Tiiä kuule miten hauskaa moinen olisi. Kaikkeehan voi kokeilla ainakin kerran .Ai että pääset tulemaan siihen??
Tiiä kuule miten hauskaa moinen olisi. Kaikkeehan voi kokeilla ainakin kerran .Ai että pääset tulemaan siihen??
Harmi ettei nykyajan pesukoneet enää heilu puolelta toiselle, siihenhän olis voinu laittaa tapin kii ja vahingossa vaikka pyllistää siihen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30641669:Tiiä kuule miten hauskaa moinen olisi. Kaikkeehan voi kokeilla ainakin kerran .
ja jotain jopa toistekin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30641669:Tiiä kuule miten hauskaa moinen olisi. Kaikkeehan voi kokeilla ainakin kerran .
Te tytöt ette osaa käyttäytyä. joku 1500 luvun hovin käytöskoulu tekisi hyvää teille
Opiskelu alkoi kuulostamaan äkkiseltään hyvältä ajatukselta :xmas:Te tytöt ette osaa käyttäytyä. joku 1500 luvun hovin käytöskoulu tekisi hyvää teille
Ei kait se nyt oo niin justiinsa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30641684:Taas nää jutut karkaa lapasesta :ashamed:
Koskaan ei oo pilkkua nussittu :xmas:Ei kait se nyt oo niin justiinsa.
Taasko täällä pervåillaan?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30641684:Taas nää jutut karkaa lapasesta :ashamed:
:O ei tietenkään.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30641710:Taasko täällä pervåillaan?
:O
ahaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30641714::O ei tietenkään.
Otetaanko klementiinitAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30641719:
Ota se ketju!enhän minä yksin pysty näitä kaikkia kurissa pitämään
Etkö sie ookkaan käytöskoulun rehtori :Oenhän minä yksin pysty näitä kaikkia kurissa pitämään
Silleen mieki ajattelin, ja nyt oon ihanniinku et TÄ!:OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30641723:Etkö sie ookkaan käytöskoulun rehtori :O
Ja mie olin jo hakupapereita väsäämässä :OSilleen mieki ajattelin, ja nyt oon ihanniinku et TÄ!:O
No mä laitoin ne jo menemään viikkoja sitten, ku alko tuntumaan että ton rehtorin johdolla saa varmasti hyvän koulutuksen!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30641732:Ja mie olin jo hakupapereita väsäämässä :O
Mie kaivoin jo esille ajanhenkeen sopivan vaatetuksenkin :snotty:No mä laitoin ne jo menemään viikkoja sitten, ku alko tuntumaan että ton rehtorin johdolla saa varmasti hyvän koulutuksen!
Kyllä vain.=)Voiks poikaa kutsua Rehtoriksi???
VoiVoiks poikaa kutsua Rehtoriksi???