:OAjoin moottoripyörälläki kilpaa
Haukutko mua täyspäiseksi???jos mää sanosin että oon ajanu kisaa mopolla niin hulluna pitäsitte
Haukutko mua täyspäiseksi???
Khyyyl vaan. Lähes yhtä cool ko cheek ja nygård yhteensä.eikö supercooliksi
Bäädmintton on kyl hauskaa, jos on samantasonen pelikaveriViel kerkii hetkon kuunnella musaa ja sitä lähen hakkaa badminttonia. Ihan ahneeks meinaan heittäytyä ja joka päivä käyn pelaamassa. Ihku laji.:heart:
Vähän haikeeta oloa pukkaa, huoooooh.
[video=youtube_share;RUmdWdEgHgk]http://youtu.be/RUmdWdEgHgk[/video]
no tseekki ny on ihan tissiposki, ei se pääse cooliudessa lähellekkää meän pitsiäKhyyyl vaan. Lähes yhtä cool ko cheek ja nygård yhteensä.
Hani.:kiss:Mun nuorten päihde-ja mielenterveys essee ei etene...grrr
Päiväkahvilla
En muistanu aiemmin keittää ja nyt tuli olo että jotain on unohtunu.
Oon sparrannu tyttöä sen verran kovasti että hän alkaa olla jo aika hyvä.Bäädmintton on kyl hauskaa, jos on samantasonen pelikaveri
Kyllä se on coolius kaukana takana, nykyään käyn vaan aamuisin vesijuoksemassa ja illalla joogaamassa muiden mummojen kanssano tseekki ny on ihan tissiposki, ei se pääse cooliudessa lähellekkää meän pitsiä
Kyllä mulla kaikki tiedot on jo Tarttis vaan saada järkeväksi tuo kirjotus.Hani.:kiss:
Kahto netistä, sielt saa vinkkei?
Kannabis on kova juttu nykyään nuorten keskuudessa. Sitä pössytellään ihan surutta.
Sillonko mä olin pieni ni soli aika harvinaista.
Ja me koitetaan juur saada yhtä nuorten huumerinkiä aisoihin..sillonkun mää olin nuori niin meän kylällä kohistiin monta viikkoa kun yks kylän sälli jäi kiinni aineista
vissiin sillä oli pari marisätkää tjtn
Muistan kans kun otin tytön ekan kerran mukaan. Sillä meni 5min päästä kärryille ja sit mutsia vietiin kuin litran mittaa. Raahauduin viimesillä voimillani kohti pukkaria niin neito hyppeli vieressä että tää oli kivaa, tullaan toistekinOon sparrannu tyttöä sen verran kovasti että hän alkaa olla jo aika hyvä.
Ihmeen ulottuva ja nopee.:O
En olis ihan heti ees uskonu, mitä häntä täällä kotona kattoo kun pyytää tekemään jotakin tai olis kiire jonnekin.
-En ole koskaan nähny että liikkuis noin nopeesti.
Son ilmeisesti se kilpailuvietti ku iskee.
Täytysköhän mun sanoa että mä vien roskat nopeampaa kun hän.:xmas:
Vissiin jonkun verran vielä törmää niihin "ei meidän lapsi"- vanhempiin?Ja me koitetaan juur saada yhtä nuorten huumerinkiä aisoihin..
No ensin tietty haukut vanhemmat ja kaverit, niiden syytähän kaikki on.Kyllä mulla kaikki tiedot on jo Tarttis vaan saada järkeväksi tuo kirjotus.
On jonkun verran juu. Sitten on valitettavasti muutamien kohdalla sitten sellaista ettei voi edes jutella järkevästi kun ladellaan moskaa niskaa minkä kieli vaan antaa myöden...Vissiin jonkun verran vielä törmää niihin "ei meidän lapsi"- vanhempiin?
:kiss:Täällä runomittaan, päätäni mä auon.
Vaan nytpä kerron teille, on aika kahvitauon.
Jos on outo aatos tää, mä annan siihen avun.
Helppoa on yrittää, on aika kahvipavun.
Siis ehdotanpa että, sä laitat pannuun vettä.
Sitten kaapistasi kauhot, pussin sisään roimat jauhot.
Jos on johto rasiassa, on helppo jatkaa asiassa,
kytkintä vain enää käännät, virran sillä päälle väännät.
Enää tovi odotusta ja valmiina on juoma musta.
Eikä kaikki vielä tässä, on oppimista elämässä,
joskus vielä parhaat palat, aidon pannukahvin salat.
Se ruuneperinpäivä lähestyy... mä treenaan :ashamed:
Lyhyt ja ytimekäsNo ensin tietty haukut vanhemmat ja kaverit, niiden syytähän kaikki on.
Sitten vois vähän halveerata tätä meidän valtion päätäntäelintä.
Siinäpä se.:xmas: