Mitä luet nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lukutoukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Biologian abikirjoja, ja vierelle aloitin hupilukemiseksi Harry Potterit alusta. Harry Potterit on niin ihania, että ensimmäinen oli pakko lukea alle vuorokaudessa :D

Orange is the new black -kirja on ollut pari kuukautta työn alla. Pitäisikin taas jatkaa, ei ole enään paljoa jäljellä, mutta kun ei ole ollut aikaa keskittyä.

Sonata Articasta kertovan kirjan sain tänään loppuun.
Oon aloittamassa Charlainne Harrisin, Veri kielellä kirjaa.

Orange is the new black -kirja on ollut pari kuukautta työn alla. Pitäisikin taas jatkaa, ei ole enään paljoa jäljellä, mutta kun ei ole ollut aikaa keskittyä.

Luin just tuon kirjan. Lopussa pisti kiireeksi, koska siihen oli kirjastossa varauksia.

Nyt yöpöydällä odottaa tämä

9789523000773.jpg

Mulla on kanski käynnissä toi Orange is the black. Mulla on vähän paha tapa aloittaa uusia kirjoja ennenkuin edelliset on saatu loppuun. Joululoman aikaan olen kirinyt noita loppuja pois. Tuo vielä jäljellä. Seuraavaksi jonossa Jussi Valtosen "He eivät tiedä mitä tekevät." Toi Lundbergin "Jää" on i-ha-na!!!

Ei taija olla tällä hetkellä mitään : /
Yleensä on joku kirja ollu niin että luen muutamia sivuja ainakin melkein päivittäin mut nyt on ollut jotenkin niin stressaavaa ettei oo pystynyt.

Otin tosin sen listan talteen, missähän lehdessä se vasta oli, "lukuhaaste" tms. Että jos tässä nyt ees jotain sais luettua..

Felicia Feldtin Näkymätöntä tytärtä. Hän on Anna Wahlgrenin tytär ja kertoo kirjassa lapsuudestaan. AV:lla oli kirjasta justiin keskustelu ja kun sattumalta sen kirjastosta bongasin niin oli lainattava :D.

Just luin immun uusimnan alle päivässä ja sit toinen oli pako päihdehelvetistä. Nyyh sain päiväpartio saagankin loppumaan. Kaipilisin jotain kännittävää scifi/fantasia seikkailua tulisko kelleen mieleen hyvää sarjaa

Yhteistyössä