G: posliini vai karvoja (edes vähän)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onko maailma muuttunut?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen kyllä siinä uskossa, että pedofiilit ei saa kiksejä esim. tämmösestä yli 3-kymppisen synnyttäneen naisen toosasta, vaikka se onkin karvaton... lapsen ja naisen ero on jossain muualla kuin niissä karvoissa.
On se nyt kumma jos nainen saa ajaa/leikata/värjätä/kihartaa karvojaan päästä varpaisiin kaikkialta muualta mutta ei missään nimessä p*llusta.

Posliini. Aiemmin vain siistin, sitten pikkuhiljaa väheni ja kun ajelin kaikki pois, miehen reaktio oli huomattava =) Tykästyin itsekin, ei tee enää mieli kasvattaa. Joka päivä ajelen suihkun yhteydessä, ei kestä kuin hetken. Käytän jotain RFSU:n nimenomaan intiimialueelle tarkoitettua geeliä, ei ole näppyjä.

Taas nähdään, kuinka jotkut ovat tosi itsekkäitä ja syyttelevät miehiä pedofiileiksi. Jos iho on todella herkä, niin silloin sen kyllä ymmärtää, ettei voi ajella karvoja.

Posliiniksi ajeltu pimpsa antaa huolitellun ja siistin kuvan naisesta. Posliini on paljon kauniimpi kuin villinä rehottava karvakasa. Posliinia on mukavampi nuolla, kun ei tarvitse siirrellä niitä karvoja tieltä pois.

Onneksi itselleni ei paljon rämemajavia ole vastaan tullut, kun pidättäydyn nuorissa naisissa :). Oman ikäiseni (40) rämemajavat ei todellakaan kiinnosta, posliini kyllä käy hyvin! Kiitoradan tai kolmion saa jättää häpyhuulten yläpuolelle, se ei haittaa, jos sen pitää noin puoli senttiä pitkänä. Niin ja ajan itsekin posliiniksi, kun karvat ovat reilu sentin mittaisia, ei naisienikaan tarvitse saada karvoja suuhunsa suihin ottaessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Onko maailma muuttunut?:
Katselin liviltä brittiläistä Seksistä asiaa -dokkaria ja olin ihan järkyttynyt, kun nykynuorten mielestä naisilla pitäisi olla posliini. Siis hä? Ajelevatko nykyään kaikki teinit ja nuoret naiset alapäänsä täysin posliiniksi?

Onneksi sain olla teini 80-luvulla, jolloin ei tuollaisia paineita ollut, eikä ole edelleen. Itse tykkään, että pieni karvakolmio on edessä näkyvissä, muuten näyttää ihan lapselta.

Kiinnostaa tietää, mikä on totuus suomalaisten naisten keskuudessa. Kerropa siis ikäsi ja kumpaan ryhmään kuulut.
Siis karvat ovat YÖK...tottakai ne ajellaan!

Niin, se on tietenkin makukysymys naisellekin, mitä haluaa aamupalaksi.

Vaihtoehto 1.
boiledegg.jpg

Vaihtoehto 2.
3364369a4187591961b340864668l.jpg

Samantapaiset ajatukset tunkevat mieleen, kun vertailee piirakoita.

• Tykkää
Reactions: 4eliveto
Niin, se on tietenkin makukysymys naisellekin, mitä haluaa aamupalaksi.

Vaihtoehto 1.
boiledegg.jpg

Vaihtoehto 2.
3364369a4187591961b340864668l.jpg

Samantapaiset ajatukset tunkevat mieleen, kun vertailee piirakoita.

No ei. Pillu on tehty panemista varten toisin kuin ruoka jossa ei haluta olevan karvoja tai muuta roskia. Pilluun karvat ns. kuuluu, vähän sama kuin aidoista raaka-aineista tehty ruoka houkuttelevampaa kuin keinotekoisuutta sisältävä. Oikea mies saa voimakkaan stondiksen nimenomaan naisen tummasta karvakolmiosta reisien yhtymäkohdassa.

32 v ja karvat kasvaa. Kesällä olen saksilla vähän lyhentänyt että ei tursua/pullota uikkareissa. Muuten saa olla ihan luomuna.

Mies on sanonut että ei mitään posliineja tai siilejä halua. Eikä nuo synnärillä, gynellä tai muuallakaan ole kyllämitään sanoneet. Joka tapauksessa oma valinta on.

Joskus nuorempana tuli kokeiltua posliiniksi ajamista, eikä tuntunut kovin mukavalta kun välillä oli siteet kiinni, välillä housut ja pisteli ihan pirusti. Eikä minulla auttanut sinkkivoiteetkaan.

Laiska oon, välillä pääsee kasvamaan, muttei todellakaan rehota. Kiitorata yleisimmin.

Ukolla sama juttu, välillä kaikki pois, välillä siistitty, välillä luomu.

Kaikki pois vaan. Kuka haluaa työntää kielensä tai kullinsa muijan haavaan, jos vastassa hallitsematon kongon viidakko.......hyi v***u :D :D . Ryhdistäytykää senkin laiskimukset :D se on paljon hienomman näköinen niin miehillä kuin naisillakin .

Miettikääs vähä? eiks ne ole ihan pedofiilejä?? Näin ainakin mun mies sanoi, että taitavat olla jos haluavat panna posliinia. Joten ihan karvallinen olen. Ja lähestyn keski-ikää.

Onko mielessäsi käynyt että välttämättä asialla ei ole mitään tekemistä pedofilian kanssa?
Jos syy on niinkin yksinkertainen että joku ei tykkää karvoista esim. suuseksissä?
Eihän aikuinen nainen näytä lapselta mitenkään, vaikka sheivaisikin...

Yhteistyössä