Olen 30v nainen ja ihastunut 16 vuotiaaseen poikaan

• Viestiketjun aloittaja ei näin pitänyt
  • Ensimmäinen viesti
viera.s
Mitä kautta pojan tunnet? Suojaikäraja on tietyissä tilanteissa korkeampi eli 18 vuotta, eli jos olet pojan opettaja, esimies tai vaikka harjoittelupaikan työpaikkaohjaaja, paras unohtaa moiset ajatukset. En minä muutenkaan pitäisi 3-kymppiseltä teinin vikittelyä kovin suotavana, mutta jos 16 vuotta täyttänyt nuori itse tekee aloitteen eikä aikuinen ole millään tavalla auktoriteettiasemassa häneen nähden, niin kai se sitten on ok.

Yöks
Vaikka onkin lain edessä valmis seksisuhteeseen niin jättäisin väliin. Aika lailla kypsymättömiä on noin 16v pojat. Katso vaikka muutaman vuoden vanhempia jos nuorista pidät. Niiltäkin saa ;)

ap*
Tapaamme kuntosalilla. En tuntenut poikaa ennalta, eikä mulla ole muutenkaan mitään muuta suhdetta, kuin että käymme samaan aikaan salilla. Tai mä käyn aina samaan aikaan, poika alkuun satunnaisemmin ja nykyään suunnilleen joka kerta on siellä samaan aikaan. Luulin häntä aluksi vanhemmaksi, joten ku alkoi juttelemaan niin olin toki avoimesti mukana. Iän kuultuani peräännyin, sillä ymmärrän toki et hän on todella paljon mua nuorempi. Eikä ne vuodet sinänsä, vaan hän on monella tapaa keskenkasvuinen. Vaikka onkin ihan fantastista seuraa. :D

En oikein itsekään ymmärrä miksi mun seuraan hakeutuu. Tietää kyllä et oon just täyttänyt 30. Hömppä..

[QUOTE="mimmi";30586534]Mitähän pojan vanhemmat mahtaisivat ajatella tuosta,iskä saattaa olla jokusen vuoden vanhempi sinusta :LOL:[/QUOTE]

Iskä sanoisi, että "Hitto mikä puuma! Jättäköön poikani rauhaan!", mutta ajattelisi "Pojalla kävi mieletön mäihä. Kyllä minullekin olisi nuorena kelvannut kypsä, kokenut nainen seksin saloihin opettajaksi. Samanikäisten kanssa se oli sellaista tyhmää sähläämistä."

Kaksinaismoralistista kyllä, hän ei ajattelisi lainkaan samalla tavalla tyttärensä kohdalla, vaan tuomitsisi aikuisen touhut.

Viimeksi muokattu:
No onhan toi ihan kauheeta.:hug:

Mä en vaan käsitä miten jonkun 16veen ajatusmaailma voi olla sellainen että se viehättäs...
Niin on raakile vielä että mitään kunnon suhdetta tuon ikäiseen ei voi mielestäni saada, ellei sitten itsekin ole sellainen ettei ole kokenut juurikaan mitään!
Joku seksi nyt varmaan jotenkuten menis jos jaksaa opettaa...

Suojaikäraja pitäis olla minusta 18v, ikäeron ollessa noinkin suuri! Ei aikuisten pitäis harrastaa seksiä lasten kanssa ja 16v on minusta vielä melko laps.

Mitä näkee 30v aikuinen itseään puolet nuoremmassa 16v teinissä?
Jotkut teinit ovat varhaiskypsiä. Minäkin ihastuin aikoinani kolmikymppisenä 17-vuotiaaseen tyttöön, joka molempien onneksi piti tiukkaa linjaa lähentelyiden suhteen. Potin korjasi minun seuraajani, yhtä vanha äijä, jota käy toisaalta kateeksi ja toisaalta taas ei. Erityisen vakaalla pohjalla tuollaiset suhteet eivät ole ja minäkin olin jo vakkarinetsiskelyvaiheessa. Sellaisen sitten löysinkin vuotta paria myöhemmin, muutamaa vuotta itseäni nuoremman aikuisen naisen.

kokeilisin
Alkuperäinen kirjoittaja teininä hyväksikäytetty;30588640:
SAIRASTA tällanen yllyttäminen. Kuinka moni täällä yllyttäis aptä jos kyse olisi teinitytöstä?????
Älä nyt sekoita hyväksikäyttöä ja omaa vapaata tahtoa & halukkuutta keskenään.

teininä hyväksikäytetty
Älä nyt sekoita hyväksikäyttöä ja omaa vapaata tahtoa & halukkuutta keskenään.
Sanotko noin myös kun kyse olisi nuoremmasta kuin 16 v?
Itse olin alle 16 v kun minut raiskattiin ja tekijä oli 45 v ja väitti muille minun halunneen seksiä sekä olleen mukana omasta vapaasta tahdosta. Ei, en ollut mukana omasta vapaasta tahdosta.
Vaikka tuon ikäinen istuisi miehen kasvoille tai antaisi peniksensä suuhusi ja pyytäisi sua imemään, sinun aikuisena pitäisi tietää sen olevan väärin.

o_O
Antaisin jäädä haaveeksi. Mie pöljänä seurustelin 27-vuotiaana 21-vuotiaan kanssa ja suhde sitten päättyikin lyhyeen kun huomasin vähän ajan kuluttua, että ihan pentuhan se oli ajatusmaailmaltaan. Kerran jopa lähdettiin baariin hänen ja hänen kavereidensa kanssa. Oli kieltämättä jo ihan mummo olo itsellä ja häpesin silmät päästäni näiden poikien juttuja. Siitä syystä en voisi (nyt 30v) kuvittelevanikaan seurustelua saati muuta yhtään tyypin kanssa, joka on itseäni huomattavasti nuorempi.

pokkura
Ei ole hyväksyttävää kumminkaan päin.
Ei minustakaan ole hyväksyttävää. Kyllä tuon ikäisen pitäisi antaa pysytellä omalla tasolla (henkisesti ja muutenkin) olevissa seurustelukumppaneissa. Inhottavaa että näitä mieleltään hyvinkin lapsellisia ihmisiä niin vahvasti seksualisoidaan, ja tietysti on näin tehty kautta aikain, mutta vielä tänäkin päivänä kun tiedetään riskit mitä siihen sisältyy. Emme sentään elä missään kehitysmaassa.

"huoh"
[QUOTE="Hömelö";30588819]Onko ok että kolmekymppinen harrastaa seksiä vaikka 14-vuotiaan kanssa, jos lapsi on siihen itse halukas? 16-vuotias on vielä lain mukaan lapsi, vaikka ehkä laki joustaiskin vapaaehtoisen seksin kohalla. Mutta lain mukaan LAPSI, kylläpä nyt himottaa, niinkö?![/QUOTE]

14 vuotiaan kanssa seksi on laitonta, 16 vuotiaan kanssa ei.

"Hömelö"
[QUOTE="huoh";30588825]14 vuotiaan kanssa seksi on laitonta, 16 vuotiaan kanssa ei.[/QUOTE]

Tarkotin muutenkin sitä kun joku tuolla sanoi, että ei pidä sekottaa vapaata tahtoa pakottamiseen. Pedofiilit käyttää tietääkseni tota perustelua monesti. "Ittehän se sitä halus."

kokeilisin
Alkuperäinen kirjoittaja teininä hyväksikäytetty;30588723:
Sanotko noin myös kun kyse olisi nuoremmasta kuin 16 v?
Itse olin alle 16 v kun minut raiskattiin ja tekijä oli 45 v ja väitti muille minun halunneen seksiä sekä olleen mukana omasta vapaasta tahdosta. Ei, en ollut mukana omasta vapaasta tahdosta.
Vaikka tuon ikäinen istuisi miehen kasvoille tai antaisi peniksensä suuhusi ja pyytäisi sua imemään, sinun aikuisena pitäisi tietää sen olevan väärin.
Älä sotke omaa raiskaustasi tähän. Nämä ovat kaksi ihan eri asiaa. 16 vuotias saa tehdä mitä tahtoo. Itsekin tapasin mieheni sen ikäisenä, enkä ole mitään traumoja saanut, koska molemmat harrastimme seksiä ihan omasta halustamme.

Yhteistyössä