Eron toteutus ei vaan meinaa onnistua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nextstep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nextstep

Vieras
Mitta jo täynnä toivotonta räpiköintiä aina samoissa kriiseissä.
Ihan farssiksi meni koko show.
Eroon pitäis olla hänelle joku syy, mutta ei käy mun näkemykset. Hienosti selittämällä kumooaa vaan mun puheet ja perusteet. Kun sanon, etten enää välitä/rakasta/jaksa, niin sekään ei käy, kun ei usko, tai jotain. V1ttu mä tiedä mistään enää.
Oon ennenkin yrittäny päästä eroon kunniallisesti, viimeksi laittoi sossun ihmiset soittelemaan mulle töihin. Uhkas poliisilla, jos korotan ääntä.
Tänä aamuna yritti estää mua lähtemästä työhön, siis fyysisesti piti kiinni ja vänkäs minun olevan syypää ongelmiin. Ei siitä voi rimpuilla irtikään kun sitten on väkivaltasyytteet niskassa.

Mitä mä tuolle teen?
Ei ole yhteisiä lapsia, eikä omaisuutta.

Sä sat päihisi ellet vain katoa. Et mene enää kotiin vaan jäät kaverille tai minne vaan ja sit haette tavarasi pois porukalla. Älä jää miehen kanssa enää minnekään hetkeksikään kahdestaan!

Joo kiitti TiiBii, hyvä vinkki. Voi veljet.
Minä olen itse mies.
Ei olla naimisissa, talo on mun, enkä voi jättää menemättä kotiin, kun sielä on paaaljon velvollisuuksia.

Jos ei puhe auta eikä nainen suosiolla etsi itselleen uutta asuntoa ja muuta pois, hankit hänelle käräjäoikeuden kautta häädön. Ennen kuin tähän lähdet, voit tietysti kysyä naiselta, että eikö hän tosiaan lähde muuta kuin virka-avun kanssa. Sanot, että ero on nyt varma juttu ja se voidaan hoitaa joko mukavasti sovussa tai sitten niin, että poliisi/ulosottomies raahaa naisen tavaroideen ulos talostasi.

Joo kiitti TiiBii, hyvä vinkki. Voi veljet.
Minä olen itse mies.
Ei olla naimisissa, talo on mun, enkä voi jättää menemättä kotiin, kun sielä on paaaljon velvollisuuksia.

Voit sä silti saada päihisi! Tai sit nainen retuuttaa sua kunnes näyttää siltä että sä olet lyönyt sitä. Entä, jos pyydät vaikka jonkun ystävän asumaan luoksesi, kunnes nainen on älynnyt pakata tavaransa ja muuttaa pois. Sit sulla ois todistaja käsikähmien varalle.

Jos olette naimisissa, niin avioeron saaminen on helppoa.

Fyysinen eroaminen ei myöskään ole mahdotonta. Annat naiselle kirjallisen ilmoituksen, että siihen ja siihen päivämäärään mennessä hänen on poistettava tavaransa talostasi tai kippaat ne sen jälkeen pihalle. Kerro ihmeessä sinne sossuun, ettei ole sinun velvollisuutesi asuttaa luonasi ketään ulkopuolista, joten häätö uhkaa naista. Ei ketään voi pakottaa parisuhteeseen toisen kanssa.

Jeejee. Päivällä tuli sarja anteeksipyytäviä ja käytöstä selitteleviä viestejä. Selvästi huomaa, ettei sillä ole pienintäkää aikomusta lähteä.
Minkätakia tätä pilalle mennyttä suhdetta pitää vielä venyttää, en ymmärrä sitä.

Tiukasti vaan ilmoitat, että en HALUA olla kanssasi enää, ole hyvä ja muuta helvettiin täältä.
Ei mitään "keskusteluita" ja selittelyitä puolin tai toisin, vaan jämpti ilmoitus ja pysyy johdonmukaisesti siinä.
Jos ja kun nainen rupeaa tivaamaan syytä, käske katsoa historiaa ja peiliin. Jos ja kun rupeaa kerjäämään sääliä, kääntämään asiat itseensä, omiin traumoihinsa ja tarpeisiinsa; pysy lujana.
Ei sääliä, ei "yritetään vielä kerran"-keskusteluita, ei mitään.
Jämptisti poikki vaan, tukensa voi hakea perheeltään/ystäviltään molemmat.

Tsemppiä! Jotkut osaa olla sitkeitä roikkujia, kadottaneet omanarvontuntonsa täysin ja perustavat mm. koko elämänsä ja onnellisuutensa kumppanin varaan.
Raskasta olla se "kaikki" jollekin.

Jos asunto on kokonaan sun omistuksessa saat naisen kämpästä ulos soittamalla poliisit. Naisella ei ole mitään oikeuksia olla kämpässä, jota ei omista/jossa ei ole vuokralaisena kirjoilla. Jos nainen rupeaa kertomallasi tavalla aina riuhtomaan ja angstaamaan teet vaikka näin: valehtelet meneväsi pihalle viemään roskia. Sitten soitat pihalla poliisit ja nainen ei saa tietää tästä puhelusta. Sitten menet sisälle udottamaan poliiseja. Kerrot poliiseille, että nainen ei poistu asunnostasi vaikka olet yrittänyt. Samalla, kun poliisi poistaa naisen asunnosta pyydät poliisia pyytämään naiselta kaikki asunnon avaimet pois. Josa asunnossa on naisen tavaroita,voitte sopia ne haettavaksi jotenkin myöhemmin pois, ellei saman tien ota mukaansa.

Talo on mun ja täälä asuu myös mun lapsi.
En mä voi mitään pihalleheitto-showta pitää, tai lukkojen kanssa pelleillä.
En tiedä sitten, onko joku ulosheittosuoja kumppanilla, kun sen osoite tänne on merkitty.
Taitaa ihmisellä olla oikeus kotonaan (osoitteessaan) asua.

Talo on mun ja täälä asuu myös mun lapsi.
En mä voi mitään pihalleheitto-showta pitää, tai lukkojen kanssa pelleillä.
En tiedä sitten, onko joku ulosheittosuoja kumppanilla, kun sen osoite tänne on merkitty.
Taitaa ihmisellä olla oikeus kotonaan (osoitteessaan) asua.

Sitten voit lopettaa valittamisen ja tyytyä tilanteeseen mikäli neuvot eivät kelpaa. Itse en kyselisi mistään 'ulosheittosuojista', mutta teepä sinä niin kuin munattoman kuuluukin.

Yhteistyössä