Joo ja sitten jos hakkasin, paiskoin tai potkin ovea, menetin oveni...

Voi mun äitiä.
Voisit vinkata, josko äiti vaikka kirjoittaisi jonkun "opas teinin taltuttamiseen"-julkaisun. Ainakin allekirjoittanut ostaisi sen mielellään. Sen vertaa hyviltä metodeilta nuo nimittäin kuulostaa
Itsekin olin aikoinaan melko kova luu. Muistelen (lähinnä helvetin nolona) erästäkin kertaa, kun menetin hermoni ja sain passituksen omaan huoneeseeni, jossa mun olisi tullut rauhoittua puolen tunnin ajan. Mutta kun mähän en todellakaan rauhoitu silloin, jos mun käsketään rauhoittua, vaan päinvastoin. Joten keksin sitten sotasuunnitelman, jonka avulla pääsisin huoneesta ulos (aikuinen painoi siis ovea kiinni, jotta en pääsisi huoneesta pois ennen rauhoittumista).
Olin tovia aiemmin siivonnut akvaariotani, joten huoneessani oli ämpäri. Täytin sen likaisella akvaariovedellä ja vein ovelle. Seuraavaksi hain tuolini, jonka myöskin vein ovelle. Tämän jälkeen "heittäydyin" ovea vasten, jolloin sain oven aukeamaan hetkellisesti muutaman sentin matkalta. Aikuinen siis sillä toisella puolella työntyi "heittäytymiseni" voimasta muutaman sentin taaksepäin, jolloin ovi raottautui hetkeksi. Kun ovi oli hetken raollaan, työnsin tuolin selkänojan oviaukkoon. Ovea siis saanut enää työnnettyä kiinni, koska välissä oli este.
Sillä aikaa (muutama sekunti) kun aikuinen koitti päästä perille siitä, että minkä ihmeen takia ovi ei enää mene kiinni, nappasin vieressäni olleen vesiämpärin...ja kun aikuinen sitten aukaisi ovea enemmän, nähdäkseen mikä esti oves sulkeutumasta, sai hän päällensä noin 10 litraa haisevaa akvaariovettä.
Jotta sillälailla. Kyllä olin ihana lapsi :saint:
Ja nyt pelkään, että omani ovat perineet äitinsä geenit ja temperamentin :O
Joten KAIKKI toimiviksi todetut keinot otetaan tulevaisuutta ajatellen vastaan!!!