Miksi minulla tulee kamelinvarvas melkein kaikissa housuissa?

  • Viestiketjun aloittaja lklkjlö
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No sitten sulla on väärän mallisia housuja. Osta sen mallisia, jotka menee lantiolta ylös asti, äläkä jotain lantiomallisia joita sitten yrität hinata liian ylös.
Jos on pyöreänmallinen perse mutta ohut vyötärö, ei semmoiset lantiohousut meinaa pysyä jalassa.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";28859294]No sitten sulla on väärän mallisia housuja. Osta sen mallisia, jotka menee lantiolta ylös asti, äläkä jotain lantiomallisia joita sitten yrität hinata liian ylös.
Jos on pyöreänmallinen perse mutta ohut vyötärö, ei semmoiset lantiohousut meinaa pysyä jalassa.[/QUOTE]

En ikinä osta lantiofarkkuja, minusta tosi rumiakin.
 
"vieras"
Täällä kans tulee helposti kamelinvarvas, mitään trikoita/jumppahousuja/kaikkia farkkujakaan ei voi julkisesti pitää kuin pitkän paidan kans. Mitä paksumpi farkku niin sen parempi, voi pitää tiukkojakin.
Olen vaan ajatellut häppäreiden jotenkin olevan sellaiset, ehkä ne on aika pulleat vaikka muuten olen hyvin hoikkis.
 
"vieras"
Ei mulle tule koskaan, vaikka käyttäisin miten tiukkia housuja, ei edes legginseissä. Ystävälläni taas näkyy aina ja hänellä on vähän "löysät" tai leveät häppärit. Ihan tavallisen näköinen alapää, mutta itselläni siis periaatteessa kapeampi ja pienempi ulkoisesti. Ystävälläni on myös leveä lantio ja suurempi väli jalkojen välissä. Molemmat olikaan hoikkia.

Eli johtuu niistä häppäreistä.
 
"vierailija"
Minusta kamelinvarvas on nätti. Itselläni on joskus ollut taas miehinen ongelma kun on selvästi roikkunut toisessa lahkeessa. Ihmettelin kun eräs tyttöystäväni naispuolinen kaveri tuntui vilkuilevan alapäätäni kunnes hän sanoi ettei voi olla katsomatta farkkujani. Itseasiassa olin hieman imarreltu mutta yritin kuitenkin hieman parannella istuvuutta ettei tyttöystäväni tuntisi oloaan vaivautuneeksi.
 
"hmmm"
Jos jalat alkaa ns kaukana toisistaan, eli on Sellanen koko jalkojen välissä niin tulee yleensä helpommin. Mutta tuohan on kauneusihanne. On rumaa jos jalat ovat kiinni toisissaan haaroissa ja tällä ei siis ole tekemistä välttämättä painon kanssa vaan rakenteellista.
 
Maspalomas
Kun hoikalla naisella näkyy kamelinvarvas niin se on todella kaunis ja kiihottava näky mutta kun tukevalla naisella pullottaa alakerrasta niin siitä suurin on on pelkkää läskiä niin se on todella yököttävä näky.
 
"jep"
[QUOTE="vierailija";29337813]Minusta kamelinvarvas on nätti. Itselläni on joskus ollut taas miehinen ongelma kun on selvästi roikkunut toisessa lahkeessa. Ihmettelin kun eräs tyttöystäväni naispuolinen kaveri tuntui vilkuilevan alapäätäni kunnes hän sanoi ettei voi olla katsomatta farkkujani. Itseasiassa olin hieman imarreltu mutta yritin kuitenkin hieman parannella istuvuutta ettei tyttöystäväni tuntisi oloaan vaivautuneeksi.[/QUOTE]

Lähinnä noloa. Musta on todella epäkiihottavan näköistä, kun jortikka roikkuu puntissa, kuin vanhalla papalle. Tulee lähinnä olo, että miehellä on tarve esitellä vehjettään. Harvalla nyt kuitenkaan sellaista pullotusta lahkeesta löytyy, että tekisi suurtakaan vaikutusta.

Kamelinvarpaalle sanoisin, että housuissa on väärä koko, malli tai kankaan materiaali. Jos ei haarus ole tiukasti kiinni jalkovälissä, niin ei tule kamelinvarvastakaan. Tunsin aikoinaan todella kauniin naisen, jolla oli aina kamelinvarvas, ja liian tiukat vaatteet.
Näytti halvalta, mikä oli sääli, koska oli fiksu ja upea ihminen.
 
näin..
Ei ole kiinni housumallista tai tiukkuudesta, vaan häpyhuulien 'lihaisuudesta'. Jos on 'lihaisat' häppärit, niin kamelinvarvas näkyy. Itsellani on sellaiset ja olen hoikka, sama malli oli myös lihavampana eli vartalomallikaan ei vaikuta.
 

Yhteistyössä