Tyhmä kysymys keskeytetystä yhdynnästä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jensson"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jensson"

Vieras
Eli aatellaan teoreettisesti, mies ja nainen harrastaa seksiä kondomin kera ja mies laukeaa ja siitä muutaman tunnin päästä seksiä on taas uudestaan tällä kertaa ilman kondomia ja mies ei laukea sisään ja vetää reilusti ajoissa uloskin.

Saatiin hirveä väittely aikaiseksi kaverin kanssa onko ensimmäisestä kerrasta voinut jäädä siittiöitä enemmän hollille jolloin raskaus olisi todennäköisempi?

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30507076:
Aina kun kikuli eksyy pimppiin ilman ehkäisyä, voi tulla raskaaksi, vaikka kuinka ajoissa vetäisisi ulos

Kyllä ja tästä oltiin yhtä mieltä MUTTA onko se todennäköisyys isompi jos mies on jo aiemmin lauennut vai ei oli se väittely :D

[QUOTE="hmm";30507095]En kyllä usko että tunteja elävät terskanpäässä, mut itse olen tullut raskaaksi, kun oli kaksi keskeytettyä yhdyntää peräkkäin ilman pesua välillä.[/QUOTE]

Ja lisätään tähän, että keskeytettyä yhdyntää käytettiin useita vuosia ilman "vahinkoja", joten "syy" oli just toi kaks kertaa peräkkäin.

[QUOTE="hmm";30507095]En kyllä usko että tunteja elävät terskanpäässä, mut itse olen tullut raskaaksi, kun oli kaksi keskeytettyä yhdyntää peräkkäin ilman pesua välillä.[/QUOTE]

Kyllähän ne siinä hyvinkin elävät. Samaten putkistoon on jäänyt niitä lisää. Ei niitä siinä tietysti kovin paljon ole, mutta yksihän viime kädessä vain tarvitaan.

[QUOTE="Jensson";30507090]Kyllä ja tästä oltiin yhtä mieltä MUTTA onko se todennäköisyys isompi jos mies on jo aiemmin lauennut vai ei oli se väittely :D[/QUOTE]

Kyllä se on isompi jos mies on vähän aikaisemmin lauennut. Kokemusta on ;)

Kyyyyllä mää kanssa olisin sen kannalla, että nw putket on vielä täynnä niitä siittiöitä. Varsinkin jos ei ole käynyt pissalla välissä.
Kyllä mun mies ainakin sanoo, että sieltä vielä jonkun aikas seksin jäljeen valuu "jotain"

Yhteistyössä