Eipäs kun huomen. Just nousin sängystä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30536789:Päivääpäs
Eipäs kun huomen. Just nousin sängystä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30536789:Päivääpäs
Mitä oot käyttänyt kotiensiapuna tollasiin tiloihin?Kehvetti kun selkä ja niska on taas niin kipeä ja jumissa. Ei pysty mitään tekemään vähään aikaan.
En mitään kun ei huvita. Helpompi istua sohvalla. Liikunta tekis hyvää. Mulla on selässä sellainen sairaus mikä pahenee tai pysyy samana. v. 2007 se alkoi pahenemaan. Sitten on vielä työstä johtuvat lihasjumit. Lihakset ovat kovia koppuroita. Pelkkä venytys koskee. Tai jos raapii vahingossa kovaa kun kutisee.Mitä oot käyttänyt kotiensiapuna tollasiin tiloihin?
Mä makailen piikkimatolla ja kaikki mahdolliset venytykset ja fasettilukkorullailut kokeillu, mut ei auta. Meen työterkkarille tammikuussa itkee lähetettä jonnekin osteopaatille, joka naksauttais mut kuntoon edes alustavasti.
Ei satu kun on paita päällä. Mulla se lojuu makkarin nurkassa.Piikimattoa en ole kokeillutkaan. Ööö, eiks se satu?
Niitä on tällasia lössömpiä:Piikimattoa en ole kokeillutkaan. Ööö, eiks se satu?
Aaa, no sulla on ihan serious case.En mitään kun ei huvita. Helpompi istua sohvalla. Liikunta tekis hyvää. Mulla on selässä sellainen sairaus mikä pahenee tai pysyy samana. v. 2007 se alkoi pahenemaan. Sitten on vielä työstä johtuvat lihasjumit. Lihakset ovat kovia koppuroita. Pelkkä venytys koskee. Tai jos raapii vahingossa kovaa kun kutisee.
vali vali taas.. :snotty:
Mä oon ihan hirvee, kun kovasti koskee. Nyt olis vielä muksun hampaat pesemättä (sattuu mun selkään) ja keittiö siivoamatta (sattuu selkään), joten teen hommia hitaassa tahdissa.Johtuuko kivuista vai mistä lie mutta en oo näköjään hyvällä tuulella. :|
Saan tammikuussa Thaimaahan lähtevän kaverin salikortin lainaan ja pääsen sillä kokeilemaan kaikenlaista joogaa ja pilatesta, niin tiedän paremmin mihin sitten omat rahani kannattaa satsataExtrafakiirimalli ... Ookei ... ei ehkä mun juttu. Mutta missä noita myydään?
Kokeilkaa ihmiset sauvakävelyä, kuntonyrkkeilyä, joogaa ja naprapaattia selkävaivoihin. Itse selkävikaisena (skolioosi ja prolapsi) vannon joogan ja naprapaatin nimeen.
Pilates ei sovi mun rangalle, liian kovia ja rytkyttäviä (?) liikkeitä. Jooga taas on taivaallista. Siinäkin on eri lajeja. Hatha ei nappaa, mutta astanga taas on jees.Saan tammikuussa Thaimaahan lähtevän kaverin salikortin lainaan ja pääsen sillä kokeilemaan kaikenlaista joogaa ja pilatesta, niin tiedän paremmin mihin sitten omat rahani kannattaa satsata
Jep, mä olen mennyttä kalua. Sairas ja ikääntyvä. Hoida itseäsi.Aaa, no sulla on ihan serious case.
Mulla ei oo mitään ns. oikeeta vikaa, on vaan jumissa ja työ jumittaa lisää. Tänään jos tulee lisää lunta niin huomenna aamulla kello kuus lapioimaan Liikunta tekee hyvää joo, mutta kun ei pysty lenkkeileekää ilman et koskee olkapäähän ja tuntuu et happi ei kulje..
Joo eiks sitä löydy jos jonkinmoista joogaa. On jopa darrajoogaa Sitä kuumassa tilassa olevaa en aio edes kokeilla, en siedä kuumuutta ollenkaan. Mut kaikille muille aloittelijatunneille menen mielelläni.Pilates ei sovi mun rangalle, liian kovia ja rytkyttäviä (?) liikkeitä. Jooga taas on taivaallista. Siinäkin on eri lajeja. Hatha ei nappaa, mutta astanga taas on jees.
Mitään maksullista en pysty kokeilemaan. Ongelma on siinä että ei tule lähdettyä kävelylle tai jumpattua kotona.Extrafakiirimalli ... Ookei ... ei ehkä mun juttu. Mutta missä noita myydään?
Kokeilkaa ihmiset sauvakävelyä, kuntonyrkkeilyä, joogaa ja naprapaattia selkävaivoihin. Itse selkävikaisena (skolioosi ja prolapsi) vannon joogan ja naprapaatin nimeen.
:hug: voi, kun olis taikasauva, niin taikoidin kivut huit hittoon.Jep, mä olen mennyttä kalua. Sairas ja ikääntyvä. Hoida itseäsi.
En mäkään pysty nyt käymään maksullisilla tunneilla. Mutta, ulkoulu on ilmaista ja netti on täynnä venyttelyohjeita. Älä anna kivulle ja vaivoille periksi, vaan taistele vastaan. Jumppapallon voisit hankkia kotiin? Alaselän hallintaan tarvitaan hyväkuntoiset syvät vatsalihakset eli core kuntoon.Mitään maksullista en pysty kokeilemaan. Ongelma on siinä että ei tule lähdettyä kävelylle tai jumpattua kotona.