The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mietin pitkään, että mikä täällä haisee. Sitten tajusin, että sehän olen minä. Etsiessäni päivemmällä hyljättyä kosmetiikkapurnukkaa dildolle vaihteluksi löysin samalla itseruskettavan kosteusvoiteen. Kelasin sitten, että nyt jos aloitan, saatan näyttää kesäkuussa jo ihmiseltä, ja valelin itseni sillä sitten saunan jälkeen. Lieköhän vähän vanhentunutta kun käryää noin oudolle. Mutta nyt taidan olla saanut tarpeekseni tästä koneesta.
.....What? :D Jollain rasvatuubillako sä runkkaat? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30629657:
teeppä mulleki samalla, ku mä en jaksais liikkua tekee mitään :p
Käykö olympia? Nyt koskenlaskija on loppumaan päässy.. mä kun vedän kitusiini kahdes päiväs koskenlaskijapaketin ja sit vielä olympiajuustot... sit on kyl elämä koetuksella jos molemmat yhtäaikaa loppu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30629650:
Mun pari siskoo ei rusketu ja palaa, mut niillä taas valkonen pigmentti härö taustalla.
En rusketu vaan palan. Nuorna lapsosena, niin viattomana silloin en tiennyt maailman pahuudesta vielä mitään ja sokeasti luotin maailman hyvyyteen, miulla oli ihan kesakotkin naamassa, hiuksissa punasta. Nykyään hiuksissa ei sitä punaisuutta enään havaitse mutta parta on punainen ja tosi asialleen omistautunut tarkastaja voin mennä metrin verran alaspäin josta "punaisuuteni" selviää :D Karvojen siis..

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30629712:
Mie liityn tähän joukkoon kanssa. Tai kai sitä väriä vähän tulee, mutta herkästi palan. En kyllä haluakkaan ruskettua sen ihmeämmin.
En määkään. Mun mielestä rusketus on vähän karmivaa, ja semmoset kävelevät solariumihmiset on pelottavia.

En rusketu vaan palan. Nuorna lapsosena, niin viattomana silloin en tiennyt maailman pahuudesta vielä mitään ja sokeasti luotin maailman hyvyyteen, miulla oli ihan kesakotkin naamassa, hiuksissa punasta. Nykyään hiuksissa ei sitä punaisuutta enään havaitse mutta parta on punainen ja tosi asialleen omistautunut tarkastaja voin mennä metrin verran alaspäin josta "punaisuuteni" selviää :D Karvojen siis..
tarkastaja :LOL:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä