Kun miehellä ei seiso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahoilla mielin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pahoilla mielin

Vieras
Kertokaas, johtuuko se naisesta jos miehellä ei seiso tai muuten lerpahtaa kesken kaiken, esim. suihinoton jälkeen. Suihinottaessa kyllä on kova kuin kivi mutta sitten lerpahtaa kun pitäis ruveta tositoimiin. Seksikumppani kyllä sanoo ettei se johdu minusta mutta toisaalta taas sanoi että jännittää seuraani. Tämä juttu vaivaa ja tuntuu pahaltakin. Olenko ruma, onko vartaloni ruma, olenko huono sängyssä vai miksei mies halua minua? Tätä on ilmennyt nyt parina viimeisenä kertana. Emme seurustele, harrastamme seksiä satunnaisesti eikä tietääkseni miehellä ole mitään erektiohäiriöitä tms. Ilmeisesti ei vaan enää halua minua tarpeeksi.
Ja mokasinko, kun harmistuksissani kyselin mistä tämä johtuu?

Tilanne on vielä siitä erikoinen etten ole ainut nainen tälle miehelle jota panee. Kyvyttömyys ei siis ainakaan ole ongelma. Eli eniten mua huolettaa josko en olekaan haluttava enää hänen mielestään, hän ajattelee jotakuta muuta tms. Välitän miehestä kovasti (hän ei tiedä että minulla on tunteita mukana) ja vaikken hänelle olekaan kuin pelkkä pano niin siitä huolimatta mieltäni kalvaa tämä ettei miehellä ole parina kertana seissyt. Murrun, jos tämä juttu lopahtaa tähän ettei mies enää haluakaan. Ap

Ja siis juttumme on kestänyt kohta vuoden. Välillä kännissä, välillä selvin päin. Eli ei tämä ihan uusi juttu ole. Nyt viimeisin kerta täysin selvinpäin ja homma meni jäihin. Jännitystä ei ole ollut aiemmin ennenkuin vasta nyt parina kertana. Ap

No jos miestä jännittää seksi selvinpäin,mutta ei humalassa ?

Kumpi teistä sitten on tehnyt aloitteen / ehdottanut tapaamista näinä parina viime kertana? Koska jos mies on ehdottanut tapaamista tai tehnyt aloitteen seksiin, niin tuskin kyse siitä on että ettei sinua haluaisi. Jos sinä olet tehnyt aloitteen, suosittelen perääntymään ja katsomaan ehdottaako mies itse tapaamisia enää.

Oletteko käyneet testeissä, ettei vaan mikään hoitamaton sukupuolitauti aiheuttaisi tuollaisia ongelmia?

Ja oliko teillä mahdollisesti pidempi tauko viimeisten sekstailujen välillä, jospa olisi vaan alkanut jännittää kun edellisestä tapaamisesta olisi kulunut jo tovi?

Tai voisiko miehellä olla alkanut kehittyä jotain tunteita jotakuta toista kohtaan, että hällä olisi vaikka huono omatunto sinua kuksia, jos joku toinen nainen onkin mielessä?

Yleensä kyllä aloitteet on tulleet minulta, eräästä tietystä syystä johtuen. Mies on sanonut ettei yhteydenotot haittaa, joten olen ollut siinä uskossa että hänkin haluaa. Eikä kyllä ole asiaa kiistänyt kun olen varovaisesti kysynyt.

Normaalilta kuulostaa ainakin suihinoton jälkeen.mun mies on sanonut että tuntuu vaan niin hyvälle ja sitten vähän lerpahtaa....kun vaan jatkaa hyväilyä tms. niin taas rupee toimimaan ihan normaalisti.

Tilanne on vielä siitä erikoinen etten ole ainut nainen tälle miehelle jota panee. Kyvyttömyys ei siis ainakaan ole ongelma. Eli eniten mua huolettaa josko en olekaan haluttava enää hänen mielestään, hän ajattelee jotakuta muuta tms. Välitän miehestä kovasti (hän ei tiedä että minulla on tunteita mukana) ja vaikken hänelle olekaan kuin pelkkä pano niin siitä huolimatta mieltäni kalvaa tämä ettei miehellä ole parina kertana seissyt. Murrun, jos tämä juttu lopahtaa tähän ettei mies enää haluakaan. Ap

Jos miehellä on useampia naisia, voi väsy iskeä, jos sattuvat kaikki panot samalle päivälle ja sinä olet listalla viimeinen.

Miehen täytyy olla ilmeisen houkutteleva, koska olet noin kiinni suhteessa vaikka olet vain fuckbuddy ja seksi tökkii.