Jaahas. Se voisi olla sitten vaikka KIRPPIS/TUUNAAMISKETJUN aika. Pitkästä aikaa :)

Joten ei muuta, kuin löytöjä ja tuunauksia tiskiin, kiitos :)

Itse en ole tämän vuoden puolella kirppikselle vielä ehtinyt, sillä päivät ovat kuluneet rattoisasti "tuunaamisen" parissa, eikä aikaa ole ovesta ulos poistumiseen juurikaan ollut. Mutta jospa sitä vielä jossakin vaiheessa kirppiksillekin vielä pääsisi?

Uusin postaus ei tuunaamisia tai kirppistelyjä juurikaan sisällä, mutta edellisessä on etenkin tuota tuunaamispuolta sitten senkin edestä. Ja vähän kirppistelyäkin siinä samassa :)

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: Monen monta tuunausta (kera ompelun ja kirppistelyn)

Jes. Heti ilmottaudun tähän. Olen tehnyt juuri kivoja löytöjä kirpparilta. Ihan pari vain laitan tähän esiin. Näitä en muokkaile.

Bootsit

Laukkuja ja hattu

Hattu on kokenut pienen muutoksen, jota voi pistäytyä katsomassa blogissani: VillaNanna: Hattu ja ruusuke

Turkki

Olen tuunannut rannekorun

Jonka lopputulosta voi myös käydä katsomassa blogissani: VillaNanna: Rannekoru

Vanhasta nahkatakista olen tehnyt laukun

Verhosta ja lakanapitseistä hiuspanta

• Tykkää
Reactions: Taevahan Tosi
Jotenkaan ei yllätä, että Bootyllä on uudet kengät :D :D

Tuo rannekoru on I H A N A !!! :)
Kenkien ostamista olen vähentänyt todella paljon. Pyrin ostamaan nykyään ihan tarpeeseen, ennen kun ne oli vähän sisustuselementtikin kun eivät mahtuneet mihinkään. Ja onneksi tyttö vei ison määrän mennessään syksyllä. Mieheltä sain yhdet kengät eilen tuliaisiksi ja nuo olen ostanut...tosin mies on ostanut minulle viimeviikolla lahjaksi saapikkaat myös....Halusi hemmotella meitä kaikkia ja saatiin kaikkea kivaa...

• Tykkää
Reactions: chef
Spencer Hastings
Hyvänen aika toi Bootyn turkki, uskomaton! Jos on menossa joskus kiertoon, niin ota muhun yhteyttä.

Mun koneelta tosiaan katos kaikki kuvat, mutta onhan sitä tullu kirppisteltyä. Perusvaatteita kattilahallilta, ja -60% "alennuksella" käyttämätön DKNY:n ihku satchel facekirpparilta.

Kohta alan petsata keittiötä, niin siitä vois ottaa ennen ja jälkeen kuvia ja postata jos ketju on vielä hengissä.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi ja chef
Hyvänen aika toi Bootyn turkki, uskomaton! Jos on menossa joskus kiertoon, niin ota muhun yhteyttä.

Mun koneelta tosiaan katos kaikki kuvat, mutta onhan sitä tullu kirppisteltyä. Perusvaatteita kattilahallilta, ja -60% "alennuksella" käyttämätön DKNY:n ihku satchel facekirpparilta.

Kohta alan petsata keittiötä, niin siitä vois ottaa ennen ja jälkeen kuvia ja postata jos ketju on vielä hengissä.
Yritetään pitää pystyssä ketjua. Tykkään itse tuosta turkista valtavasti. Ostin kaksi täyspitkää takkia myös. Toinen villakangastakki turkiskauluksella ja toinen trenssi.

"Laita"
[QUOTE="jep";30584176]Ostin netin kautta lapsilleni unipuun kerrossängyn, juuri sellaisen mitä olin haaveillutkin lastenhuoneeseen. Hintaa jäi 150e :O :)[/QUOTE]

Kuva ois kiva.

SH: Laita ihan ehdottomasti kuvaa ennen ja jälkeen, kunhan olet saanut muutoksen valmiiksi :)

Ja muutkin...kuvia kehiin, mikäli olette niitä tuunauksistanne, tai kirppislöydöistänne napsineet :)

Ihan hirmuista määrää en vieläkään pääse kirppislöytöjä esittelemään, mutta tässä nyt olisi edes muutama.

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: Pari paitaa ja kasa vetimiä

Eli 3 söpöä paitaa pikkumiehille, sekä kasa vetimiä.

viaras
Kierrätyskeskuksen ilmaispisteestä saatu monet kesäpöksyt, näyttävät lähestulkoon käyttämättömiltä. Kirjoja, matkalaukku (ehjät vetoketjut), ja paljon muuta. Helenin laadukas jakku, Ril? jakku, molemmat erittäin hyväkuntoiset. Mm. mokkanahkainen takki aiemmin viime syksynä. Tänään taas tarttis käväistä katsomassa.

• Tykkää
Reactions: Taevahan Tosi
Meiltäpäin puuttuu moinen ilmaispiste. Harmi, sillä eiköhän sille käyttöä olisi. Tai on täälläpäin joku semmoinen pieni "tavarapiste", mutta se on siis kokoluokkaa lihalaatikko, eikä siellä ainakaan toistaiseksi ole koskaan ollut mitään järkevää, kun olen ohi kävellyt. Tosin saattaa olla, että olen ollut liikkeellä väärään aikaan :)

Meiltäpäin puuttuu moinen ilmaispiste. Harmi, sillä eiköhän sille käyttöä olisi. Tai on täälläpäin joku semmoinen pieni "tavarapiste", mutta se on siis kokoluokkaa lihalaatikko, eikä siellä ainakaan toistaiseksi ole koskaan ollut mitään järkevää, kun olen ohi kävellyt. Tosin saattaa olla, että olen ollut liikkeellä väärään aikaan :)
Täälläkin vaihtelee eri kierrätyskeskusten välillä. Joillain järjestöilläkin on omat ilmaispisteensä. Mutta tuollaiset vaatteenvaihtoillat on aika mahtavia itsekkin järjestää. Kokoaa ison kaveriporukan illanistujaisiin ja samalla vaihdellaan vaatteita.

Täälläkin vaihtelee eri kierrätyskeskusten välillä. Joillain järjestöilläkin on omat ilmaispisteensä. Mutta tuollaiset vaatteenvaihtoillat on aika mahtavia itsekkin järjestää. Kokoaa ison kaveriporukan illanistujaisiin ja samalla vaihdellaan vaatteita.
Mikä iso kaveriporukka? Mulla mitään kavereita oo...:D

Sisko roudaa mulle aina toisinaan turhiksi jääneitä vaatteitaan. Mutta eipä mulle kyllä tule muita mieleen, kuin tuo sisko, jolla olisi oikeaa kokoa ja oikeaa tyyliä, jotta sieltä jotain kivaa itselleni löytäsin.

Omiani olen törkännyt kahdelle kaverille, mutta kokoeron vuoksi tilanne alkaa nyt olemaan se, että toiselle mulla ei enää ole mitään, mitä antaa. Sisko sen sijaan ei ihan hirmuisesti mun vaatteistani välitä...poikkeuksen muutamat. Kuten itse asiassa eräs "lepakkomallinen" paita, jonka yksi semmoinen Booty on aikoinaan tehnyt...satutko tuntemaan tyyppiä? :D :D

Mutta siitä en luopunut. Se on ja pysyy mulla edelleen :D

kade vieras
vitsi, ootte kyllä taitavia!! mä en osaa ommella yhtään mitään :(, meijän kylillä on yhellä kirpparilla ihan iso huone ilmaistavaraa, mut kun en osaa "tuolla silmällä" sieltä mitään katella....
muuten kirpparihinnat alkaa olemaan pilvissä, ei tuu paljon ostettua....tänään voiskin kyllä käydä, esikoiselle ois lämpimät kengät hakusessa...ei tarbii priimaa olakkaan, kun tallihommiin ne tarvitsee...vanhat kuomat ois huiput...

Mikä iso kaveriporukka? Mulla mitään kavereita oo...:D

Sisko roudaa mulle aina toisinaan turhiksi jääneitä vaatteitaan. Mutta eipä mulle kyllä tule muita mieleen, kuin tuo sisko, jolla olisi oikeaa kokoa ja oikeaa tyyliä, jotta sieltä jotain kivaa itselleni löytäsin.

Omiani olen törkännyt kahdelle kaverille, mutta kokoeron vuoksi tilanne alkaa nyt olemaan se, että toiselle mulla ei enää ole mitään, mitä antaa. Sisko sen sijaan ei ihan hirmuisesti mun vaatteistani välitä...poikkeuksen muutamat. Kuten itse asiassa eräs "lepakkomallinen" paita, jonka yksi semmoinen Booty on aikoinaan tehnyt...satutko tuntemaan tyyppiä? :D :D

Mutta siitä en luopunut. Se on ja pysyy mulla edelleen :D
Hämärästi muistan tyypin :)

vitsi, ootte kyllä taitavia!! mä en osaa ommella yhtään mitään :(, meijän kylillä on yhellä kirpparilla ihan iso huone ilmaistavaraa, mut kun en osaa "tuolla silmällä" sieltä mitään katella....
muuten kirpparihinnat alkaa olemaan pilvissä, ei tuu paljon ostettua....tänään voiskin kyllä käydä, esikoiselle ois lämpimät kengät hakusessa...ei tarbii priimaa olakkaan, kun tallihommiin ne tarvitsee...vanhat kuomat ois huiput...
Opettele. Chef on hyvä esimerkki henkilöstä joka vaan lähti opettelemaan ompelua tuosta noin vain ja on kehittynyt valtavasti tässä matkan varrella. Aloita jostain todella helposta, vaikka trikoopiposta ja tuubihuivista. Ja tuo tuunaaminen harjaantuu sen myötä kun oppii tekemään lisää. Opit ihan varmasti ompelemaan.

• Tykkää
Reactions: Lokki

Yhteistyössä