The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no mulla on salainen mutta ei se nyt paljon auta kun tietää kadun missä asun,ei kyllä tarkempaa asunnon osotetta mut helpostihan sen saa selville jos on kytiksellä.
Mitään en ole sille vastannut yhteenkään viestiin mutta silti niitä tulee.
ja eikai tolle mitään kieltoja saa kun ei ole mitään tehnyt muuta kun niitä viestejä laitellut mut nekin nyt on mitä on...
lupaa sille pesää ja tee treffit

vastaanottokomitea paikalle oottamaan
 
Mua on ruvennu pelottaa...yks tyyppi vainoo mua,tänääki jo 3viestii tullu ja viikonlopun aikaa 2-3. En oo sille vastannu mut silti se vaan laittaa niitä viestei.Ei ne oo uhkaavia mutta ei todellakaan tunnu kivalta....pelottaa millon se ilmestyy pihalle vainoomaan tai on oven takana.
Mä harvoin pelkään tollasia mut nyt jotenkin tosi epämukava olo.
Miksi se ei tajua lopettaa?!
Ootko pyytäny lopettamaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
no mulla on salainen mutta ei se nyt paljon auta kun tietää kadun missä asun,ei kyllä tarkempaa asunnon osotetta mut helpostihan sen saa selville jos on kytiksellä.
Mitään en ole sille vastannut yhteenkään viestiin mutta silti niitä tulee.
ja eikai tolle mitään kieltoja saa kun ei ole mitään tehnyt muuta kun niitä viestejä laitellut mut nekin nyt on mitä on...
Hyi olkoon, sentäs.... Nyt valjastat vain kaikki mieskaverisi tietoiseksi asianlaadusta niin johan on kumma jos ei tilanne rauhoitu kun porukalla lukevat lakia tuolle tyypille.

Ja menet ja ilmottaudut ite johonkin karatekurssille.

Nyt muuten rupes muakin pelottaan kun itekseni täällä ipanoitten kanssa olen. Mulla on aivan liian vilkas mielikuvitus...miten sä siellä jakselet :hug:? Toihan on aivan kamalaa, että joutuu omassa kodissaan pelkäämään...
 
No ei nyt kyllä oikeestaan ole ketään joka sille soittais...en ees kehtaa ketään pyytää kun ne viestit on vähän sellasia...
Luinko vai ymmärsinkö mä sit taannoisen viestisi jotenkin väärin?

Pari asiaa miehistä...

Ensinnäkin me tykätään siitä, jos saadaan vähän olla sankareita. Evoluutio sanoo kans, et se on uroksen homma karkottaa kilpakosijat reviiriltään. Tontyyppinen kilpakosija taas todennäköisimmin katoaa ohan vaan hoksatessaan, että Tinkuliini ei olekaan vapaa.

Toisekseen, nokkelan naisen on syytä keksiä miehelle jotain hyötykäyttöäkin. Monet meistä on ihan näppäriä vaik nikkaroimaan tai kasaamaan niit Ikean huonekaluja (jos nainen lukee niit ohjeita), mut me kyllästytään hirveen äkkiä jos meit pidetään vain huonona kaalimadon korvikkeena.
 
Tinkuliini, hyi, onpa inhottavaa. Mutta ehkä voisit laittaa tyypille karun ja suoran viestin, ettei sua kiinosta, lopeta viestittely.
Ei kaikki tajua, ellei suoraan sano.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
olen sille siis "sanonut" et unohda(=ei kiinnosta) mut ei tajuu.
Sanoppa sille ihan suoraan että et halua olla missään tekemisissä hänen kanssa, että lopettaa yhteydenpidon nyt.

Koska jos jossain kohtaa pitää ne vallesmannit hälyyttää niin ne kysyy sulta tuota samaa kyssäriä mitä Pitsi just laittoi. Ja jos ne kuulee että et ole edes kieltänyt.....

Jos siis tuntuu oikeasti karmivalta ja inhottaa/pelottaa etc.
 
olen sille siis "sanonut" et unohda(=ei kiinnosta) mut ei tajuu.
No mutta nyt sitten laitat menemään lyhyen ja ytimekkään "lopeta!"- viestin. Ja jos tää tyyppi lähettää senkin jälkeen näitä outouksiaan, niin säilytät ne todisteena hakiessasi tälle sitä lähestymiskieltoa. Toihan menee sitten jo kotirauhan rikkomisestakin.

...tai ainakin mun mielestä menee...
 
Luinko vai ymmärsinkö mä sit taannoisen viestisi jotenkin väärin?

Pari asiaa miehistä...

Ensinnäkin me tykätään siitä, jos saadaan vähän olla sankareita. Evoluutio sanoo kans, et se on uroksen homma karkottaa kilpakosijat reviiriltään. Tontyyppinen kilpakosija taas todennäköisimmin katoaa ohan vaan hoksatessaan, että Tinkuliini ei olekaan vapaa.

Toisekseen, nokkelan naisen on syytä keksiä miehelle jotain hyötykäyttöäkin. Monet meistä on ihan näppäriä vaik nikkaroimaan tai kasaamaan niit Ikean huonekaluja (jos nainen lukee niit ohjeita), mut me kyllästytään hirveen äkkiä jos meit pidetään vain huonona kaalimadon korvikkeena.
No mä en tiedä miten sä sen ymmärsit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30515965:
Iltaa :wave:

Tinku :hug: Hui olkoon mitä porukkaa.. Kuulostaa ihan yheltä ku muaki joskus ahdisteli. Oli jostain mun nimen onkinu selville ja sen jälkeen joltain udellu numeroa jne...
Mää ehtisin jo miettiä muuttamistakin....no joo,ehkä vähän liiottelua mut kuitenkin kävi sekin jo mielessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Meil oli tällaset aamuleikit tänää neidin kanssa...

Me maattii aamuste viä sängyssä jneidi kans höpistii ja leikittii jottai siin. Sit se oli yhtäkkii et..
Neiti: Leikitääks et tää olis meijän linna?
Mä: Joo, mä oon aina halunnu asuu linnassa, saanks mä olla prinsessa ruusune ja nukkuu 100 vuotta
N: Et, ku sä voit olla kuningas
M: emmä haluu olla kuningas, jos mä oon kuningatar
N: mut mikä mä sit oon
M: No oo sä prinsessa, onks isi sitte kuningas
N: No ei oo.
M: No hovinarri sitte?
N: Eiku Isi on meijän käärmeenhoitaja.

Mistä noita juttuja oikeen tulee? :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä