HippuTAR
Ok. No on kyllä melkonen kulutus. Varmaan on nyt jossain jotain vikaa on. Pitäisköhän sun ottaa yhteyttä johonki putkimieheen, jos se osais kattella missä vois olla vika?Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;30547046:Sain laskettua, että jos vedenkulutuksen jakaisi koko sille ajalle niin olisi sen 400(muoks. siis sille ajalle kuin olemme tässä asuneet). Ja siis vasta eilen illalla sain käsiini tuon edellisen mittarilukeman joka on ollut sen n. 2700, eli lukema on jopa hurjempi kuin aluksi luulin. Ja tosiaan on näemmä äidilläkin ollut aika reilua tuo veden kulutus, mutta tiedän että heillä kastellaan pihaa enemmän kuin meillä ja käydään suihkussa enemmän. Silti meidän osuudeksemme jää melkein 1000 kuutiota viime vuodelle.
Voi olla että olen jossainkohtaa mennyt laskuissa sekaisin, mutta joka tapauksessa tasauslasku oli 2000 ja meidän taloudessa ei ole mikään muuttunut, paitsi ehkä vedenkulutus pienentynyt, koska meitä on 1 vähemmän ja viime kesänä annoin pihan kuivahtaa. Ehkä 3 kertaa koko kesänä kastelin.
Meillä oli puoles vuodes menny 127 kuutiota ja sekin tuntu paljolta. Meitä on viis, pesukone pyörii 5-10 kertaa viikos, astianpesukone saman verran. Mä käyn suihkus päivittäin, kersat vaihtelevasti 2-5 kertaa/viikko/pää. Muuten mä lotraan vettä reippahanlaisesti.