The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mies varmaan on alkanut tissutella salaa. Aina se on ollut vähän lääppivää tyyppiä mutta nyt satelee kehuja, haleja ja jatkuvaa hipelöintiä siihen tahtiin että juroa Kainuun metsien kasvattia alkaa ahdistaa... Miten saada mies pysymään omalla puolella asuntoa???
Ihana.:D

Hmmm. Kipase kaupasta hälle joku uus pleikkapeli.:D
 
AK toivoo nyt pukilta mummokärryä lahjaksi, niin mahtuu kirjat ja eväät kerralla samaan kantoon.
Bänditouhuissa ja etenkin haittaria roudatessa mulla on noit mummokaljakärryjä ollutkin, mut vimoset vuodet olen pärjänny pyörällisellä ja vetokahvallisella lentolaukulla. Ei sitä vaan aina arvaa ottaa matkaan, kun ihan vaan tupakkia lähtee ostamaan.
 
Mies varmaan on alkanut tissutella salaa. Aina se on ollut vähän lääppivää tyyppiä mutta nyt satelee kehuja, haleja ja jatkuvaa hipelöintiä siihen tahtiin että juroa Kainuun metsien kasvattia alkaa ahdistaa... Miten saada mies pysymään omalla puolella asuntoa???
Se on jotain vailla ihan selvästi. Ota kireä ilme kasvoille ja istu nojatuoliin virkkaamaan jalat ristissä. Jos tilanne käy kireäksi, niin harjoitelkaa erilaisia rauhoittavia mielikuvia kuten "Olet alasti anopin kanssa saunassa".
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja (Laura)
Mies varmaan on alkanut tissutella salaa. Aina se on ollut vähän lääppivää tyyppiä mutta nyt satelee kehuja, haleja ja jatkuvaa hipelöintiä siihen tahtiin että juroa Kainuun metsien kasvattia alkaa ahdistaa... Miten saada mies pysymään omalla puolella asuntoa???
Pidä ylänappi kiinni ja laita tarvittaessa papiljotit päähän. Jos ei toimi, niin sit sinun tarttee vaan kestää kamala kohtalosi.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura) ja IhQ
Hui kamala, nyt alko jännittää.
Mies sano että sillä on joku ylläri mulle ysiltä.:O

Mitähän se vois olla, ei raksuta yhtään.
Miks just ysiltä.:O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä