The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30536281:
Vaan lähtisiköhän sitä hetkeksi nutulleen. Aamulla voisi keitellä riisipuuron. Nukkukaa hyvin kun jossain vaiheessa uinahdatte. Ja pojalle ja haukulle kuolan täytteisiä sinne kinkun äärelle :D.
Kauniita unia kauniille velhottarelle :kiss:

Ja auvoista heräämistä ihanaan lempeään jouluaamuun :heart:

Ihan justkohta koikkelehdin minäkin nutulleni, tovin vielä kuikuilen...

:D - mie mikkään törkiä ole

Mitä sitä suotta salailemaan, että ihan anteliaalla tuulella käyn ja hävyttömänä laitan omaa onneani ihmisten ilmoille näkymähän ja kuulumahan. Se, että saan ite iloa ja onnea on tarkoitettukin näkyväksi muillekin. Ei suinkaan mun onni keneltäkään pois ole eikä kenenkään muun minulta - päinvastoin, tuolloinhan sitä on hirveen helppo mennä eteenpäin ja kattella yhessä maailmaa ja laittaa hyvää kiertämään :).
miksi oikeasti ihmiset uskovat että toisen onni tai rikkaus on iteltä pois. ei kai täällä ole mitään jaettua määrää onnea.

miksi oikeasti ihmiset uskovat että toisen onni tai rikkaus on iteltä pois. ei kai täällä ole mitään jaettua määrää onnea.
No sanopa se.

Jokaiselle täällä onni suodaan ja tilaisuuksia laitetaan tyrkylle, eri asia vain on näkeekö silloin sitä onneansa ja uskaltaako tilaisuuteen tarttua. Mutta kyllä elämä opettaa ja laittaa silmät avautumaan. Silloin sitä tajuaa oman ittensä pienuuden ja sen, että elämä on yllätyksellinen - ikinä kun ei tiedä, milloin asiat ovatkin paljon hullummin kuin mitä ne just nyt ovatkaan. Ja että pienet asiat, pienet sanat, teot ja hetket kasvavat arvoon arvaamattomaan.

• Tykkää
Reactions: poika
...vaan nyt kutsuu unikuvatukset :wave:..sain vihdoin ja viimein hyppysiini Joulupukin kirjeen meijen ipanaisille :rolleyes: :). Sitäpä sitten aamusella tavailemme ja ällistelemme ja yllätymme isosti...

Mutta *vakavoituu*

Tähän samaan syssyyn lähden toivottelemaan ihan jokaiselle - juuri Sinulle :) - lämmintä, rauhaisaa Joulua :kiss:. Olkoon se täynnä onnea ja iloa, suuria tunteita ja herkistymistä, hiljentymistäkin. Mutta ennen kaikkea olkoon se täynnä rakkautta :heart:.

...have yourself a Merry Little Christmas too :heart:

Spencer Hastings
Hyvää huomenta ja mukavaa aattoa.

Eilen unen ja valveen rajamailla flippasin miehelle, joka kolisteli keittiössä, ja nyt aamulla se on matklaukkujensa kanssa muualla.. että sellasta :D No ei oikeasti naurata. Ei tää ollu eka kerta kun ärähdän tosta kolistelusta mun nukkumaanmenon jälkeen, mut ei se koskaan aiemmin oo oikeesti lähteny lätkimään. Katotaan sit oonko nyt yksin aaton vai mitäs.

Keitän joka tapauksessa riisipuuroa ja sit alan laittaa muita ruokia.

Huomenta mussukat ja leppoisaa jouluaaton aamua!

Nyt mä tiedän mistä tietää tulleensa vanhaksi: en nähnyt enää lukea Hesaria kynttilänvalossa, piti pistää liesituulettimen valo ja silmiklasit.

Nyt torttuja pusaamaan ja puuroa keittelemään ja ja ja..

Spencer Hastings
Onpa mulla minimaalinen tuo kattilan haudutusosa. Tarvisin sellasen kattilan joka on vaan haudutukseen. Riisipuuroa vois tehdä useamminkin, mummivainaakin teki joka aamu.

Huomenta. Nukuin päin persettä, mutta mitäpä tuosta, nyt on joulu (en pidä joulusta vieläkään).

Puuro kuitenki on tuloillaan ja ulkona on ihana talvinen ilma, tänään saa rauhoittua ja pääsee valmiiseen ruokapöytään, niitä poseja tästäkin päivästä :heart:

Hyvää huomenta ja mukavaa aattoa.

Eilen unen ja valveen rajamailla flippasin miehelle, joka kolisteli keittiössä, ja nyt aamulla se on matklaukkujensa kanssa muualla.. että sellasta :D No ei oikeasti naurata. Ei tää ollu eka kerta kun ärähdän tosta kolistelusta mun nukkumaanmenon jälkeen, mut ei se koskaan aiemmin oo oikeesti lähteny lätkimään. Katotaan sit oonko nyt yksin aaton vai mitäs.

Keitän joka tapauksessa riisipuuroa ja sit alan laittaa muita ruokia.
Ohhoh.

Spencer Hastings
Joo.. kiristää hermoja tää yksiössä asuminen. Mä herään joka arki 5.30 töihin, ja nyt oon vielä päivystäjänä. Mies tulee usein Helsinkiin jo arkipäivänä ja sillä rytmi on sellanen kandinkirjottajan rytmi. Valvoo helposti kolmeen-neljään ja pienetkin kolinat kuulostaa ylitsepääsemättömiltä yöllä. Asutaan siis kahdessa eri paikassa, mut enemmän ollaan täs yksiössä kun mulla on täällä työt ja meillä on kaikki kaverit. Yritetään koko ajan kärkkyä hyvää saumaa muuttaa pysyvästi sinne toiseen, isompaan majaan. Ero tässä muuten ehtii jo tulla ennen häitä.... :D

No mutta mä tiedän olevani anteeksipyynnön velkaa flippailustani. Lisäksi aion pykätä niin hyvät joulupöperöt, et eiköhän kaikki oo ihan ok pian.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Spencer Hastings
Spence, voi ei. Soita toiselle ja pyydä takaisin :hug:
Joo soitin jo pari tuntia sitten, et missä on ettei oo ainakaan jonneki hankeen jäätyny. Eiköhän se viim. sit oo tulossa kun julkinen liikenne loppuu. Pihi kun on, ei varmasti tule taksilla :D

Kyl täs pitää alkaa keksii kaikkien kannalta joitain ratkaisuja. Ei oo reilua mulle, että en saa nukuttua katkottomia yöunia, ja ei oo reilua miehelle et sen johdosta mä sekoilen ja oon ilkee. En edes muista, mitä oon sanonu sille eilen, mut vissiin toivottanu hyvästejä.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Spencer Hastings
Simo Frangen on niin kammottava, että se on jo oikeastaan ihan kiva :D Katson Subilta jotain ha-ha-hauskaa Frangenin ja Jethro Rostedtin ohjelmaa. Tota Jethroakin vois vaan halata, kun se on niin luttana :heart:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä