Hankalassa erotilanteessa. Löytyykö kohtalontovereita ja tsemppareita!

• Viestiketjun aloittaja Ero
  • Ensimmäinen viesti
Ero
Asia on niin hankala. Ja tottakai mietityttää isän ja lapsien suhde..

Isä siis tietää muuttoaikeista ja olen hänen kanssaan puhunut siitä ettei mulla itselläni täälä ole hyvä olla. Keskustelua ei saada aikaisiksi koska isän mielestä olen kohtuuton jos vien lapset kauas, haluan tahallaan pilata hänen elämänsä niin ja mun suku on kuulema niin karsee ettei ne kuitenkaan auttaisi.

Kunpa vaan isä olisi luotettava ja 100% varmasti mukana lasten elämässä niin uskaltaisin ehkä tänne jäädä.

Niin ja valitettavasti tämä ei ole provo.. Vaan ihan oikeasti elän tässä hankalassa ja ahdistavassa tilanteessa.

"sari"
Asia on niin hankala. Ja tottakai mietityttää isän ja lapsien suhde..

Isä siis tietää muuttoaikeista ja olen hänen kanssaan puhunut siitä ettei mulla itselläni täälä ole hyvä olla. Keskustelua ei saada aikaisiksi koska isän mielestä olen kohtuuton jos vien lapset kauas, haluan tahallaan pilata hänen elämänsä niin ja mun suku on kuulema niin karsee ettei ne kuitenkaan auttaisi.

Kunpa vaan isä olisi luotettava ja 100% varmasti mukana lasten elämässä niin uskaltaisin ehkä tänne jäädä.

Niin ja valitettavasti tämä ei ole provo.. Vaan ihan oikeasti elän tässä hankalassa ja ahdistavassa tilanteessa.
Lasten isä kuulostaa itsekeskeiseltä mulkulta, joka ei todellakaan ajattele lastensa parasta, vaan vain itseään. Ihan yhtä hyvin sinä voisit syyttää lasten isää sinun elämäsi pilaamisesta. Hän ei toimillaan ainakaan ole sitä mitenkään helpottanut, näköjään vain vaikeuttaa tilannettasi.

Tee, kuten sinulle ja lapsillesi on parasta, äläkä kuuntele sen keskenkasvuisen itsekkään idiootin puheita. Teot kertovat enemmän kuin sanat.

Yhteistyössä