Valmiiks vitukkaan shoppailureissun kruunas kaverin viestillä laittama kuvankaappaus, jossa käy ilmi, että ämpärin uus pikatyttöystävä laittaa mun lapsesta nimen kerta kuvia nettiin. Julkiseen profiiliin. Soitin ämpärille ja kysyin, voisko mun lasta koskevat asiat kuvineen ja nimineen jättää julkaisematta, koska en halua lastani nettiin. Vastaukseksi sain pohdintaa, kuka meidän yhteisistä facekavereista mulle juoruaa, et ketä täytyy poistaa listalta. Voi jeesus tota ymmärryksen tasoa... Alkoi vielä aukomaan päätä kaiken huipuksi.
En uskonu että viesti menee perille mitenkään halutulla tai toivotulla tavalla, niin laitoin sit sille muikkelille suoraan viestiä, että jos mitenkään viittis jättää mun lapseni pois päivityksistään. Sekin tuntuu ymmärtävän elämän menosta kymmenen kertaa enemmän kun ämpäri, tuli pieni pahoittelukin.
En uskonu että viesti menee perille mitenkään halutulla tai toivotulla tavalla, niin laitoin sit sille muikkelille suoraan viestiä, että jos mitenkään viittis jättää mun lapseni pois päivityksistään. Sekin tuntuu ymmärtävän elämän menosta kymmenen kertaa enemmän kun ämpäri, tuli pieni pahoittelukin.