Kuntoilu raskauden jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja Mikko S
  • Ensimmäinen viesti
Mikko S
Olen 38-vuotias kahden lapsen isä ja avioliittovuosia on takana 12. Olen ajautunut hankalaan tilanteeseen koska viime aikoina olen tuntenut huomattavasti enemmän viehätystä 25-vuotiasta työtoveriani kohtaan kuin itseni ikäistä vaimoani. Todennäköisimpänä syynä uskon olevan sen että toisen lapsemme(2v) syntymän jälkeen hän ei ole vieläkään palannut entisiin mittoihinsa kun taas työtoverini on aktiivisesti itsestään huolehtiva nuori sporttimimmi. Jotenkin koin naimisiin menomme myös eräänlaisena lupauksena siitä ettei tällaisiakaan retkahduksia pääsisi tapahtumaan. En tiedä miten lähestyä vaimoani ja kehottaa häntä ystävällisesti esim.hoitamaan itselleen personal trainerin koska tunteeni työtoveriani kohtaan ovat kasvaneet huomattavan suuriksi ja esim.firmamme pikkujouluissa tapahtunut pieni,tosi viaton, pusuttelu jätti kipinän kytemään. Onko kellään vinkkiä miten saisin vaimoni, häntä mitenkään loukkaamatta, ryhdistäytymään?
 
"Jenis"
Miks tän jutun otsikko käsittelee kuntoilua raskauden jälkeen?

Jos tahdot kiksauttaa avioliiton ulkopuolella, sillä ei ole mitään tekemistä vaimosi raskauden jälkeisen kuntoilun kanssa.
 
"hmm"
Menit sitten pettämään, törkeää! Pussailu on myös pettämistä. Ei vaimon raskaudesta johtuvan lihomisen takia tule vaimoa laiminlyödä ja hyljätä. Sanot vaimolle suoraan, että voisi laihduttaa itsensä takaisin entisiin mittoihinsa ja tuet ja kannustat häntä siinä mollaamatta. Nyt kumminkin, kun olet jo mennyt pussailemaan toisen kanssa saattaa olla aika heikot mahdollisuudet saada vaimoa haluamaan sinusta enää mitään. Aikamoisen sopan olet ainakin keittänyt. Suhteenne suurin ongelma ei ole enää vaimon ylipaino, vaan sinun harjoittama pettäminen. ps. 2 vuotta ei ole vielä pitkä aika ylikilojen kanssa. Jos ylikilot olisivat jumittuneet vaikka 5-10 vuodeksi, sitten ymmärtäisisn sinuakin.
 
"hmm"
Menit sitten pettämään, törkeää! Pussailu on myös pettämistä. Ei vaimon raskaudesta johtuvan lihomisen takia tule vaimoa laiminlyödä ja hyljätä. Sanot vaimolle suoraan, että voisi laihduttaa itsensä takaisin entisiin mittoihinsa ja tuet ja kannustat häntä siinä mollaamatta. Nyt kumminkin, kun olet jo mennyt pussailemaan toisen kanssa saattaa olla aika heikot mahdollisuudet saada vaimoa haluamaan sinusta enää mitään. Aikamoisen sopan olet ainakin keittänyt. Suhteenne suurin ongelma ei ole enää vaimon ylipaino, vaan sinun harjoittama pettäminen. ps. 2 vuotta ei ole vielä pitkä aika ylikilojen kanssa. Jos ylikilot olisivat jumittuneet vaikka 5-10 vuodeksi, sitten ymmärtäisin sinuakin.
 
Juuri synnyttänyt
On sullakin ongelmat. Kaksi tervettä lasta vaimosi sulle antanut ja tuhonnut sillä kroppansa, kiitoksena haluat vierasta pi**ua.

Et ole mies, lähinnä rotta.
 
Smoke
[QUOTE="kkkk";30511039]Niin? Mitä sitten? Pettäminen pitäisi hyväksyä? Miksi? Jotta pettäjä voisi pitää sekä rakastajan että puolison? Miksi?[/QUOTE]
Ei sitä pidä hyväksyä, mutta ei myöskään pidä ihmetellä jos mies haluaa muita jos vaimo ei pidä itsestään huolta.
 
esimerkki vuorosanat
Ap: Kulta rakastan sinua, mutta voisit laihduttaa takaisin omiin mittoihisi. Haluaisin sua sitten enemmän.
Vaimo: Ai, olenko minä niin kauhee. No, oon yrittänyt laihduttaa.
Ap: Ostan sulle vaikka salikortin ja katson lapsia 2h muutaman kerran viikossa, jos menisit jumppaan tms.
Vaimo: No voitaisiin me tuota kokeillakin, nyt kun imetyskään ei hankaloita enää laihdutusta.
Ap: Muista, että tuen sua projektissa ja rakastan sua edelleen yhtä paljon, kuin aina ennenkin.
 
Mikko S
Koetan varmaankin taiteilla kahden leirin välillä siihen asti että vaimoni tekee ryhtiliikkeen ja keskittyä sitten taas pelkästään häneen. Itse olen kuitenkin normaalivartaloinen( 170cm/81kg) joten koen olevani siihen oikeutettu.
 
"xxx"
Taas yksi vain viaton pikkujoulutapahtuma, ihan niin kuin taannoin se aloitus, jossa jonkun naisen viaton pikkuflirtti johti siihen, etta han kuin taikaiskusta loysi pomon kullin suustaan. Kerro vaan vaimolle, mita tapahtui, kun viaton kerran olet. Ehka se kannustaa hanta laihduttamaan?
 
Mikko S
Mies on lähtökohtaisesti oikeutetumpi pettämään koska nainenhan ne lapset on synnyttänytkin. Miehenhän ensisijainen tehtävä on siittäminen. Jos vaimo ei myöskään hankkiudu eroon ylimääräisistä kiloistaan niin en tunne pistoa sydämessäni vielä pienestä pusuttelusta ja koskettelusta.
 
"xxx"
Mies on lähtökohtaisesti oikeutetumpi pettämään koska nainenhan ne lapset on synnyttänytkin. Miehenhän ensisijainen tehtävä on siittäminen. Jos vaimo ei myöskään hankkiudu eroon ylimääräisistä kiloistaan niin en tunne pistoa sydämessäni vielä pienestä pusuttelusta ja koskettelusta.
No niin, eihän se syy ollutkaan vaimon kiloissa, vaan narsistisessa asenteessasi. Varmaan luuletkin olevasi nyt joku pikkuisen kukkulan kuningas, kun olet päässyt ekalle pesälle jonkun naisen kanssa, mutta usko pois, et ole kovin mahtava saalis - ensinnäkään itserakkautesi takia ja toisekseen mittojesi. Mutta kun et koe tehneesi mitään väärää, kerro toki vaimollesi, ellet ole ihan munaton (mitä kai olet, kun pitää täällä puolustella tekoja). Näytä vaikka tämä aloitus.
 
joku raja
Ap: Kulta rakastan sinua, mutta voisit laihduttaa takaisin omiin mittoihisi. Haluaisin sua sitten enemmän.
Vaimo: Ai, olenko minä niin kauhee. No, oon yrittänyt laihduttaa.
Ap: Ostan sulle vaikka salikortin ja katson lapsia 2h muutaman kerran viikossa, jos menisit jumppaan tms.
Vaimo: No voitaisiin me tuota kokeillakin, nyt kun imetyskään ei hankaloita enää laihdutusta.
Ap: Muista, että tuen sua projektissa ja rakastan sua edelleen yhtä paljon, kuin aina ennenkin.
Edes lapsille ei puhuta noin, saati puolisolle.
 
Vie ras
Eihän tässä nyt ole mitään ongelmaa?! Senkun menet lämppäämään työkaveriasi. Ei tarvitse miettiä vaimon liikakiloja tai, että lapset vievät kaiken vapaa-ajan.
 
"nike"
Harhaanjohtava otsikko tosiaan. Luulin, että kyse olisi raskauden jälkeisestä kuntoilusta, ei pettämiselle oikeutusta hakevasta aloituksesta. Pyydät vaimoasi yhteiselle kuntokuurille, tuo omakin paino on hyvä syy lähteä liikkeelle ja tulisi yhdistävä tekijä teidänkin suhteeseen.
 
"noo"
Olen 38-vuotias kahden lapsen isä ja avioliittovuosia on takana 12. Olen ajautunut hankalaan tilanteeseen koska viime aikoina olen tuntenut huomattavasti enemmän viehätystä 25-vuotiasta työtoveriani kohtaan kuin itseni ikäistä vaimoani. Todennäköisimpänä syynä uskon olevan sen että toisen lapsemme(2v) syntymän jälkeen hän ei ole vieläkään palannut entisiin mittoihinsa kun taas työtoverini on aktiivisesti itsestään huolehtiva nuori sporttimimmi. Jotenkin koin naimisiin menomme myös eräänlaisena lupauksena siitä ettei tällaisiakaan retkahduksia pääsisi tapahtumaan. En tiedä miten lähestyä vaimoani ja kehottaa häntä ystävällisesti esim.hoitamaan itselleen personal trainerin koska tunteeni työtoveriani kohtaan ovat kasvaneet huomattavan suuriksi ja esim.firmamme pikkujouluissa tapahtunut pieni,tosi viaton, pusuttelu jätti kipinän kytemään. Onko kellään vinkkiä miten saisin vaimoni, häntä mitenkään loukkaamatta, ryhdistäytymään?
Sanot vaimolle että olet lasten kanssa kun hän voi mennä lenkille.
 
169/79
Mitä tekemistä vaimosi painolla on rakkauden kanssa? Miksi plösönä vaadit vaimoltaisi kiinteää varatloa? Mitkä on vaimosi mitat oletteko tasoissa? 170/81 nainen ei vielä edes ole mitkään hirveä läski vaikka toki hiukan ylipainoinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Cœur de Glace

Yhteistyössä