Mun fläbäreillekö sää vilkuttelet? Hei vaan sunkin heiluvilles :wave:myyttiset tissit :wave:
Mun fläbäreillekö sää vilkuttelet? Hei vaan sunkin heiluvilles :wave:myyttiset tissit :wave:
vähän saatoin kaipaillaMitä se kepsukka tissejä huutelee
kuis myyttisessä huushollissa menee?Mun fläbäreillekö sää vilkuttelet? Hei vaan sunkin heiluvilles :wave:
Tissit oli eilisen puheenaihe,vähän saatoin kaipailla
Mitäs tässä, kiirettä pitelee. Taiiii siis nytkin pitäs tehä jotain ihan muuta ku könöttää palstalla :snotty: Opintoja siis ois aina.kuis myyttisessä huushollissa menee?
määki inhoisin niitä jos olisin syöny ne mikrotettuinaNo en varmana vaadi ku se on mun suuri inhokki, sitähän mää oon tässä tolkuttanu
Oon syöny uunissa paistettujaki eikä ne ollu sen parempia. Mää en vaan tykkää.määki inhoisin niitä jos olisin syöny ne mikrotettuina
se lihis muuten tippuu toooodella helposti siitä hepin nokastaAi juma mulleki tuli nälkä, vaikka ei kyllä lihapiirakkapuheista. Lähden siis suuntaamaan kohti kouluruokalaa ja kirjastoa. Pitäkäähän makkarat ja piirakat kuumina, mutta äläkää tiputtako nuotioon
välillä pitää relailla aivoja, mikäpä sen höttäsempää touhua kuin palstalla oleiluMitäs tässä, kiirettä pitelee. Taiiii siis nytkin pitäs tehä jotain ihan muuta ku könöttää palstalla :snotty: Opintoja siis ois aina.
Multa saat kaks pakettia, sain näytelahjaks kaupasta mut en tykkää. Otin ne purkit ko niissä luki isolla tuoresalaatti, ja kotona hoksin pienen präntin "sinappikurkkusalaatti." Yhh.Älkää viittikö puhua lihiksistä ja makkaroista..kaamee nälkä jo muutenkin.|O
Tekee mieli kurkkusalaattia eikä meil oo.
:wave:Nyt ulos.
Siell on ihana ilma, vettä sataa ja prkuleen kylmä tuuli.
Pai :wave:
Iltaa!
Mulla on taas AJOKORTTI!!!!!!
:flower:
Onnea!!Iltaa!
Nonii. Onneksi olkoon.Iltaa!