paljos klementiini miehellä on ikää jos saa kysyy?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30629465:Vähintään mun ikäseks :vampire:
paljos klementiini miehellä on ikää jos saa kysyy?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30629465:Vähintään mun ikäseks :vampire:
Tekee mieli p*****Tekee mieli jäätelöä
mut ei ole.
kauhee :OTekee mieli p*****
mut ei ole.
..prkl..
...siis porkkanaa..
Niin onkin, huomenna haen heti parinkilon pussin porkkanoitakauhee :O
Mulla olis p*****aNiin onkin, huomenna haen heti parinkilon pussin porkkanoita
Ja joku hyvä liha siihen kylkeen ja ja ja Sit pyydät mut syömään!Niin onkin, huomenna haen heti parinkilon pussin porkkanoita
Mä meinaan kans kohta kuullottaa sipulirenkaita ja sit laittais niitä sulatejuusto leipien päälleAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30629555:Mul on nälkä, mut pitää odottaa et pojat nukkuu ennenku alan väsään mitää iltapalaa itelleni..
jos on jotain tahmasuklaata jälkkäriks niin mäkin haluun |OAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30629541:Ja joku hyvä liha siihen kylkeen ja ja ja Sit pyydät mut syömään!
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30629541:Ja joku hyvä liha siihen kylkeen ja ja ja Sit pyydät mut syömään!
oo..oooon suklaatia ja kermavaahtoa ja mansikoita..jos on jotain tahmasuklaata jälkkäriks niin mäkin haluun |O
Juu justiinsa sakset auki tai tulee kylykeen reikä
Eiuku pöh.. eiku mitävit? Prkkanaa juu
Mä jätän suklaat väliin ja siirryn seuraavaan.. noh, ehkä mansikatkin jätän.. mut... :saint:oo..oooon suklaatia ja kermavaahtoa ja mansikoita..
nautiskellaan "au naturel" tarkoittaa nautiskelijoita ei mantsikoita
Kylhä kermavaahollaki mennään vaikka kuuhun!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30629598:Mä jätän suklaat väliin ja siirryn seuraavaan.. noh, ehkä mansikatkin jätän.. mut... :saint:
:Ooo..oooon suklaatia ja kermavaahtoa ja mansikoita..
nautiskellaan "au naturel" tarkoittaa nautiskelijoita ei mantsikoita
Juu, kyl sillä pärjää hyvinkinKylhä kermavaahollaki mennään vaikka kuuhun!
Ja mää en ees rusketu.. enkä kyl palakaan.. ärsyttää.. mut en kyl käytä iteruskettaviakaan.rusketus on ylipäätään yliarvostettua
rusketusraidatAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30629625: