The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyvää pikkujoulua ketjuun!:heart:
Laitetaas joulumusaa tännekin:
[video=youtube_share;EvDxSW8mzvU]http://youtu.be/EvDxSW8mzvU[/video]


Nyt on kuusi loistossaan!=)

On se vaan niin ihanaa kun naperot on jo siinä iässä,
että osaavat laitella palloja vähän ympäriinsä, eikä kaikki
oo samassa rykelmässä.:D

Vanhin aina vahtaa ja kattoo että kuusesta tulee salonkikelpoinen.:D
Ja hänen vuoro oli laittaa tähti latvaan. Kyllä mä vähän autoin; kysyin että tartteeko
vatupassia.:D

Huooooh, ompa mukavaa ku onki kivaa.:)
Kohta vois ottaa pienet hömpsyt.:p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Jahas. Päivän kannatettavat asiat hoidettu.

Tupakin ja viikonlopun aamupalojen puute pakotti vielä kaupalle. Mukaan tarttui laatikollinen kornfleiksejä!!! ekaa kertaa tähän luukkuun, enkä muista milloin olen moisia viimeksi syönyt. Mutta ajattelin, että olis masulle vaihtoehtoa valita puuron ja sämpylöiden lisäksi. Huomatkaa millä innokkuudella ja avoimuudella haen jännitystä elämääni ja vaihtelua jokapäiväisiin tylsiin rutiineihin.

Mut ennen kauppaa ihan vaan poikkesin kirjastossa...:ashamed:... tuulikaappi olikin tupaten täynnä kiertokirjallisuutta. Matkaan sit tarttui (ihan oikeesti suorastaan hyppäsivät kyytiin):

Gummeruksen sanakirjat Suomi -englanti, suomi- ruotsi ja uusi suomalainen sivistyssanakirja
JV Snellmannin elämäkerta
Teatteri Jurkan historiikki
Jääkukkia - VA Koskenniemen valitut runot
ja viihteeksi Robin Cookkia, Mankellia, McCleania sekä Dan Brownin enkelit ja demonit.

Noiden kanssa sit sinne kauppaan... suunnitelmissa oli myös hankkia viikonlopuksi laatikko olusia, mutta totesin, että en mä mikään kuormajuhta ole, enkä saa raahattua kirjakuormaa, ostoksia ja kaljalaatikkoa samalla kertaa, joten kaljat nyt sit jäi kauppaan. Enkä enää erikseen viitti lähteä hakemaan, kun olen saanu takapuoleni mukavasti tähän sohvalle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä