The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Leipäkone oiskin kiva. Ainakin välillä. Kimppaleipäkone vois toimia, niin että se on jollakulla toisella aina parilliset kuukaudet ja toisella parittomat. Sit ei kai kyllästyisi sen tuotoksiin?

Mutta mä tungen nyt käsipelillä sotketun pataleivän uuniin. Tuore leipä on hyyyyyvää!:p
 
Kah ku ei meinanna sisään päästää.:O
Onks palstasofta taas lagannu, vai onko se vika mun vaijjereissa?


Hitto että tänään saakin juosta pitkin kaupunkia, mutta nyt piän kahvitauon, ettei taas yöllä tartte tasailla kahvisaldoa.
 
Niijja hyvää päivää vaan kaikille!:flower:

Viestin lähettäminenkin kestää oudosti, kyllä täs on nyt jotai sellasta....:O
 
Voi hitsi kun sinne voi tunkea sekaan vaikka ja mitä. Aurinkokuivattuja tomaatteja, oliiveja, pähkinöitä, rusinoita, wau!
Mulla ei oo koskaan ollu leipäkonetta, mutta olis sellanen kyl varmaan aika kiva.
 
Takomusaa:heart::
[video=youtube_share;Ajp0Uaw4rqo]http://youtu.be/Ajp0Uaw4rqo[/video]
 
Neiti näpsä kattoo netistä ohjeet ja laittaa kiltisti tsadilaiselle illaks tuoreet pröödit.:D:D
Herra tsadilainen saa kattoa ne ihan keskenään ko kerta meni lupaamaan :D Mää alan kohta väsäämään ruokaa ko äiti ja mummo tulee palauttamaan puolikasta, ja kuulemma täytyy olla ruokatarjoilu odotamassa. Illalla sit koetta tekemään koululle.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mullon menossa UB40 kausi. Kaikki piisit on kuunneltava.
Liian kauan aikaa ku oon viimetteeks kuullu, eikä näitä soitella ratiossakaa.
[video=youtube_share;M_oUI5AYZT8]http://youtu.be/M_oUI5AYZT8[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Herra tsadilainen saa kattoa ne ihan keskenään ko kerta meni lupaamaan :D Mää alan kohta väsäämään ruokaa ko äiti ja mummo tulee palauttamaan puolikasta, ja kuulemma täytyy olla ruokatarjoilu odotamassa. Illalla sit koetta tekemään koululle.
Ai ovat varastaneet taas puolikkaan.|O
Laitat enskerralla pojan piilloon ja sanot että se läks kaupungille, eihän sitä nyt noin vaan poikaa äitiltään viiä!!!111:xmas:

Onnea kokeeseen hun.:kiss:

Mää jatkan kipittämistä, näkytään taas.

:wave:
 
Ai ovat varastaneet taas puolikkaan.|O
Laitat enskerralla pojan piilloon ja sanot että se läks kaupungille, eihän sitä nyt noin vaan poikaa äitiltään viiä!!!111:xmas:

Onnea kokeeseen hun.:kiss:

Mää jatkan kipittämistä, näkytään taas.

:wave:
Se on samalla reissulla vielä mille perjantaina lähti :D Ämpäri vei sen sunnuntaina mummilaan ko äiti vaati. Soiteltiin eilen illalla ja se sano, et jos niillä ei olis bileitä viikonloppuna niin ei olis palauttanu vielä. Aikoo kuulemma ryöstää sen jonkun tovin päästä uudestaankin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä