mitä ajatuksia tällaisesta miehestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamomillal87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamomillal87

Vieras
Mitä ajatuksia herättää mies, joka tosi paljon utelee tyttöystävänsä entisistä miehistä (seksisuhteista), ja jota häiritsee kaikki mitä tyttöystävä on ennen tehnyt, haluaa tietää seksikumppanien lukumäärän lisäksi että milloin om ollut minkälainen suhde, millaista seksiä on harrastanut (siis esim suuseksiä vai yhdyntää yms), ja silti ahdistuu kauheesti ja tulee tosi mustasukkaiseksi tiedosta jos tyttöystävä vastaa, vaikka itse kyselee... ja, epäilee koko ajan että jotain on meneillään jne? Ilman syytä, ja vaikka tyttöystävä olisi tosi avoin ja rehellinen. Mikä tollaiseen auttaa?

tämähän se mies on

uglyman-244x300.jpg

Parhaiten tuohon tilanteeseen auttaa, jos naisella ei ole pitkää huoraamishistoriaa eikä ole jakanut persettä joka ikiselle joka on sattunut ensin antamaan huomiota.

Kylänpatjan kannattaa olla hiljaa entisistä hoidoistaan. Ei kukaan mies moista ainakaan vakavaan suhteeseen halua.

Kokemuksesta epäilen, että homma jatkuu maailman tappiin saakka tuollaisena. Saneeraa tyyppi ulos elämästäsi jos voit. Mitä pikemmin sen vähemmän harmia. Ei oo kovin tervettä toisen menneestä udella yksityiskohtia myöten.

Kuulostaa mun mieheltä meidän suhteen alussa. Oltiin aikaisemmin kavereita ja sitä kautta tiesi osan jutuista jo ennestään, ja kun ryhtyi mun kanssa suhteeseen, alkoi mustasukkaiseksi. Varsinkin yhdestä tyypistä tuli melkeinpä pakkomielle ja uteli ja syytteli. Se oli kyllä raskasta aikaa.
Luulen, että sillä oli itellä suorituspaineita. Tilanne helpotti ajan kanssa, ollaan oltu jo kymmenen vuotta yhdessä. Mutta kyllä mä monta kertaa oon miettinyt, miten ihmeessä kestin sen alkuajan.

Mun mieheni oli tuollainen epävarmuuttaan ja kokemattomuuttaan. Loppui kuitenkin aika pian kun menetin hermoni aivan täysin ja lakkasin ymmärtämästä tuollaista lapsellista itseään kiusaavaa pelleilyä ja sen jälkeen ei ole enää koskaan osoittanut minkäänlaisia pienimpiäkään mustasukkaisuuden merkkejä vaikka tekisin mitä. Parempaa miestä ei voisi kuvitellakaan, vaikka alku olikin huono. En kyllä silti usko että monikaan voisi muuttua, se vaatii todella paljon ihmiseltä.

Tuo on jokaisen miehen tehtävä kun siippaa valikoi - selvitettävä käyttöasteen korkeus!

Jos käytetyn autonkin ostaa, niin on tarkkaan pyrittävä selvittämään monellako ollut ja paljonko ajettu ....

Jos nainen omaa korkean käyttöasteen, niin ilman muuta hän tulee tälle palstalle kommentoimaan tyyliin " sairasta" tms.Hyvä hyvä

Mies on mustasukkainen, suosittelisin olemaan kertomatta mitään entisistä, miksi niitä pitäisikään puida? Oman tyttöystävän kuvitteleminen entisen kanssa kaikenlaisissa seksikuvioissa ei ole kenellekään miellyttävää.
Miehessä ei välttämättä ole vikaa, mutta ei kannata mennä mukaan tällaisen ja kertoa kaikkia seksihujasteluita eri miesten kanssa.

Parhaiten tuohon tilanteeseen auttaa, jos naisella ei ole pitkää huoraamishistoriaa eikä ole jakanut persettä joka ikiselle joka on sattunut ensin antamaan huomiota.

Kylänpatjan kannattaa olla hiljaa entisistä hoidoistaan. Ei kukaan mies moista ainakaan vakavaan suhteeseen halua.

Mamupatjat ovat vielä pahempia - ja niitäkin nykyään riittää, kun moni menee nuorena limaisten karvakäsien retkuun, vaikka muslimit eivät arvosta näitä tyttöjä ja naisia paskankaan vertaa ...

Kyllä joku holtti pitää olla ihmisellä, sekä miehellä että naisella - kunniallisuuutta ja itsekunnioitusta ihmissuhteissa!

[QUOTE="Car";30632729]Kokemuksesta epäilen, että homma jatkuu maailman tappiin saakka tuollaisena. Saneeraa tyyppi ulos elämästäsi jos voit. Mitä pikemmin sen vähemmän harmia. Ei oo kovin tervettä toisen menneestä udella yksityiskohtia myöten.[/QUOTE]

hei
Mies on epävarma omasta riittävyydestään (syystä tai toisesta, joko on joutunut kokemaan pettämisiä, tai on nähnyt että äiti pettää ja perhe on hajonnut tms.)

Aloittaja on siis miehelle todella tärkeä.

Asiaan auttaa se että on aina 100% luottamuksen arvoinen alusta asti,ei pienintäkään vilppiä, sen lisäksi on avoin,eikä salaile. sen lisäksi pariterapia auttaa, sillä sieltä kautta on mahdollista avata syitäkäytökseen ja löytää ratkaisuja

Mun ex teki samaa. Sain lopulta turpaani,kun mies ei kestänyt ajatusta että elämää oli ennen häntäkin.
Pistä pihalle niin nopeasti kuin voit. Sairasta touhua.

Olin itse tuollainen seurustelumme alussa. Miehellä oli ollu yksi vakava suhde ja pari yhdenillan juttua. Ja halusin tietää tarkasti aivan kaiken.
Olin näistä jutuista tosi mustasukkainen. Epävarmuudesta se kai johtui. Ajan myötä se helpotti ja siksi että mies ei ole koskaan antanut aihetta mustasukkaisuuteen. Nykyään luotan mieheeni täydellisesti.

Mutta ap:lle sanoisin silti että kannattaa olla varovainen tuollaisen miehen kanssa. Varsinkin jos osoittaa vähänkään väkivaltaisuutta niin kannattaa erota samantien.

Ettei vaan ois mun exä kyseessä;D ihan sama meininki. Itselläni oli ollut vain pari miestä ennen häntä, joista uteli KAIKEN, että missä asennossa oltiin yleensä ja kellä oli isoin muna, jne...siis sairasta. Huoritteli kaupan päälle, kun ei voinut hyväksyä että 25-vuotiaana en ollut enää neitsyt. Ei hänkään ollut, hällä oli saman verran ex-suhteita, mutta mun jutut silti jollain logiikalla teki musta likaisen huoran. Lopulta kaikki päättyi henkiseen väkivaltaan, siitä tönimisen, kuristamisen ja päälle sylkemisen kautta hengenvaaralliseen pahoinpitelyyn. Ei tuo ole terveen ihmisen käytöstä, eli pidä varasi ja huoli itsestäsi.

Tämä on niin totta!Ei kukaan mies halua olla paikallisen lorton kanssa jota on käyny koko maankunnan miehet painamassa!

Mamupatjat ovat vielä pahempia - ja niitäkin nykyään riittää, kun moni menee nuorena limaisten karvakäsien retkuun, vaikka muslimit eivät arvosta näitä tyttöjä ja naisia paskankaan vertaa ...

Kyllä joku holtti pitää olla ihmisellä, sekä miehellä että naisella - kunniallisuuutta ja itsekunnioitusta ihmissuhteissa!

No juu jos saisin tietää että muija on ollu somppujen,kebappien tai kosovoroistojen patjana en todellakaan edes koskis enää!Painepesurilla pitäis paikat putsata että jollekkin vielä kelpais ja jos muksuja on vielä tehny niitten kanssa niin sitten on jo peli menetetty!Inhottaa oikein kun näkee jonkun hyvännäkösen blondin somalin kainalossa!

Yhteistyössä