The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kävin pesemässä muksun hiukset. Huutamatta meni, mutta mun huono selkä tykkäs kyttyrää. Nyt hetki sohvanmutkassa lepoa ja vahdin toisella silmällä puuroa.

Spence, toivottavasti teidän asumis- ja nukkumiskuviot selkiytyy.

Spencer Hastings
Kehvetti kun selkä ja niska on taas niin kipeä ja jumissa. Ei pysty mitään tekemään vähään aikaan.
Mitä oot käyttänyt kotiensiapuna tollasiin tiloihin?

Mä makailen piikkimatolla ja kaikki mahdolliset venytykset ja fasettilukkorullailut kokeillu, mut ei auta. Meen työterkkarille tammikuussa itkee lähetettä jonnekin osteopaatille, joka naksauttais mut kuntoon edes alustavasti.

Mitä oot käyttänyt kotiensiapuna tollasiin tiloihin?

Mä makailen piikkimatolla ja kaikki mahdolliset venytykset ja fasettilukkorullailut kokeillu, mut ei auta. Meen työterkkarille tammikuussa itkee lähetettä jonnekin osteopaatille, joka naksauttais mut kuntoon edes alustavasti.
En mitään kun ei huvita. Helpompi istua sohvalla. Liikunta tekis hyvää. Mulla on selässä sellainen sairaus mikä pahenee tai pysyy samana. v. 2007 se alkoi pahenemaan. Sitten on vielä työstä johtuvat lihasjumit. Lihakset ovat kovia koppuroita. Pelkkä venytys koskee. Tai jos raapii vahingossa kovaa kun kutisee.

vali vali taas.. :snotty:

Spencer Hastings
Piikimattoa en ole kokeillutkaan. Ööö, eiks se satu?
Niitä on tällasia lössömpiä:

ja sitten extremefakiirimallisia:

Mulla on tuosta iisimmästä mallista jo toinen menossa, kun ensimmäisen piikit tylsyivät :D Ei se satu, ja sitä voi säädellä sillä millaisella alustalla makaa. Mä usein rullaan sen niin et nojailen tässä tyynyjä vasten ja se ottaa yläselkään ja niskaan. Tuntuu mukavalta ja laittaa veren kiertämään. Hieroja oli sitä mieltä, että kyllä sillä on merkitystä mut ei se mitään kovemman luokan niskajumeja paranna. Auttaa hieman hetkessä.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Extrafakiirimalli ... Ookei ... ei ehkä mun juttu. Mutta missä noita myydään?

Kokeilkaa ihmiset sauvakävelyä, kuntonyrkkeilyä, joogaa ja naprapaattia selkävaivoihin. Itse selkävikaisena (skolioosi ja prolapsi) vannon joogan ja naprapaatin nimeen.

Spencer Hastings
En mitään kun ei huvita. Helpompi istua sohvalla. Liikunta tekis hyvää. Mulla on selässä sellainen sairaus mikä pahenee tai pysyy samana. v. 2007 se alkoi pahenemaan. Sitten on vielä työstä johtuvat lihasjumit. Lihakset ovat kovia koppuroita. Pelkkä venytys koskee. Tai jos raapii vahingossa kovaa kun kutisee.

vali vali taas.. :snotty:
Aaa, no sulla on ihan serious case.
Mulla ei oo mitään ns. oikeeta vikaa, on vaan jumissa ja työ jumittaa lisää. Tänään jos tulee lisää lunta niin huomenna aamulla kello kuus lapioimaan :D Liikunta tekee hyvää joo, mutta kun ei pysty lenkkeileekää ilman et koskee olkapäähän ja tuntuu et happi ei kulje..

Spencer Hastings

Kokeilkaa ihmiset sauvakävelyä, kuntonyrkkeilyä, joogaa ja naprapaattia selkävaivoihin. Itse selkävikaisena (skolioosi ja prolapsi) vannon joogan ja naprapaatin nimeen.
Saan tammikuussa Thaimaahan lähtevän kaverin salikortin lainaan ja pääsen sillä kokeilemaan kaikenlaista joogaa ja pilatesta, niin tiedän paremmin mihin sitten omat rahani kannattaa satsata :)

• Tykkää
Saan tammikuussa Thaimaahan lähtevän kaverin salikortin lainaan ja pääsen sillä kokeilemaan kaikenlaista joogaa ja pilatesta, niin tiedän paremmin mihin sitten omat rahani kannattaa satsata :)
Pilates ei sovi mun rangalle, liian kovia ja rytkyttäviä (?) liikkeitä. Jooga taas on taivaallista. Siinäkin on eri lajeja. Hatha ei nappaa, mutta astanga taas on jees.

Aaa, no sulla on ihan serious case.
Mulla ei oo mitään ns. oikeeta vikaa, on vaan jumissa ja työ jumittaa lisää. Tänään jos tulee lisää lunta niin huomenna aamulla kello kuus lapioimaan :D Liikunta tekee hyvää joo, mutta kun ei pysty lenkkeileekää ilman et koskee olkapäähän ja tuntuu et happi ei kulje..
Jep, mä olen mennyttä kalua. Sairas ja ikääntyvä. Hoida itseäsi.

Spencer Hastings
Pilates ei sovi mun rangalle, liian kovia ja rytkyttäviä (?) liikkeitä. Jooga taas on taivaallista. Siinäkin on eri lajeja. Hatha ei nappaa, mutta astanga taas on jees.
Joo eiks sitä löydy jos jonkinmoista joogaa. On jopa darrajoogaa :D Sitä kuumassa tilassa olevaa en aio edes kokeilla, en siedä kuumuutta ollenkaan. Mut kaikille muille aloittelijatunneille menen mielelläni.

• Tykkää

Mitään maksullista en pysty kokeilemaan. Ongelma on siinä että ei tule lähdettyä kävelylle tai jumpattua kotona.

Mitään maksullista en pysty kokeilemaan. Ongelma on siinä että ei tule lähdettyä kävelylle tai jumpattua kotona.
En mäkään pysty nyt käymään maksullisilla tunneilla. Mutta, ulkoulu on ilmaista ja netti on täynnä venyttelyohjeita. Älä anna kivulle ja vaivoille periksi, vaan taistele vastaan. Jumppapallon voisit hankkia kotiin? Alaselän hallintaan tarvitaan hyväkuntoiset syvät vatsalihakset eli core kuntoon.

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä