No niinhän sä voisit luulla, mutta mitäs sitten kun ne akat vaatii uusintakierrostahöpöhöpö, meikällä ei nokka kauaa tuhise yhen akan kanssa
No niinhän sä voisit luulla, mutta mitäs sitten kun ne akat vaatii uusintakierrostahöpöhöpö, meikällä ei nokka kauaa tuhise yhen akan kanssa
:wave:kuka muu haluaa ottaa ryypin arki-iltana?
No niinhän sä voisit luulla, mutta mitäs sitten kun ne akat vaatii uusintakierrosta
Ja täällä :wave: apsolutlivotka.=):wave:
Ruutis se vaan rankaisee kaikkia, jotka kehtaa juoda alkoholipitoisia juomia näin arki-iltana.Mitä täällä tapahtuu.:O
Hyvvee iltaa vuan kaekille.:wave:
Sulla on jo neljä rankaisua odottavaa naista jonossa :xmas:no eihän se auta muu kuin ottaa niin monta varvia että kumpainenkin on asianmukaisella tavalla hoideltu
luulen ja toivon että se rankaisee vaan tuota kauniimpaa sukupuolta.Ruutis se vaan rankaisee kaikkia, jotka kehtaa juoda alkoholipitoisia juomia näin arki-iltana.
Ruutis se vaan rankaisee kaikkia, jotka kehtaa juoda alkoholipitoisia juomia näin arki-iltana.
Ei se kyllä mitenkään erotellutluulen ja toivon että se rankaisee vaan tuota kauniimpaa sukupuolta.
Aha, niiiiiiin sanoinko mä jo että apsolutlivotka(tuplana):attn:=)Ruutis se vaan rankaisee kaikkia, jotka kehtaa juoda alkoholipitoisia juomia näin arki-iltana.
No mutta suurimmalla osalla on huomenna vapaapäivä!no helekatti, nämä hyväkkäät alkaa tipottelemaan keskellä viikkoa
ei tullu piruvaan näihen hommista
No mutta suurimmalla osalla on huomenna vapaapäivä!
Kuulemma se meinaa piiskata :xmas:Aha, niiiiiiin sanoinko mä jo että apsolutlivotka(tuplana):attn:=)
Mä alan olla jo ihan seis.:xmas:Kuulemma se meinaa piiskata :xmas:
Mikä on lomppi?ai niin, saatte tehä toisetki lompit
Mikä on lomppi?
Aaa, okei. Entäs sitten jos huomenna on töitä ja silti ottaa toisenkin lompin?trinksu, tarkkaan ottaen toti
Aaa, okei. Entäs sitten jos huomenna on töitä ja silti ottaa toisenkin lompin?
Mulla on sit oma ruoska, voit käyttää sitä niin ei tarvi tuoda omia mukana. Muitakin välineitä löytyy jo omasta takaa!niin joo, sää oot siis syyllinen kuin myös routis ja lipsu koska niillä on lapset kotona
pitsi on tällä kertaa syytön
Eli pitsi voi autella sua piiskaamisessa *toiveajattelua; sais kerranki kunnolla*niin joo, sää oot siis syyllinen kuin myös routis ja lipsu koska niillä on lapset kotona
pitsi on tällä kertaa syytön
Mulla on sit oma ruoska, voit käyttää sitä niin ei tarvi tuoda omia mukana. Muitakin välineitä löytyy jo omasta takaa!
Tokihan tuommonen järjestely onnistuu!!!Eli pitsi voi autella sua piiskaamisessa *toiveajattelua; sais kerranki kunnolla*