Öitä poikalaan.:kiss:nyt lispetti jätän sut yksin valvomaan. lupasin haukulle et huomenna mennään burgereille, sinne on 9 km kävelymatka enkä ole edes varma onko se auki. varmaan parempi ottaa eväät mukaan. pitkään mietin illan viimeistä biisiä, mut mitä sitä miettimään kun valinta oli selvä.
http://youtu.be/lCrfKTIIk1o
Kas saatana, on aamu.
Mä oon järkytkyseltäni saanu vasta mukillisen ryystettyä.kato prkl? niimpäs on
ei muutako kahvimoottori tulille
mistä tiesit että mää tykkään kenesiksestä?Tästä Ruutikselle musaa.:heart:
https://www.youtube.com/watch?v=epOBenUjIHw
ootko taas riehkassu koko yön jalakeilla?Eijjaksa.
Mää kävin nukkumaan ennen yhtätoista, mut kersa heräili ja potki. Sit tsadilainenki laitto keskellä yötä jonkun viestin, näin levottomia unia ja puolikas pomppas ylös puoli kuudelta.ootko taas riehkassu koko yön jalakeilla?
Joo. Mä jatkoin vielä hetken torkkumista, mut se oli alkanu tiskaamaan ja sit tunkenu vessanpönttöön vaipan ja paperirullan hylsyn.puol kuuvvelta? otan osaa
Meillä kävi eilen sillain, et puolikas nukahti aamupiirretyille ja herätin sen puoli yhentoista tienoilla sen jälkeen ko olin ite heränny.mullapa nukkuu vielä koko orkesteri
paitsi esikko joka on ny eka päivää sotaväessä
no nythän on rapsakka halontekoilimaHeräsin ja mies oli jo lähtenyt metsikköön puita hakemaan. On se reipas. Hirveetä jos minun pitäisi,.. |O
Hiplasin eilen työmatkalla kaunista tielle roikkuvaa koivunoksaa niin se jäi käteen :'( Ja mä oon sentään etelässä. Täällä on tosiaan kerran kuussa -9 ja siinäpä se.no nythän on rapsakka halontekoilima
ei tartte pölliä paljoa houkutella että se halakijaa
siellä etelässä puutki on löyhempiäHiplasin eilen työmatkalla kaunista tielle roikkuvaa koivunoksaa niin se jäi käteen :'( Ja mä oon sentään etelässä. Täällä on tosiaan kerran kuussa -9 ja siinäpä se.
Sekin vielä.siellä etelässä puutki on löyhempiä
Onko? Jes! Mulla loppuu kohta vessapaperi.Sekin vielä.
Onpa raivostuttava arkipyhä. Onneksi sentään kaupat ja huvit on auki aika normaalisti.
Meillä ainakin sunnuntaiaukiololla kaikki normaalit elintarvikekaupat, eiköhän kaikkialla. Ei sunkaan tarvi pyyhkii käteen tai kissaan.Onko? Jes! Mulla loppuu kohta vessapaperi.