pelkästään harrastusten (omien ja lasten) liittäminen tuntui olevan haaste. Ekaks ajattelin että luovun omistani, mutta onnistuin jo viikon verran ujuttamaan ne mukaan joten bueno homma, ehkä näillä mennään.
Moi.:wave: Iltoja
Hetken jos taas istuis hyvässä seurassa ennenkun illan lehva alkaa
Nautinnollista iltaa sinne!:wave:No en kuitenkaan mikään teräs lähinnä pehmeä päästä kun jokapaikkaan tunkee ja lupautuu.
Mä en edes yritä muuta harrastaa kun jokusen kerran viikossa kun pääsee lenkille niin se riittää tähän tilanteeseen.
Nyt mä meen sohvalle odottamaan pimeetä viinaa ja pikku suolasta
Moi.
Missä meinaat istua???
Oli jo aikakin.Åhhåh, täs on nyt jotakin sellasta.
Uusi palstapari on syntynyt, aaaaw:heart:Oli jo aikakin.
Uusi palstapari on syntynyt, aaaaw:heart:
Kyllä Rehtori sen sinulle viimeistään aamulla kertoo.
Ja ollaan alasti viinipänikän kanssa :ashamed:Toi poikalan tyttökoulu näyttää tulevan tarpeeseen!!!
Tämähän on varsinainen paheen pesä. Nytkin ryypätään korikaupalla kaljaa, lonkeroa/siideriä, pimeetä viinaa, suunnitellaan pyrstönheilutukseen lähtöä ja ollaan koko ajan joko menossa pahantekoon tai tulossa sieltä.
Minä taas :saint: kiltisti keittelen teetä, kirjoittelen muksuille sähköposteja, syön iltapalaksi puolukkaruisleipää ja kattelen tori.fi kirjahyllyvalikoimia.
Tyttökoulu lähtee luokkaretkelle poikakouluunVoidaan me perustaa vastavuoroisesti Narttulan Poikakoulu ujoille ja siveille maalaispojille
Voidaan me perustaa vastavuoroisesti Narttulan Poikakoulu ujoille ja siveille maalaispojille
niimpä, ainoa joka ei tuhmaile olen mää
Meikäläinenkin varaa opiskelupaikannyt heti kun siellä on vielä tilaa.musta tuntuu että tässä olis mulle sopiva koulutusohjelma