Mistä rintaliivit todella pienirintaiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ok
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suosittelen katsastamaan ainakin Changen, itse joudun ostamaan sieltä pari kuppikokoa isommat liivit kuin muilta käyttämiltäni merkeiltä, kun kupeissa on niin pieni mitoitus. Vero Modan ja Espritin liivejä en ole tainnut koskaan sovittaa, mutta olen muistaakseni juuri niitä joskus hivellyt kaupassa ja harmitellut kun jo päältä näki, että ns. oma kokoni ei tule mulle mahtumaan, eli nafti mitoitus oli niissäkin. Samalta merkiltä kannattaa koittaa myös useampaa eri mallia, vaikka joku malli ei istuisi niin toinen voikin olla samassa koossa sopiva :)

Lindexilla kavin tanaan... ja ihmettelin myyjalle alyttomia toppauksia. Ovat kuulemma "ihan tarkoituksella"... Niin tietenkin, ei kai ne vahingossakaan liiveihin eksy? :saint:

Mutta pienia kokoja loyti ihan kivasti, joissain oli toppausta vain siedettavasti, joissain ihan mielettomasti.

en ymmärrä miksi jotkut ihmiset kuvitellevat, että jos AIKUISELLA naisella, on todella pienet rinnat niin siltä pitää viedä "naisellisuus" pois. jos rintaliivejä käytettäisiin vain ja ainoastaan niiden tukevuuden takia, niin minkä takia niitä tehdään kaiken maailman pitsejä ja muita hepeneitä?? kyllä pieni rintainenkin saa näyttää makuuhuoneessa seksikkäältä!!!

en ymmärrä miksi jotkut ihmiset kuvitellevat, että jos AIKUISELLA naisella, on todella pienet rinnat niin siltä pitää viedä "naisellisuus" pois. jos rintaliivejä käytettäisiin vain ja ainoastaan niiden tukevuuden takia, niin minkä takia niitä tehdään kaiken maailman pitsejä ja muita hepeneitä?? kyllä pieni rintainenkin saa näyttää makuuhuoneessa seksikkäältä!!!

Sun pitää ymmärtää se että pienirintainen näyttää aina pojalta joten on turha edes yrittää näyttää seksikkäältä. Eikä pienirintainen liivejä tarvi ollenkaan kun ei ole mitään mitä sinne laittaa. Tämän on palsta mulle opettanut. :D

T: AA kans

vastaan vanhaan viestiketjuun, koska etsin otiskon mukaisia liivejä itselleni rintaleikkauksen jälkeen. Koko on muuttunut kolme kuppia pienemmäksi ja siksi on haaste löytää uudet liivit. Sitä ihmettelen, että joutuu perustelemaan muille rintaliivien käyttöä...eikö se ole yksityisasia! Ja minusta rintaliivittömät naiset ovat ällöjä, pienirintaisetkin. Liivit antavat ryhdin ja muodon, nännit eivät paista paidan läpi ja vaatteet näyttävät paremmilta.

Mutta Funky ladyyn voivat mennä kaikki liivien etsijät. Siellä saa oikeaa palvelua ja taatusti oikeat liivit. Itse etsin Funkystä ostamieni lisäksi nettikauppaa pienirintaisille, mutta isohkolle ihmiselle.

Jos on pienet tissit niin ne on pienet. Ei kaikilla läski mee tisseihin vaan muualle. Itse käytän liivejä vähän niinkuin pakosta ihmisten ilmoilla ettei nännit näy niin.

Ääliö.

Kiitos perusteellisesta luonneanalyysista.

Jos haluaa suuremmat rinnat, on siihen aika vähän keinoja: Raskaus (ei auttanut ap:lla), painon hallittu lisäys, hormonilääkitys tai leikkaus. Rinnat ovat pääosin rasvakudosta, halusit tai et. Jos ap on hoikka, ei painon pienestä lisäyksestä ole mitään haittaa.

Tietysti voi olla niinkin, että ap haluaa olla rinnaton mutta omistaa silti "sopivat" liivit?

Can You Gain Weight Just in the Breast? | LIVESTRONG.COM

Kiitos perusteellisesta luonneanalyysista.

Jos haluaa suuremmat rinnat, on siihen aika vähän keinoja: Raskaus (ei auttanut ap:lla), painon hallittu lisäys, hormonilääkitys tai leikkaus. Rinnat ovat pääosin rasvakudosta, halusit tai et. Jos ap on hoikka, ei painon pienestä lisäyksestä ole mitään haittaa.

Tietysti voi olla niinkin, että ap haluaa olla rinnaton mutta omistaa silti "sopivat" liivit?

Can You Gain Weight Just in the Breast? | LIVESTRONG.COM

En todellakaan halua isompia rintoja. Ehkä sun miehenä kannattas pysyä pois naisten rintaliivikeskusteluista pätemästä. Ääliö.

En todellakaan halua isompia rintoja. Ehkä sun miehenä kannattas pysyä pois naisten rintaliivikeskusteluista pätemästä. Ääliö.

Ok, poistun ketjusta. Koska olit niin varma siitä, että viestini oli tarkoitettu juuri sinulle, annan sinulle lähtiäislahjan:

Center%20of%20the%20World%20(website)-3.jpg

• Tykkää
Reactions: Lispetti
LulaLu merkkisiä rintaliivejä. Siellä on koot 30AAA lähtien (tarkoittaa siellä 65kokoa tuo 30). Olen siis itse nuori 11 vuotias ja tarvisin pienet rintsikat. LulaLu on hyvä kauppa. Rintsikat ovat pieniä ja mallitkin käyttävät niitä pieninpiäkin joten tietää miltä näyttää koska yleensä mallilla on C-D kupin rinnat.

Yhteistyössä