:flower: Onnea!! Mie vanhenen viikon päästä. Ja tunnen itteni ikivanhaksi.:ashamed:Oon ikivanha 41v
Täällä on jo huominen, pitää mennä goisaan |O
:flower: Onnea!! Mie vanhenen viikon päästä. Ja tunnen itteni ikivanhaksi.:ashamed:Oon ikivanha 41v
Täällä on jo huominen, pitää mennä goisaan |O
Ai sinäkin. Kimppasuihkuun, pestään toistemme selät.Jaksaiskohan sitä mennä suihkuun ennenko kaveri tulee käymään. Pyykkejä ainaki tarttis laitella ko märät odottelee koneessa.
Jei, eiköhän lähetä loiskimaanAi sinäkin. Kimppasuihkuun, pestään toistemme selät.
Samaa funtsin. Varasin pyykkituvan 19-20 Ajattelin pyykätä itteni siinä välissä, laittaa joululahjacollariasun päälle ja istahtaa soffalle odottelemaan Brucen Unbreakablen alkua.Jaksaiskohan sitä mennä suihkuun ennenko kaveri tulee käymään. Pyykkejä ainaki tarttis laitella ko märät odottelee koneessa.
Mun pyykkikone pysähty varmaan kolme tuntia sitten...Samaa funtsin. Varasin pyykkituvan 19-20 Ajattelin pyykätä itteni siinä välissä, laittaa joululahjacollariasun päälle ja istahtaa soffalle odottelemaan Brucen Unbreakablen alkua.
ne homehtuu sinne :stick:Mun pyykkikone pysähty varmaan kolme tuntia sitten...
Ei ollu homehtunu, nyt ne roikkuu nätisti telineessä kuivamassane homehtuu sinne :stick:
Mulla on ollu joskus yön yli. :snotty:ne homehtuu sinne :stick:
Mää laitan pikapesulle jos ne unohtuu koko päiväks tai yön yli, mut ei ainakaan mun vaatteet oo parissa tunnissa ehtiny homehtua.Mulla on ollu joskus yön yli. :snotty:
Mä olen laittanut kuivumaan. Vähän tuoksahtanut tunkkaselle mutta silti puhtaita. Mitä väliä ole kun on mun vaatteet.Mää laitan pikapesulle jos ne unohtuu koko päiväks tai yön yli, mut ei ainakaan mun vaatteet oo parissa tunnissa ehtiny homehtua.
Voi fuuuuuuu..... tosta tulikin mieleen että on pyykit ollut vuorokauden koneessa :headwall:
Eikun kone pyöriin uusiksi.
:O Millä konstilla te ootte lapsia saaneet aikaan?Plaah, mie kelpaan miehelle leikkikaveriksi vaan sillon kun kukaan sen nettikavereista ei syystä tai toisesta jouda..:
Toi pyykkitupa on sillai kätsy, että pyykit ei just pääse unehtumaan.Voi fuuuuuuu..... tosta tulikin mieleen että on pyykit ollut vuorokauden koneessa :headwall:
Eikun kone pyöriin uusiksi.
On sulla kamala äiti. :OAijahas, äiti soitti että se palauttaa puolikkaan vasta keskiviikkona :O |O
Luntako loit :vampire:mää tein luovaa työtä :saint:
On kyllä törkee lapsenryöstäjä. Teenkö ls-ilmon ja soitan iltasanomiin?On sulla kamala äiti. :O