Kuinka moni täällä nielee miehen mällit?

• Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
gallup
Tulipa vaan mieleen, kun se tuntuu olevan miehille niin iso juttu ja sitä kuulemma saa kokea aivan liian harvoin. Rakastajani on nelikymppinen, eikä ole minua ennen kokenut sitä. Oli aivan haltioissaan.

"samppa"
Itselläni on kokemusta n. 50 naisesta, joista tosin pari-kolme on ollut niin estoista, että edes suihinotto ei kuulunut heillä repatuaariin. Mutta niistä, jotka ovat hoitaneet suikkarin loppuun asti, ehkä 2/3 on niellyt lastin ja 1/3 ei. Eli ei kovin harvinaista ainakaan oman kokemukseni mukaan.

"vaimoke"
En niele eikä saa laueta suuhun. Ehkä sitä joskus voisi oman miehen kohdalla kokeilla, mutta en kyllä ottaisi edes suojaamattomasti suihin mieheltä jonka heppi on käynyt 50 muun naisen aukoissa :X Ei se estoihin liity, vaan terveeseen itsevarjeluun...

Ei ole iso juttu jokaiselle miehelle, mun mies ei halua että nielen tai otan loppuun asti suuhun,vaikka haluaisin.

"Pompom"
[QUOTE="samppa";30515010]Itselläni on kokemusta n. 50 naisesta, joista tosin pari-kolme on ollut niin estoista, että edes suihinotto ei kuulunut heillä repatuaariin. Mutta niistä, jotka ovat hoitaneet suikkarin loppuun asti, ehkä 2/3 on niellyt lastin ja 1/3 ei. Eli ei kovin harvinaista ainakaan oman kokemukseni mukaan.[/QUOTE]

Oletko vene-Samppa?

huis
Juu välillä nielen ja mies on joka kerran haltioissaan. Viime kerran jälkeen kehu ihan niin että jo kiusaannuin, uskoisin vähemmälläkin että oli taas kuukauden huippuhetki. Mut kai se silleen haluu varmistella että samaa palvelua saa jatkossakin.
Peppuseksin kans on sama juttu. monta päivää sen jälkeen kulkee suu korvasta korvaan ja tuo mulle lahjoja vaikka olen sanonu etten tarvitse, pidän noita vähän kuin aviovelvollisuuksina. Ja kun on itsekkin niin avarakatseinen ja taitava rakastaja, niin miksipä en antaisi hänen tulla suuhun tai minne nyt haluaa loppuun asti kun saan itsekkin tehdä niin :)

tietotoimisto
Tämä koko ketju on miesten keksimä trolliketju, kika kika :D 'kirjoita miljoonalla harmaanikillä, tottakai NIELEN' ja kaikki naiset innostuu nielemään. Totuus on kumminkin se, että kaikki naiset oksentaa nielemisestä. Ne ei niele.

Nykyiseltä mieheltä nielen ihan mielelläni, musta se ei ole ollenkaan ällöä.

Mutta ekan poikaystävän tavara oli ällöä ja sitä en nielly parin yrityksen jälkeen. Sellaista klimppistä ja paksua ja luulin vuosia, että se on kaikilla samanlaista. Ei ole. Maku ja koostumus voi olla mitä vaan ihmisestä ja ruokavaliostakin riippuen.

Yhteistyössä