Ilon päivä, Kokoomuksen kannatus romahti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hieno päivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ei yhtään lepsua;30623715:
Varsin jämerin ottein kokoomus on antanut rahaa kreikkalaisille ja nostanut veroja enemmän kuin mikään muu puolue aiemmin, eli ei yhtään lepsua toimintaa.

no minusta nuille kreikkalaisille rahan lahjottaminen on justiinsa ollu sitä lepsuilua

Alkuperäinen kirjoittaja ei yhtään lepsua;30623750:
No itsepä olet kokoomusta äänestänyt ja seuraavalla kerralla aiot äänestää puoluetta joka kehui Suomen "tienaavan lainaamalla Kreikalle", äänestäjät eivät ikinä opi...

2011 vaaleissa en äänestäny kokkareita enkä ole vielä päättänyt ketä äänestän 2015

[QUOTE="Tipitii";30623817]Siis mitä? Miksi sua riipii mun päätökseni? Tai en vielä ole päättänyt, mutta kuitenkin.[/QUOTE]

Todellakin riipii jokainen joka ei sen vertaa viitsi että kävisi äänestämässä edes mielestään pienintä pahaa, jos täydellistä ei olemassa olekaan. Uskomatonta välinpitämättömyyttä. Äänestämättä jättämistä ei voi mitenkään verhoilla kannanotoksi.

Todellakin riipii jokainen joka ei sen vertaa viitsi että kävisi äänestämässä edes mielestään pienintä pahaa, jos täydellistä ei olemassa olekaan. Uskomatonta välinpitämättömyyttä. Äänestämättä jättämistä ei voi mitenkään verhoilla kannanotoksi.

No aina ennen olen äänestänyt. Nyt eivät Suomen asiat enää kiinnosta niin paljon, kun en siellä asu. Mutta jos tulee vastaan jokin varteenotettava ehdokas, joka näkee asiat laajemmin kuin pelkästä Suomen vinkkelistä, niin voin äänestääkin.

[QUOTE="Tipitii";30623854]No aina ennen olen äänestänyt. Nyt eivät Suomen asiat enää kiinnosta niin paljon, kun en siellä asu. Mutta jos tulee vastaan jokin varteenotettava ehdokas, joka näkee asiat laajemmin kuin pelkästä Suomen vinkkelistä, niin voin äänestääkin.[/QUOTE]

Upeaa että olet ollut aktiivinen. Vähättelemättä uusia kiinnostuksen kohteitasi pyydän olemaan aktiivinen jatkossakin, niin kauan kuin sinulla on suomen kansalaisena äänestysoikeus.
Täällä yhä asuvat kiittää :), kannastasi huolimatta!

Yhteistyössä