The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No testien jälkeen ryystät vähintäänkin pannullisen yhellä istumalta, suoraan pannusta.
Minkäs vuoksi ne sokeria testailee?
Niin ryystänki! :D

Kaverin kotimittaria koitin huvikseen ja vaikka ruuasta oli aikaa näytti sokerit kympin kieppeillä.
Soitin sit th:lle joka sattu olemaan diapeteshoitaja ja käski samontein testehin.

Toivotaan et oli vaan hetkellinen heilahdus,

Ai jaha, teilläkin yökyöläillään. Meillä tyttö oli justiinsa. Kaikki oli mennyt ihan hyvin ja unikin oli tullut ihan ajallaan, vaikka unilelu jäi kotiin. Kaveri oli antanut lainakaverin yöks.:heart:
En hennonnut edes soitella iltasella, ettei vaan tytölle tule ikävä, eikä itekkään soitellu mammalle, vaikka olis voinut, puhelin oli mukana.
Enno uskaltanut päästää tätä aiemmin yökylään tuota nuorinta.:ashamed: Nyt kun kaikki meni hyvin niin voip mennä uudestaankin.:)

Toivottavasti voip katsoa katsomosta tuon loirinuotilla (jos tuli kolmoselta) jälkikäteen.
Voi että Loiri on kyllä mahtava mies ja varsinainen monitaituri!:heart:
Hyvä, kun tuli hieno yökyläilykokemus...varsinkin äitille :D :kiss:. Aina kait sitä hiukan jänskäilee, siis ite, että miten sujuu mutta on nää muksut vaan semmosia pärjääväisiä. Kasvunpaikka kait sitä on suurimmillaan tuossa itellänsä.

Meijen tyttöä ei olla vielä laitettu menemään kavereilleen yökylään, mutta aina kun vain on tilaisuutta niin saa mennä anopintekeleelle :). Sieltä sitten yleensä onkin kotiutunut blingbling- kynsiensä kanssa - heijen oma juttunsa tuo :heart:.

Olettaisin, että ton vois kattoo ruudusta jälkikäteen - meillä on yllättävän hiljaista olotilaa, kun yritetään painaa hienoja hajatelmia mieliimme. Jopa tämä meijen viisvuotias kuuntelee tarkkaavaisena ja sihisee kiukkusena, kun esikoinen meinaa heittää väliläppiä :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Hyvä, kun tuli hieno yökyläilykokemus...varsinkin äitille :D :kiss:. Aina kait sitä hiukan jänskäilee, siis ite, että miten sujuu mutta on nää muksut vaan semmosia pärjääväisiä. Kasvunpaikka kait sitä on suurimmillaan tuossa itellänsä.

Meijen tyttöä ei olla vielä laitettu menemään kavereilleen yökylään, mutta aina kun vain on tilaisuutta niin saa mennä anopintekeleelle :). Sieltä sitten yleensä onkin kotiutunut blingbling- kynsiensä kanssa - heijen oma juttunsa tuo :heart:.

Olettaisin, että ton vois kattoo ruudusta jälkikäteen - meillä on yllättävän hiljaista olotilaa, kun yritetään painaa hienoja hajatelmia mieliimme. Jopa tämä meijen viisvuotias kuuntelee tarkkaavaisena ja sihisee kiukkusena, kun esikoinen meinaa heittää väliläppiä :D
Totta; pitää osata höllätä liekaa aina jossain kohtaa.:D:)
Mummilassa ovat tieten ravanneet yökylässä vähän väliä, mutta eihän se ole sama. Kaveriperhe pitäis kyllä tuntea aika hyvin että sinne uskaltaa päästää. Tyttö olis jo kesällä halunnut naapuriin poikakaverilleen yökylään (tytöllä useammat kaverit on poikia), mutta en päästänyt kun siellä on niin erilainen meno mun makuun.:ashamed: Aika tarkkana noissa asioissa olen, myönnetään. Hyvähän se tietenkin olis nähdä ihan erilaisiakin perheitä, mutta ei luonto anna periks päästää yöks ihan minne tyttö haluais. Päivällä kyllä saa olla ja mennä.

En tiiä riittääkö meitin palleroilla tai miehellä mielenkiintoa katsoa ohjelmaa, mutta ite meinaan kyllä.:)
Tässä just yks päivä räknäilin että meillä katsellaan ihan tajuttoman vähän töllöä reaaliajassa, jos jotakin pitää nähdä niin se on sitten nettitv.

Viimeksi muokattu:
Puolikas oli ekaa kertaa kaveriyökylässä kesällä. Tosin mun parhaalla ystävällä ja sen tytöllä, mutta eniveis. Johan jäbä oli just täyttäny kolme :xmas:

Mä taisin alottaa kaveriyökyläilyt joskus ekalla luokalla ollessani, jos oikein muistan.

Puolikas oli ekaa kertaa kaveriyökylässä kesällä. Tosin mun parhaalla ystävällä ja sen tytöllä, mutta eniveis. Johan jäbä oli just täyttäny kolme :xmas:

Mä taisin alottaa kaveriyökyläilyt joskus ekalla luokalla ollessani, jos oikein muistan.
Kaverin hellään huomaan uskaltaa päästää.:heart:

Mä olin pienenä sellaisessa päiväkoti/lastenkoti yhistelmässä (jos vanhemmat yötyössä) ni sieltä pääs jo nuorempanakin kavereille kylään. Ei tullu hyvin uni, muutoin kuin tappoväsyneenä.

Mä en osaa nukkua hyvin yksinäni vieläkään muualla kuin kotona, mutta jos koko revohka tai mies vähintäänkin on mukana silloin kyllä nukkuu hyvin missä vain.:)

Ei hitto tää juutuupi on saa**nasta, ei täältä pääse pois!:mad:
Aina löytyy kaikkee kivaa; vielä tää ja sit pistän kii.....kiinni - niivvarmaa!:kieh:
[video=youtube_share;cjVQ36NhbMk]http://youtu.be/cjVQ36NhbMk[/video]

• Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
IhQ
Mie jäin tänään tuubiin kattoo jotain räppibattleja :D Ja Idolsin alkukarsintoja :LOL:
Ari Koivusella on hyvä ääni mut en kestä kattoo sitä lavalla kun se laulaa. Alkaa jotenkin säälittämään.

Ainiin ja katoin kans jotain missä jotkut oli lähettäny suomalaisia karkkeja jonnekin Usaan (kai?) ja sit siel kaks naista maisteli niitä ja kommentoi tykkäskö vai ei...kaikkee sieltä tuubista löytyykin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä