Hiivatulehdus iski lauantaina kuin salama kirkkaalta taivaalta. Diflucan otettu sekä 3pvän canesten, ei auta

• Viestiketjun aloittaja dfkfx
  • Ensimmäinen viesti
dfkfx
Pahimpaan kutinaan auttoi, mutta esim tänään tullut iso haavauma. Diflucanin otin lauantaina ja canestenin aloitin samaan aikaan, äsken laitoin viimeisen satsin.

Koska pitäisi helpottaa? Pitäisikö vielä hakea toinen (kolmas) satsi jompaa kumpaa?

malta
Olethan käyttänyt myös ulkosynnyttimiin laitettavaa voidetta? Hiivaa on varmasti myös ulkopuolellakin. Itselläni oireilu helpottaa yleensä vasta 4 päivän kuluttua.

"a.p"
Olen laittanut samasta tuubista mistä emättimeenkin, samaan aikaan kuin laitan päiväannoksen. Apteekkari neuvoi ottamaan tuon tuubin ulkosynnyttimiin missä on nuo asettimetkin mukana, sanoi ettei niität tartte välttämättä käyttää, mutta oon laittanut canestenia emättimeenkin, sen verran pahana nyt on hiiva.

Hblöö
[QUOTE="a.p";30601118]Olen laittanut samasta tuubista mistä emättimeenkin, samaan aikaan kuin laitan päiväannoksen. Apteekkari neuvoi ottamaan tuon tuubin ulkosynnyttimiin missä on nuo asettimetkin mukana, sanoi ettei niität tartte välttämättä käyttää, mutta oon laittanut canestenia emättimeenkin, sen verran pahana nyt on hiiva.[/QUOTE]

Siis hetkonen, oot laittanut myös sitä rasvaa emättimeen? Kai sentään käytit sen emätinpuikon?

Ja sitä rasvaa saa levittää useita kertoja päivässä sinne ulkosynnyttimiin.

Lääkäri voi kirjoittaa sulle jo reseptin "kunnon aineisiin".

malta
[QUOTE="jonna";30601249]Kokeile apteekista Ellen-maitohappobakteerivoidetta.[/QUOTE]

Ei nämä hiivaan auta.

Osta suosiolla sellainen Canestenin yhdistelmä paketti, jossa asettimella laitetaan kapseli emättimeen ja voidetuubi on erikseen ulkosynnyttimiä varten. Tai sitten vain lääkäriin, niin saat tehokkaammat lääkkeet.

"a.p"
siis tää canesten oli rasvaa, ei mitään puikkoja. Rasva laitetaan putkiloon ja sen kanssa työnnetään emättimeen, samaa rasvaa voi laittaa ulkosynnyttimiinkin.

Onko reseptillä sitten jotain tujumpaa tavaraa saatavana? Joskus olen saanut reseptillä 4kpl ihan diflucaneja.

Ja kyllä tää hiivaa on, tunnistan kyllä.

V.ieras
[QUOTE="a.p";30601265]siis tää canesten oli rasvaa, ei mitään puikkoja. Rasva laitetaan putkiloon ja sen kanssa työnnetään emättimeen, samaa rasvaa voi laittaa ulkosynnyttimiinkin.

Onko reseptillä sitten jotain tujumpaa tavaraa saatavana? Joskus olen saanut reseptillä 4kpl ihan diflucaneja.

Ja kyllä tää hiivaa on, tunnistan kyllä.[/QUOTE]

Mä olen saanut Flagyl comp emätinpuikko-kuureja pahaan hiivaan. Kuuri kestää 10 päivää.

"a.p"
Mä taas olen saanu tätä tulehdukseen, auttaako se hiivaankin? Olis yks hakematon 10pvän kuuri, jotain flagyliä se muistaakseni oli. Rasvaa jota myös puristettiin putkiloihin

"a.p"
Ei näemmä onnistu lainaaminen puhelimella. Diflucania olen ennen ottanut ja canestenia laittanut ulkosynnyttimiin, auttaa aika hyvin kutinaan niin kauan kun sitä on emättimessä ja ulkosynnyttimissä.

leipuri hiiva
ohjeissahan sanotaan että jos ei nuo auta niin sitten lääkäriin. Itse jouduin kerran 10 päivän diflucan-kuurille sitkeän hiivan takia ja vain lääkäri voi tuommoisia määrätä

"terveys"
Hiivaa pitää hoitaaa erityisesti SISÄISESTI! Eli lopeta KAIKKI sokeri, myös hedelmät vähäksi aikaa. Viljat ja maitotuotteet myös. Vahvoja maitohappobakteereita, puolukkaa ja karpaloa. Tuore inkiväärikin ehkäisee tulehduksia! Juo reilusti vettä. Kyllä lähtee!

"myy"
Piimää terveyssiteeseen ja pöksyihin kolme kertaa päivässä, sitruunamehua, puolukkaa ja ab-jugurttia sisäisesti. Näistä neuvoista ei ole ainakaan haittaa, minulle on ollut hyötyä.

Yhteistyössä