relaatio 38

hermosauhu
Auttakee auttakee! Nyt lähtee järki ja usko loppuu. Yksi sana puuttuu. Se hemmetin kaikki on saa - huu -välinen 8. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat huu:t ym. päihteet on kokeiltu, mutta ei.
 
hermosauhu
Ärsyttää muuten, kun näissä relluissa on jotain huumeisiin liittyvää. Tylsää googletella jotain huumesanastoja ja kuunnella jotain paskaa räppiä aiheesta. Eikä sekään auta. ÄRH!
 
hermosauhu
Pieni metsälenkki auttoi. Jos joku muu sattuu tappelemaan ko. sanan kanssa, voin vinkata, että aiempi vinkki "eri roinista" on harhaanjohtava. Toinen sana kuvaa käyttäjää.
 
E.A.
Tää on jo vanha relaatio, minä pelaan vähän jälkijunassa, mutta yritän jos täällä vielä joku muistaa tuon loppuratkaisun :) Mulla on siis muuten kokonaan valmis, mutta loppuratkaisu puuttuu ja kaipaan pientä vihjettä. Kaikki neljä loppusanaa on, mutta en vaan keksi mikä se yhdistävä sana voisi olla. Vierotukset ja ongelmat ja muut olen koittanu monesti, mutta ei :/
 
"Tsirp"
Tää on jo vanha relaatio, minä pelaan vähän jälkijunassa, mutta yritän jos täällä vielä joku muistaa tuon loppuratkaisun :) Mulla on siis muuten kokonaan valmis, mutta loppuratkaisu puuttuu ja kaipaan pientä vihjettä. Kaikki neljä loppusanaa on, mutta en vaan keksi mikä se yhdistävä sana voisi olla. Vierotukset ja ongelmat ja muut olen koittanu monesti, mutta ei :/
riippu.......ien h.... monikossa ehkä
 
vierailijamumma
Jäi paria sanaa vaille .
Näitä en löytänyt vinkatuista , joten mahtavat olla ihan helppoja , mutta kun ei niin ei
ALOITUS-ruutu
Tsekin ja makkaran väliset 7+7 ja 4
MUINAINEN EGYPTI
Jumala-6-kuolema
 
vierailija
Jäi paria sanaa vaille .
Näitä en löytänyt vinkatuista , joten mahtavat olla ihan helppoja , mutta kun ei niin ei
ALOITUS-ruutu
Tsekin ja makkaran väliset 7+7 ja 4
MUINAINEN EGYPTI
Jumala-6-kuolema
Hyvät vihjeet löytyvät kaikkiin ketjusta, ainahan joku jää huomaamatta ;)
Viestit #66, #80, #122
Jos ei niillä niin yritän muistaa illalla vilkaista tätä, sain itse juuri valmiiksi. Hauska sattuma, että ikivanha ketju herää eloon juuri sinä päivänä kun sitä lueskelen!
 

Yhteistyössä