Ai jaha, nikki number viisköötviis.
Ai jaha, nikki number viisköötviis.
Mua pelottaa tollanen!:ashamed:Muistan kans kun otin tytön ekan kerran mukaan. Sillä meni 5min päästä kärryille ja sit mutsia vietiin kuin litran mittaa. Raahauduin viimesillä voimillani kohti pukkaria niin neito hyppeli vieressä että tää oli kivaa, tullaan toistekin
Kuka kokeili ja mitä?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30636574:Häh, jokos kokeilit?
Kuka kokeili ja mitä?
My sweet Lord - George HarrisonAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30636580:
No tätä:
Haluatko tietää, mikä kappale oli listaykkösenä silloin kun synnyit? Nyt se on mahdollista - The Voice
Mulle tuli tuo:
[video=youtube;Hq1fpN1qWv8]https://www.youtube.com/watch?v=Hq1fpN1qWv8#t=22[/video]
Siinä onkin poweria ja elämän eliksiiriä!Missä ketjun lukihäiriöiset?
Pistelen parhaillaan poskeeni Tyrvään voimaa.
:O No Bryan Adams tietysti :xmas:Mun biisi oli Everything that i do i do it for you. En muista kuka esitti.
Ihana biisi:heart:Mun biisi oli Everything that i do i do it for you. En muista kuka esitti.
Hybridi?tuskimpa rucolassa oikeesti on anjovista
Caesar-kastikkeessa ainakin on anjovista.Kertokaa nyt tyhmälle mitä toi anjovis tossa annoksessa meinaa...miten se siinä on?? Saako sen pois ?
Tollasta annosta kun ajattelin mut en tykkää anjoviksesta :x
Tuorepappardellepastaa, broilerinfileetä,yrttivoita, parmesanjuustoa ja rucolaa (sisältää anjovista)