Suomalaisten vanhempien on syytä varoittaa lapsiaan muslimeista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HUOM HUOM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HUOM HUOM

Vieras
Nyt jos koskaan, on välttämätöntä aloittaa kertomaan lapsille muslimeista millaisia he pahimmillaan voivat olla! Se on jokaisen suomalaisen vanhemman velvollisuus, koska mistäpä lapset muuten osaisivat varoa jos ei kukaan kerro.

Onneksi meidän kaupungissamme ei moista sakkia näy, mutta vastaisuuden varalle aion esiteini-ikäisilleni aloittaa jonkinlaisen sivistämisen muslimeitten varalta. On kuitenkin todennäköistä että viimeistään teineinä ja muualle opiskelemaan lähtevinä, he tulevat tämän muslimiongelman kohtaamaan.

Kertokaa heille Naisten asemasta. Kertokaa heille että hurmurin takaa voi paljastua hirviö. Varoittakaa sinisilmäisyydestä! Luottaa ei saa vaikka kuinka ruskeat silmät ja lipevä olemus voisi viehättää!

Ja mieluiten, kertokaa että jos vain mahdollista, välttävät kaikenlaisen kontaktin kyseiseen sakkiin.

Kertokaa myös miten voi puolustautua, jos joku muslimi tai sen näköinen hyypiö käyttäytyy uhkaavasti! Keksikää yhdessä puolustuskeinoja!

Pitäkää lapsiinne niin hyvät välit, että he voivat olla avoimia siitä mitä tekevät netissä, keiden kanssa siellä esim chättäilevät. Varoittakaa nettideittipaikoista!

Pitäkää huolta lapsistanne, nuoristanne, tytöistänne ja pojistanne!

Suomi ei ole enää turvallinen maa, ei ole ollut vuosiin ja pahempaan ollaan menossa. Oman lapsuutenin turvallinen Suomi on kadonnut ja hävitetty :( Jos joskus on ollutkin lottovoitto syntyä Suomeen, enää se ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30642510:
Nkyykö uskonto heti päälle päin?

Eiköhän sen aika helposti tunnista koska somalit, iranilaiset, irakilaiset, afgaanit jne. ovat järjestään muslimeja (muutamia harvoja kristinuskoon kääntyneitä lukuunottamatta). Joten parempi varoa heti alkuun jo tietynnäköisiä ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30642510:
Nkyykö uskonto heti päälle päin?

Ainakin minun aikanani koulussa on opetettu, mitä uskontoja missäkin päin maailmaa esiintyy. Yleensä ihmiset tietävät myös, minkä näköisiä ihmisiä minkäkin maan alkuperäisväestö on.

Luonnollisestikaan koskaan asiasta ei voi olla absoluuttisesti sataprosenttisen varma, ellei ole pääsyä väestötietorekisteriin, mutta jos näet kadulla tummaihoisen naisen, jolla on huivi kiedottuna pään ympäri, niin jos yhtään rahaa pistää likoomaan, niin kannattaa kyllä veikata islamia... Erittäin harvoin olen nähnyt esim. japanilaista naista samoissa vermeissä, joka paljastuukin buddhalaiseksi.

Ainakin minun aikanani koulussa on opetettu, mitä uskontoja missäkin päin maailmaa esiintyy. Yleensä ihmiset tietävät myös, minkä näköisiä ihmisiä minkäkin maan alkuperäisväestö on.

Luonnollisestikaan koskaan asiasta ei voi olla absoluuttisesti sataprosenttisen varma, ellei ole pääsyä väestötietorekisteriin, mutta jos näet kadulla tummaihoisen naisen, jolla on huivi kiedottuna pään ympäri, niin jos yhtään rahaa pistää likoomaan, niin kannattaa kyllä veikata islamia... Erittäin harvoin olen nähnyt esim. japanilaista naista samoissa vermeissä, joka paljastuukin buddhalaiseksi.

Jos oikein ymmärsin aapeetä niin lähinna muslimimiehet pelottivat, ei niillä ole mitään huivipakkoa

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30642606:
Jos oikein ymmärsin aapeetä niin lähinna muslimimiehet pelottivat, ei niillä ole mitään huivipakkoa

Etkö sinä tiedä, missä maissa islam on valtauskonto? Kyllä, myös suomalainen voi "palata" muslimiksi, mutta veikkaapa, kuka heistä kuuluu tähän uskontoon?

syrian%20christians%20man.jpg

fl20130226vfc.jpg

98b867309b0aa9b919d5bbe9021c7a3f.jpg

michael-pena_0.jpg

Mohammed-Abdi-537818.jpg

http://i.ytimg.com/vi/csquCdxzQeE/hqdefault.jpg[?img]

Tossa sulle kanssa muslimi. Ite kertoo youtubessa henkilökohtaisesti olevansa. Eli juu tostahan huomaa et on muslimi, eikö ;)

ei toki ole suomalainen mutta valkoihoinen kuitenkin

Olen minä nähnyt ihan kolmosen ratikassakin saunanraikkaan maantienharmailla ripsillä ja kulmakarvoilla varustetun suomalaismuslimin huivi päässä.

Mutta kyllä se vaan on todennäköisempää näillä leveysasteilla, että somalimies on muslimi kuin kristitty, tai että suomalainen (tai suomalaisen näköinen) on kristitty kuin muslimi. Ja jos on nyt ateisti niin aika todennäköisesti vanhemmat tai isovanhemmat ovat kuitenkin olleet kristittyjä.

Yhteistyössä