S
selkävaivanenmn
Vieras
Ottaa päähän kun terveys asema ei ottanut sisään vaikka selkä huonoa kunnos et ei pysty ees tuolista nousta. Soitin,niin sano vaan että venyttele ja syö särkylääkkeitä ja muista liikkua paljon,vaikka kerroin että oon tehny noin ja alaselkää koskenut jo reilusti yli kuukauden eikä tunnu menevän ohi..
rahaa ei oo mennä yksityiselle..menisin kyllä jos olis..
Inhottavaa alaselkäkipua ja säteilee jalkoihin lisäks suolikaan ei toimi kunnolla. Pelkään että jotain vakavaa,mut ei kai voi mitään jos ei saa aikaa lääkärille... Saisikohan tätä selkäkipua mitenkään menemään ohi? Ennenkun mulla joskus selkää särkenyt,niin mennyt yleensä paria viikos ohi.
Inhottavaa alaselkäkipua ja säteilee jalkoihin lisäks suolikaan ei toimi kunnolla. Pelkään että jotain vakavaa,mut ei kai voi mitään jos ei saa aikaa lääkärille... Saisikohan tätä selkäkipua mitenkään menemään ohi? Ennenkun mulla joskus selkää särkenyt,niin mennyt yleensä paria viikos ohi.