"niinpä"
ja potti nousi jopa 200 000e:llaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30629805:Hehheeee eipä kukaan voittanu isoo pottii ny lotossa
ja potti nousi jopa 200 000e:llaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30629805:Hehheeee eipä kukaan voittanu isoo pottii ny lotossa
no enkä!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30629822:Unen näit :vampire:
Öitä ja unia :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30629837:Kyl kait mä laitan koneen kiinni, katon vähän grimmiä ja meen nukkuu.. Öitä :kiss:
Pistä sit tyyny hyvin, ku meet nukkuu :attn:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30629837:Kyl kait mä laitan koneen kiinni, katon vähän grimmiä ja meen nukkuu.. Öitä :kiss:
Oon siihen pyrkiny et se olis hyvinAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30629842:Pistä sit tyyny hyvin, ku meet nukkuu :attn:
Unia :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30629837:Kyl kait mä laitan koneen kiinni, katon vähän grimmiä ja meen nukkuu.. Öitä :kiss:
Jos mult ei tuis siirappia näppiskältä...niin se ois sit just sitä... normaalinpaa settii... Ja ku mähän en taaskaan sit lopult kysyny tänään, et keitäkkö kahvit... :ashamed: Joten pakko sit venata omaa tyhmyyttään...Täällä valuu taas siirappia ruudulle...voi voi
No on toki. Olis silti voinut nousta 14 miljoonaan.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30629827:No on se enemmän kuin 20 :stick:
Tulisko nyt suorana linkkinä.https://www.youtube.com/watch?v=7mSTVJLnCRM
Pyydä vain
Mää pidän siirappini visusti omana tietonaniTäällä valuu taas siirappia ruudulle...voi voi
no kyllä sieltäkin suunnalta sitä vähän tihkuuMää pidän siirappini visusti omana tietonani
Mää en pysty... ei kykene... APUVA!Mää pidän siirappini visusti omana tietonani
Mutta hyvin hillitysti kuitenni.no kyllä sieltäkin suunnalta sitä vähän tihkuu
Yes you are, oh yes you are!