Syön vielä yhden e-pilleriliuskan ja sitten lopetan niiden syömisen miehen tietämättä

• Viestiketjun aloittaja "Barbarella"
  • Ensimmäinen viesti
"Barbarella"
Mies ei halua enää lapsia, mutta mä haluan joten ikävä kyllä tein päätöksen miehen puolesta ja jätän ehkäisyn pois. Aivan turhaan haukutte mua koska olen päätökseni tehnyt.

Tunnen kyllä mieheni ja tiedän hänen kantavan vastuunsa eikä hän mua jätä raskauden takia. Hänelle sanon, että pillerit pettivät. Miehellä on kaksi lasta, mulla yksi lapsi eikä yhteisiä lapsia ole. Miehen mielestä hänen lapsilukunsa on jo täynnä ja seuraava vauva saa hänen puolestaan olla lapsenlapsi. Mulle tämä ei käy.

Ymmärrän kaipuun lapseen mut itte en pystyis huijaamaan, etenkin läheistä ihmistä olis mun mielestä mahdotonta kusettaa noin merkittävässä asiassa. Ootko ihan varma ettei oo parempaa ratkaisua siihen?

Ehdota esim. jotain diiliä? (jollainen oli jollain toisessa keskustelussa) että sä saat ens vuonna vauvan, ja mies saa jotain muuta / sä teet jotain / lopetat jonkun asian tekemisen tms. Vai onks mies ihan ehdoton?

tytönjapoikienmamma
Toivottavasti tämä on vain sairasta pilaa.....mutta olen täältä palstalata kyllä lukenut, että tuota tapahtuu oikeassa elämässä...:( Mun neuvo on: ÄLÄ TEE SITÄ; SE ON VÄÄRIN!!

no entäs tämä
No entä jos oma mies panee ilman kumia mutta vetää 3 sekkaa ennen pois kun saa. Sanoo ettei halua lapsia, mutta silti toimii näin, vaikka tietää että tästäkin saattaa raskaaksi tulla.
Onko sula vääryys jos sitä spermaa nyt jotenkin pääsee menemään sinne kohdunsuulle? Vaikka sormella avustettuna :D

Niin no, jos mun ois "pakko" saada lapsi oman hartaan toiveen puolesta, eikä puoliso millään suostuis, niin sillä olis vaihtoehtoina suostua tai hyväksyä taloudellisen tilanteen romahtaminen, kun mä menisin klinikalle hakemaan sen lapsen (jos vaan omalta tililtä tämmösen rahan sais repästyy).

* Lisäyksenä edelliseen viestiin, siinä olis miehelle haittapuolena sekin, että jättäisin luonnollisesti ehkäisyn pois klinikkahoitojen takia, mahdollisimman aikaisin että kierto korjaantuisi vaikka hoidot ei vielä olis ajankohtaisia. Eli hän vois harrastaa seksiä sitten vain huolehtimalla itse ehkäisystä :D

poor men... lapsi tulis joka tapauksessa, mies vois päättää oisko se oma vai kalliilla toiselta mieheltä.

Viimeksi muokattu:
Ei ymmärrä
Miksi pitää asiat tehdä salaa ja valehdella? Etkö todellakaan kykene olemaan aikuinen ja keskustelemaan asiasta miehesi kanssa? Oletko edes tietoinen kaikista miehesi terveyteen liittyvistä seikoista jotka saattavat vaikuttaa hedelmällisyyteen tai tulevan lapsen terveyteen? Lääkitykset ja sukurasitteet. Jos miehesi on saanut kaksi tervettä lasta ja taustalta löytyykin esim. pelko tai riski periytyvästä sairaudesta ja hän on nyt tyytyväinen siihen mitä hänellä on.

Tuttavapiirissäni on näitä salaa tehtyjä vahinkolapsia ja aina he ovat asiasta jääneet kiinni. Miehet ovat kuulleet jälkeenpäin joko puolisoltaan tai kaverin mieheltä jne. Sääliksi käy lapset, joiden vanhemmat riitelevät asiasta ja kuvittelevat ettei lapsi ymmärrä. On myös ulkopuolisena todella raskasta seurata perheitten elämää, kun tietää lapsen olevan "vahinko".

Toivon vain, että sinulla riittää rakkautta lastasi kohtaan sitten, kun asia paljastuu miehellesi ja asiat karkaavat käsistä.

"a p"
Ei ole miehellä mitää periytyvää sairautta eikä sukurasitetta. Mies on 45v. ja kahden lapsen isä eikä vain enää halua lapsia. Pitää itseään liian vanhana saamaan lisää lapsia on tyytyväinen kun lapset tuli tehtyä nuorempana.

"Samu"
* Lisäyksenä edelliseen viestiin, siinä olis miehelle haittapuolena sekin, että jättäisin luonnollisesti ehkäisyn pois klinikkahoitojen takia, mahdollisimman aikaisin että kierto korjaantuisi vaikka hoidot ei vielä olis ajankohtaisia. Eli hän vois harrastaa seksiä sitten vain huolehtimalla itse ehkäisystä :D

poor men... lapsi tulis joka tapauksessa, mies vois päättää oisko se oma vai kalliilla toiselta mieheltä.
Öööö...Hyi helvetti. Hieno parisuhde.

Ja joo, naiset jotka tekee alkuperäisen kuvatulla tavalla, on mulkkuja.

• Tykkää
Reactions: Nuri
[QUOTE="Samu";30506584]Öööö...Hyi helvetti. Hieno parisuhde.

Ja joo, naiset jotka tekee alkuperäisen kuvatulla tavalla, on mulkkuja.[/QUOTE]

Mun mielestä parisuhde ei ole yhtä tärkeä kuin se, saako lopulta elämässä lasta tai ei. Mutta olen kyllä itse yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka on myös lapsimyönteinen.

Mut joo, ääritapauksissa menis mieluummin parisuhde kuin että oisin ilman lasta. Äitiys on naiselle vähän eri kuin isyys isälle, koska isäksi voi tulla niin kauan kuin muna nousee. Äidiksi tuleminen vaikeutuu vuosi vuodelta tietyn iän jälkeen ja se ikä on paljon aikaisemmin kuin miehillä. Mulla itellä lisäksi on lapsettomuutta aiheuttava sairaus niin oon vähän fanaattinen, jepjep.

Mutta kukin tavallaan, joillekin lapsi on tosi tärkeä. Ap:n tilanteeseen en noin muuten voi ottaa kantaa :)

Viimeksi muokattu:
"Samu"
Mun mielestä parisuhde ei ole yhtä tärkeä kuin se, saako lopulta elämässä lasta tai ei. Mutta olen kyllä itse yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka on myös lapsimyönteinen.

Mut joo, ääritapauksissa menis mieluummin parisuhde kuin että oisin ilman lasta. Äitiys on naiselle vähän eri kuin isyys isälle, koska isäksi voi tulla niin kauan kuin muna nousee. Äidiksi tuleminen vaikeutuu vuosi vuodelta tietyn iän jälkeen ja se ikä on paljon aikaisemmin kuin miehillä. Mulla itellä lisäksi on lapsettomuutta aiheuttava sairaus niin oon vähän fanaattinen, jepjep.

Mutta kukin tavallaan, joillekin lapsi on tosi tärkeä. Ap:n tilanteeseen en noin muuten voi ottaa kantaa :)
No ite meinasin, että sitte on reilumpi teko pistää suhde poikki, eikä huijata ketään. Tai esittää mitään ihmeellisiä vaatimuksia, että "mä haluan nyt lapsen, tai muuten..."
Ei kiva.

"Samu"
Niin ja tosiaan, minun kumpanilla on myös sellainen tilanne, että lastensaanti ei välttämättä ole koskaan mahdollista. Koitin itseasiassa joskus kyselläkin täältä aiheesta, mutta kukaan ei tainnut vastata...

"Mauku"
Kyllähän raiskaajatkin näin perustelee. "Se ei haluu seksiä mutta mä haluan ja olen päätökseni tehnyt. " " Turha tulla haukkumaan, jos sillä kerta on minihame (penis) niin kyllä se sitä haluaa." Huhhuh. Kannattaisko etsiä uusi parisuhde.

Yhteistyössä