Onko kukaan löytänyt nettideittailun kautta miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sinkku"

Vieras
Olen nyt ollut n. 2v nettideittailun maailmassa,välillä ollut pois ja väliilä takaisin etten nyt yhtäsoittoa mutta 2v yhteensä.Monenlaista miestä tavannut ja on tuntunut ettei mitään sieltä löydy mutta nyt olen tavannut erään todella mukavan olosen miehen. Juteltu ja kirjoiteltu paljon ja kerran tavattu,nyt tavataan toisen kerran.
Mies tuntuu olevan kiinnostunut mutta niin paljon paskaa elämäni aikana miehiltä saanut että pelottaa se että onko oikeasti vai muista syistä. Treffit kestänyt monta tuntia kuten myös puhelut.Tuntuu että olen vähän jopa ihastunut mutta en halua tietysti sitä sanoa etten säikytä miestä. Mutta mistä tiedän mitä mies ajattelee ja kuinka nyt pitäisi toimia.Vaikka itsekin nettideitissä olen niin häiritsee se että mieskin on koska itse en ole enää kiinnostunut tutustumaan muihin,melkein tekisi profiili jo poistaa ja pyytää miestäkin poistamaan. 2vuotta ja nyt tuntuu kolahtavan ja kovaa,miehestä en tosin mene takuuseen mitä hän ajattelee...

Keskustelkaa asioista rohkeasti. Fiksuna naisena osaat viritellä "ristikuulustelukysymyksiä", joilla saat miehen kiinni valheista. Toisin sanoen, kysyt samaa asiaa monelta eri kantilta eri aikoina.

Mistä valheista? Miksi mies valehtelisi? meinaatko siis että kaikki nettideittaajat valehtelee silmät ja suut täyteen ja sitteen pitää "saada kiinni valheesta".

[QUOTE="sinkku";30520207]Mistä valheista? Miksi mies valehtelisi? meinaatko siis että kaikki nettideittaajat valehtelee silmät ja suut täyteen ja sitteen pitää "saada kiinni valheesta".[/QUOTE]

Vastasin lähinnä kysymykseen "Mutta mistä tiedän mitä mies ajattelee ja kuinka nyt pitäisi toimia?" --> keskustelkaa asioista ja siitä seuraa tietenkin seuraavana se, että joudut pohtimaan onko toisella puhtaat jauhot pussissa vai ei, eli valehteleeko vai ei.

Todella monet valehtelevat, mutta onko valheella merkitystä, on eri asia. IRL valehdellaan siinä missä netissäkin.

Itse tapasin mieheni netin kautta, en tosin deittipalstoilta. Samana iltana vaihdettiin puhelinumerot ja soiteltiinkin. Pari päivää ensimmäisistä viesteistä tavattiin ja tässä kuussa muutin lähemmäksi miestä. Yhteistä tulevaisuutta varovaisesti suunnitellaan :heart: :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30520318:
Itse tapasin mieheni netin kautta, en tosin deittipalstoilta. Samana iltana vaihdettiin puhelinumerot ja soiteltiinkin. Pari päivää ensimmäisistä viesteistä tavattiin ja tässä kuussa muutin lähemmäksi miestä. Yhteistä tulevaisuutta varovaisesti suunnitellaan :heart: :)

Ihanaa :)
Meidän puhelut on sellaisa parin tunnin höpötyksiä,netissä paljon jutellaan edelleen vaikka myös siis soitellaan. Kerran tavattu ja treffit kestivät useamman tunnin ja nyt taas tapaamme ja suunnitelmissa on viettää koko päivä yhdessä:)
Minusta tuntuu että olen pihkassa! :D

Mieheni kanssa juttelin 2 krt netissä, sitten soitti mulle ja tuli käymään. Toisella tapaamisella sovittiin naimisiinmenosta :D nyt jo useampi vuosi onnellisesti yhdessä.

Tuo poisto-ongelma on ihan helppo. Poistat omasi, jos siltä tuntuu, mutta älä puutu miehen poistamiseen tai poistamatta jättämiseen. Kun omasi on poistettu, et edes nää, onko mies siellä joten asian ei pitäisi vaivatakaan.

[QUOTE="sinkku";30520355]Tottakai se vaivaa jos haluaisin että ei tapailtaisi muita.[/QUOTE]

Minusta ei voi vielä yhtien parin tunnin treffien jälkeen vaatia toiselta profiilin poistamista. Jos mies on kiinnostunut sinusta todella, hän jättää kyllä deittaamatta, vaikka profiili palstalla olisikin.

[QUOTE="sinkku";30520333]Ihanaa :)
Meidän puhelut on sellaisa parin tunnin höpötyksiä,netissä paljon jutellaan edelleen vaikka myös siis soitellaan. Kerran tavattu ja treffit kestivät useamman tunnin ja nyt taas tapaamme ja suunnitelmissa on viettää koko päivä yhdessä:)
Minusta tuntuu että olen pihkassa! :D[/QUOTE]

Me myös soitellaan tunnista neljään tuntia silloin kun ei voida nähdä ja jokainen päivä alkaa "huomenta rakas" viestillä. :heart: ( molemmat yh joten tapaamisiin vaikuttaa lasten koulut, työt, hoidot sun muut ja puhelut sijoittuvat myöhäseen iltaa ja yöhön ja pikapuheluihin päivällä )

viikonloppua yhdessä. Selviää paljon.
Tapasin naisen netissä ja sitten nähtiin muutamia tunteja useamman kerran kaupungilla, käytiin elokuvassa ja syömässä ja kävelyillä. Vaikutti mukavalta ja eloisalta. Sit mentiin yhdessä pe-su mökille ja tajusin etten kestä sen jatkuvaa tauotonta hölötystä kyllä millään... Kun näki vain vähän aikaa niin se tuntui eloisalta/avoimelta tai aluks luulin että se on hermostunut. Viikonlopun aikana tajusin että se todella on tauoton selittäjä. Seksi kyllä luisti onneksi...

Minäkin alunperin tavannut mieheni netin kautta, mutta en treffipalstalta. ensin meistä tuli hyviä ystäviä ja ystävyys muuttui hiljalleen rakkaudeksi :) Kohta takana jo 7 yhteistä vuotta.

viikonloppua yhdessä. Selviää paljon.
Tapasin naisen netissä ja sitten nähtiin muutamia tunteja useamman kerran kaupungilla, käytiin elokuvassa ja syömässä ja kävelyillä. Vaikutti mukavalta ja eloisalta. Sit mentiin yhdessä pe-su mökille ja tajusin etten kestä sen jatkuvaa tauotonta hölötystä kyllä millään... Kun näki vain vähän aikaa niin se tuntui eloisalta/avoimelta tai aluks luulin että se on hermostunut. Viikonlopun aikana tajusin että se todella on tauoton selittäjä. Seksi kyllä luisti onneksi...

Oletko tämän ketjun miesosapuoli:

http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...ena-ja-nyt-kuitenkin-haluaa-tavata-uudelleen/

Yhteistyössä