Pähkinät on lontooksi nuts.Just äsken panin pähkinöitä suuhun.
Muistaakseni aataminaikaisessa seksiopastuksessa kerrottiin, että ne kuuluu jättää ulkopuolelle.
Pähkinät on lontooksi nuts.Just äsken panin pähkinöitä suuhun.
Nyt! Tolleen muuttelee :stick:ohoh
Nyt! Tolleen muuttelee :stick:
En kyllä tiedä miten toi naiselta onnistuisi
:O no kyllähän niitä nyt voi suuhun ottaa.Pähkinät on lontooksi nuts.
Muistaakseni aataminaikaisessa seksiopastuksessa kerrottiin, että ne kuuluu jättää ulkopuolelle.
Sulle Peiliissi ja mulle Amarula. Här var så god.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30510896:Peiliissii kiitos :kiss:
Kaikkea tuota, paitsi ne ei enimmäkseen pysty enää juoksemaan. Lasketaanko rollaattorin kanssa könkkääminen niin lujaa ku pystyy?Myönnän tappioni, mutta vain siinä tapauksessa jos ne mummot juoksee ympäriinsä, huutaa, kiljuu, tappelee ja hakkaa toisiaan (sekä sua) kielloista huolimatta
No se on naamalle istumista eikä suuhun panemistano istuu kaverin naaman päälle
Mä oon niin siisti tyttö että nielen kaiken.Jos lentää tyynylle kun yrittää lispetin suuhun.
No se on naamalle istumista eikä suuhun panemista
Ja pitääkin!:O no kyllähän niitä nyt voi suuhun ottaa.
No joono aika lähelle kummiski
Ei ole siitä kysymys.Eikö sulla enää seiso?
No niin pitääkin jos/kun siellä päin suutaan käyttää (ja kunhan vastapuoli myös tykkää)Ja pitääkin!
(mun ainaki pitää):saint:
Tosiaan!:OMissäs se tinkunen muuten on?
Miekin oon kaikkiruokainen :xmas:Mä oon niin siisti tyttö että nielen kaiken.
Missäs se tinkunen muuten on?
Ei oo näkyny. Ehkä sillä on pähkinät suussa niin ei kerkii.Tosiaan!:O
Tack så mycket :kiss:Sulle Peiliissi ja mulle Amarula. Här var så god.
Ootko muuten maistanut tota Amarulaa?
Eihän näitä silleen alkoks lasketa ees, ku on niin pienet rossat,
mutta voi että on niin nameja.
Amen to this.epäsuotuisien olosuhteiden takia en saa niin usein kuin tahtoisin
Ahaaaa. Okei. Eli nyt se siis testailee että huomaako kukaan sen poissaoloasuuttu kun sen ketjuuntuloa ei huomattu heti
Ahaaaa. Okei. Eli nyt se siis testailee että huomaako kukaan sen poissaoloa
No toivotaan ettei Tinku oo pitkävihanen.suuttu kun sen ketjuuntuloa ei huomattu heti
Mut elämä on seesteisempää ja rauhallisempaa.Amen to this.
No ota ota ens kerralla!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30510963:Tack så mycket :kiss:
En ole maistanut Amarulaa. Viimeksi kun paatilla kävin seilaamassa hplasin kyllä pulloa ja ajattelin sinnuu :ashamed:. Muistin siun maininneen tuon aikaisemmin .