Itte olen ammatiltani kovapalkkainen duunari. Yleensä jos oon rehellinen, niin eipä naisia paljon kiinnosta. Ei vaikka tuloni ovat suuremmat kuin suurella osalla akateemisia. Niinpä yhden illan seuraa iskiessä yleensä meen feikkiprofiileilla, niinkuin myös netissä. Bisnesmies-meininki on kaikkein paras. Sitäpaitti bisnesmiehiltä ei edellytetä sivistystä. Eli puku päälle vaan ja vähän rehentelevät jutut, niin tiettyyn naistyyppiin se tehoaa. Ja tää naistyyppi on yleensä semmosta, että antaa seksiä.
Muita profiilejakin olen koittanut, joskus yritin olla semmoinen vähän boheemi mukamas. Ihan väärät naiset kiinnostuu ja semmoset ei ees oo vaan seksi mielessä. Eli ei viitti feikata kun "haluavat tutustua".
Lähäri tai muu vässykkämeininki ei kiinnosta. Naisia ei todellakaan kiinnosta. Puheissa voidaan olla niin pehmeitä arvoja tms. mutta melkein naiselta kuin naiselta menee kaikki kiinnostus jos mies on naismaisessa ammatissa. Opettaja on ehkä eri asia, kun siihen liittyy sitä sivistystä enempi. Ja ehkä muitakin fetissejä. Onhan tutkittu, että 99 prosenttia tytöistä ihastuu johonkin opettajaansa, yleensä myös seksuaalisesti. Kaikki eivät vaan tiedosta tätä.