The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutta kantapäitä kuluttaneena olen päättänyt panostaa ja kannustaa lasta tuleviin opintoihin ja korostaa miten tärkeetä se koulu on. Josko poikanen pääsis vähän helpommalla.
Mikä vaan istuu parhaiten ja eihän sitä tiiä miten elämä vie, mutta samalla tavalla täällä; olis se hyvä että kävisivät sen lukion vaikka tässä kotosalla ollessa.

Mutta se on upeaa että sinä käyt sen nyt!:flower:
Miehellä on tapana sanoa että parempi myöhään kuin ei ollenkaan ja tuota hokemaa hän joutuu käyttämään melko usein.:D
Semmonen rento hakunamatata meiniki ja hyvä niin.:)
Samoin kun oppis itekki joskus ajattelemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Myös minä tästä hiivin hissukseen peräkammaria kohti.
Hattaran kuvia kaikille.:kiss:
 
IhQ
Huomenta!

Kirahville tsemppi :hug:, kyllä se siitä..
Meillä kuuluu näihin opiskeluihin kokonaiset 2pv sekä ruotsia että enkkua, ammattisanastoa ja sit muistinvirkistykseksi jotain perusjuttujakin. Etenkin ruotsin oli kyllä kerennyt jo onnellisesti unohtamaan kun sitä ei missään oo tarvinnu.
 
Ihanaa huomenta kaikille.:heart:

Kyllä sitä ruottin kielen taitoa pitäis ainakin ylläpitää jotenkin, lukea ja puhua, jotta se tulis kuin enkku.
Mulle olis kyllä melkonen taski lukea ruottin kielinen kirja joka käsittää jotakin teknistä sanastoa, ja varmaan muutenkin menis jonkin verran arvailuks.
Vaikka melkeen yhtä pitkään lukenu ruottia ja enkkua.
 
Mä menin muutama vuosi sitten työnantajan ruotsinkurssille, lähinnä oppiakseni ammattisanastoa. Alussa piti tehdä lähtötasotesti ja yllätyin hyvistä pisteistäni, enhän ole ruotsia lukenut tai juuri puhunut sitten vuoden -90. Testin mukaan pystyn suoriutumaan arjesta ja heittämään small talkia toisella kotimaisella
 
Huomenta.

Hurrien kieli on ihan kamalaa, mut kyllä sen oppii.
Niinkun minkä vaan kun oikein mielensä siihen laittaa.

Kyllä kiraffi pärjää, alku aina hankalaa, uudet rutiinit ja kaikki.
Kyllä se siitä lutviutuu. :)
 
tsuferaffi
Mulla oli herätyskello soimassa että ehtisin katella koulujuttuja kaikessa rauhassa ennen ko herätän lapsen. Ehin pistää kahvit tulille ko kuulu "äiti, minä olen täällä sängyssä."
 
Tänään ei ole hyvä päivä, mua vituttaa!:mad:
Ja siihen on ihan helvetin hyvä syy, mutta en ees saatana jaksa kertoa!:mad:


Noin, huhhuh, johan helpotti, josko se tästä nyt.:D
 
Ihanaa huomenta kaikille.:heart:

Kyllä sitä ruottin kielen taitoa pitäis ainakin ylläpitää jotenkin, lukea ja puhua, jotta se tulis kuin enkku.
Mulle olis kyllä melkonen taski lukea ruottin kielinen kirja joka käsittää jotakin teknistä sanastoa, ja varmaan muutenkin menis jonkin verran arvailuks.
Vaikka melkeen yhtä pitkään lukenu ruottia ja enkkua.
teknistä sanastoahan ei opeteta koulussa joten sen oppii esim. lukemalla ruotsalaisia ammattilehtiä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä