K-kaupalta mie tänään löysin. Valion tuotteita olivat. Oli maustamatonta ja vadelman sekä persikan makuisina.Ei jaksa tuitutella ny enää
Kuulostaapa jännältä toi kefiiri. Mistä sitä saa?
K-kaupalta mie tänään löysin. Valion tuotteita olivat. Oli maustamatonta ja vadelman sekä persikan makuisina.Ei jaksa tuitutella ny enää
Kuulostaapa jännältä toi kefiiri. Mistä sitä saa?
En ainakaa mää oo huomannu ryppyjä, mut siirappi alkaa tökkiä nii ajattelin palautua omaksi itsekseni taas.Mikäs pitkäkaulalla kun ei jaksa tuitutellla? Onkos tullut ryppy rakkauteen tässä välissä kun olen hetken ollut pois... ?
Nyt kun mainitsit asian niin voisi vaikka askarrellakkin muutamalle parhaalle ystävälle.Pitäiskös ihan askarrella ystävänpäiväkorttia tänä vuonna. Aikooks kukaa?
Mun ystävät tulee Mieleen ilman että heitä kortilla muistuttaaPitäiskös ihan askarrella ystävänpäiväkorttia tänä vuonna. Aikooks kukaa?
Pitäisiköhän panna ostaen uusi Miele itellekkin .Mun ystävät tulee Mieleen ilman että heitä kortilla muistuttaa
Lempiystävälle häätyy kyllä jotain laittaa, se pääsi viime viikolla täysin velattomaks :flower:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30641604:Nyt kun mainitsit asian niin voisi vaikka askarrellakkin muutamalle parhaalle ystävälle.
Paneminen on aina hyväksi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30641621:Pitäisiköhän panna .
Onkohan mulla huomenna ennenaikainen ystävänpäivä.. sain just viestin että huomenna ei tarttekaan reenata, juuvaanko viinaa ja ollaanko alasti.Mää taijan tarjota vaan piparia ystispäivänä:xmas:
Ihan sellasia sydämen muotosia vaan
Niin onPaneminen on aina hyväksi.
viinaa alasti on aina hyvä yhdistelmä.Onkohan mulla huomenna ennenaikainen ystävänpäivä.. sain just viestin että huomenna ei tarttekaan reenata, juuvaanko viinaa ja ollaanko alasti.
niin on, siihen ei välttämättä tartte edes seuraaviinaa alasti on aina hyvä yhdistelmä.
onkohan mitään sen mukavampaa kun pakkasen kylmettämät lakanat ja tyynyt. tai no on tietenkin mut siitä ei puhuta.Ihana, muistin viimein laittaa uudet (joululahja) Vallilan lakanat sänkyyn. Noi on niiiiin kauniit että tekis mieli nukkua valot päällä et yöllä herätessä näkis ne.
Lähen muuten ihan just pyöriytymään tonne sänkyyn, suihkunraikkaus, uudet lakanat ja ulkoilman tänään tuulettamat peitot ja tyynyt.:heart:
Että öitä vaan! :kiss:
P.S. Viekkuun mahtuu
Töissä Pitäis houkutella porukka tekemään kortteja ensi viikolla,ehkä sitä itsekkin yhden kortin saa väännettyä, noin mallikappaleeksi.Pitäiskös ihan askarrella ystävänpäiväkorttia tänä vuonna. Aikooks kukaa?
Ai että pääset tulemaan siihen??Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30641621:Pitäisiköhän panna ostaen uusi Miele itellekkin .
Hattaran kuvia pupu.:kiss:Nyt tulee kyllä uni,pakko laittaa nukkuen,herännyt jo yöaikaan.
Öitä!