The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Puuh sentään! Miksi mulle aina käy näin. No en tiedä mitä teen,fiksu idea etten laita mitään mut sit taas vaikka onkin ollut mulle aika kelju sillon viimetteks niin en mä vaan oikeen osaa olla vittumainen ihminen ja mieles välil et et kai nyt voi jouluja toivottaa takas. Mitään en todellakaan kyselis,samaa sille kuulluu kuitenkin kun viimeks ja ne asiat mua ei kiinnosta . Miksi mun kuulumiset sit sitä niin kiinnostaa...mitä hiton välii onko mulla joku vai ei kun ei meistä mitään tullut monista yrityksistä huolimatta eikä meistä koskaan mitään tule.
ja on ollut merkityksellinen niin hyvässä kuin pahassa.

Puuh sentään! Miksi mulle aina käy näin. No en tiedä mitä teen,fiksu idea etten laita mitään mut sit taas vaikka onkin ollut mulle aika kelju sillon viimetteks niin en mä vaan oikeen osaa olla vittumainen ihminen ja mieles välil et et kai nyt voi jouluja toivottaa takas. Mitään en todellakaan kyselis,samaa sille kuulluu kuitenkin kun viimeks ja ne asiat mua ei kiinnosta . Miksi mun kuulumiset sit sitä niin kiinnostaa...mitä hiton välii onko mulla joku vai ei kun ei meistä mitään tullut monista yrityksistä huolimatta eikä meistä koskaan mitään tule.
No sitten et utele *rauhoittelee*, vaan laitat jouluntoivotukset ja that's it. Eikä sitten sen jälkeen minkään valtakunnan miettimisiä, turhaan sä hänelle sitten ajatuksiasi suot ja ryhdyt väkisin etsimään muita merkityksiä. Jätät viestin omaan arvoonsa eli "kiitos samoin" tai "Hyvät joulut" - vastauksien jälkeen poistat ko. viestin.

• Tykkää
Reactions: IhQ
sulla käy noin koska olet niin herkkis

sydän pakastimeen ja unohat koko jutun

No sitten et utele *rauhoittelee*, vaan laitat jouluntoivotukset ja that's it. Eikä sitten sen jälkeen minkään valtakunnan miettimisiä, turhaan sä hänelle sitten ajatuksiasi suot ja ryhdyt väkisin etsimään muita merkityksiä. Jätät viestin omaan arvoonsa eli "kiitos samoin" tai "Hyvät joulut" - vastauksien jälkeen poistat ko. viestin.
No tänään en tee asialle mitään. En ehkä huomennakaan.

IhQ
Osaankin taas repiä ongelmaa tästäkin. Mummolle lahja. Se on oikeesti semmonen ihminen jolle on ihan sikavaikeeta ostaa mitään. Sillä on kaikkee, ihan liikaakin ja vissiin piheyttä tai jotain mut se ei käytä mitään mitä sille ostaa..
Mietin sitäkin jos veis mummon syömään mut se menee jo yhteen paikkaan..sit mietin jos veis vaan jonkin kukan. Niistä se tykkää mut sekin on vähän plääh.

Huolettaa vähän muutenkin koko mummo jo, alkanu höperehtää välillä. : /

Osaankin taas repiä ongelmaa tästäkin. Mummolle lahja. Se on oikeesti semmonen ihminen jolle on ihan sikavaikeeta ostaa mitään. Sillä on kaikkee, ihan liikaakin ja vissiin piheyttä tai jotain mut se ei käytä mitään mitä sille ostaa..
Mietin sitäkin jos veis mummon syömään mut se menee jo yhteen paikkaan..sit mietin jos veis vaan jonkin kukan. Niistä se tykkää mut sekin on vähän plääh.

Huolettaa vähän muutenkin koko mummo jo, alkanu höperehtää välillä. : /
Asuukos sun mummos likellä? Jos noin ois asia, niin...mä antaisin vaikka molemmat käteni, että voisin mummolleni antaa vaikka semmosen uuden vuoden kalenterin, mihin oisin merkinnyt jo etukäteen ainakin yhden päivän "kahden säpäkän mimmin päiväksi" tms. :). Eli - laittaisin tyrkylle laatuaikaa mummosi kanssa, kävisin istumassa ja turinoimassa, kahvia keittämässä, asioita hoitamassa...

Ja kukka on aina hyvä :). Ei kait niitä sellaisella, joka niistä tykkää, ole koskaan liikaa.

Mä olen joo ja välillä ihan liiankin herkkis..se on samaan aikaan hyvä ja huono puoli mussa.
Voi kuule...

Olla se joka ei tosiaankaan piittaa mistään mitään, ei tunne kipua, ei ammu ohi, laulaa nuotin vierestä koska nuotin vieressä on tilaa ja on muutenkin aina oikeassa oleva kusipää.

Ei yhtään sovi samaan muottiin olla herkkis.

Maailma kyl olis paljon yksinkertaisempi jos vois vaan todeta, että sä olet mun eikä asiaa tartte ihmetellä. Mut ei maailma toimi ihan niin.

Onkohan PK ostanut tänä vuonna mummuille kukkakoreja...musta se oli niin ihana kun se kerto että joka vuos niitä kukkakoreja kiikuttaa mummuille ja muille. Siitä saatiin aikoinaan pidemmältäki juttua aikaseks :D
Onkohan PK ostanut tänä vuonna mummuille kukkakoreja...musta se oli niin ihana kun se kerto että joka vuos niitä kukkakoreja kiikuttaa mummuille ja muille. Siitä saatiin aikoinaan pidemmältäki juttua aikaseks :D
toivottavasti on tullu järkiisä ja lopettanut moisen hömpötyksen

aattele ny, jokainen ostaa peräkontillisen hyasintteja ja lähtee raijjaamaan niitä pitkin maakuntia

lopputuloksena jokaisella on peräkontillinen hyasintteja ja tyhjä tankki (ja lompsa)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä