Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30563098:Mä puhun miehen kanssa tunnista vajaaseen viiteen :snotty: Eikä sitä ees huomaa, et ois kauaa puhunu
uus rakkaus :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30563098:Mä puhun miehen kanssa tunnista vajaaseen viiteen :snotty: Eikä sitä ees huomaa, et ois kauaa puhunu
Niih! Ohan tässä jo reipas 3kk menny ens treffeist ja edelleenkin tuntuu samalt puhuu puhelimes kuin ensimmäisenä päivänä kun alettiin höpäjään :heart:uus rakkaus :heart:
" Rakkaudesta hulluuteen, ammu nuoli minun sydämeen
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30563110:Niih! Ohan tässä jo reipas 3kk menny ens treffeist ja edelleenkin tuntuu samalt puhuu puhelimes kuin ensimmäisenä päivänä kun alettiin höpäjään :heart:
Todennäkösesti tuon miehen kanssa onkin :heart: Ootan innol tulevaa viikonloppua, saadaan olla sit kaksisteen ja olla vaanmuutama kk tai jopa loppuun vuoskin voi olla kuherrusaikaa jäljellä
perkule.ei nukuta. sain uutisia.unet meni. huomenna töihin. ei huvita.
no ei ne silleen huonoja ole mut veti mun mielen vähän matalaksi.:hug: vissiin huonoja?
Sellane tissiposki.ai ku sievie
Kiitos :kiss:. Ootpas nätti ja upeat huulet :heart:Didi, en millään löytänyt just sitä oikeeta asemaa, missä olis teinivuoden reikäfarkkukuvia, mutta laitan tällaisia, muistaakseni -05 otettuja, eli olin vielä ihan teini, ei ollu lapsia vielä. 25v. Kahta menty säätelemään, kontrastit ihan päin hittoa!, eikä oo alk.p enää ees olemassa, tyhmä minä!
Mun täytyy kyl ettii ne farkkufodot, on ne NIIN nostalgisia, laitan kun löydän.
-05-2
Poks
Kuva2 013
Et kai sää mulle vaan naura!!!!!?:stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30563252: